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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-90 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Eric Pietrocupo
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아티스트
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인원
게임 소개
이 게임은 엘드리치 호러를 아캄 익스프레스 주사위 게임과 비슷하게 변형한 익스프레스 주사위 게임입니다. 그것은 엘드리치 호러, 아캄 호러, 아캄 익스프레스, 엘더 사인에서 아이디어를 차용했다. 작은 판타지 비행 확장 박스에 들어갈 수 있는 짧고 작은 게임을 만드는 것이 목표다.
모든 러브크래티스 게임이 그렇듯 고대 게임이 세계를 돌아다니며 문을 닫고 미스터리를 풀어나감으로써 각성하는 것을 막는 것이 목표다. &ldqu;dice express&rdqu; 메카니즘을 사용하여 작업을 수행하고 위험에 직면합니다. 단서, 아이템, 주문, 아티팩트를 수집하여 퀘스트를 쉽게 하고 몬스터와 싸울 수 있는 기회가 주어집니다. 전투체계는 결정적이라 죽을지 미칠지 확실히 알 수 있다. 그래서 당신은 상처나 광기를 대신 생각할 수도 있지만, 그것을 감수하는 것은 힘들지만, 적어도 당신은 살아있습니다.
모든 러브크래티스 게임이 그렇듯 고대 게임이 세계를 돌아다니며 문을 닫고 미스터리를 풀어나감으로써 각성하는 것을 막는 것이 목표다. &ldqu;dice express&rdqu; 메카니즘을 사용하여 작업을 수행하고 위험에 직면합니다. 단서, 아이템, 주문, 아티팩트를 수집하여 퀘스트를 쉽게 하고 몬스터와 싸울 수 있는 기회가 주어집니다. 전투체계는 결정적이라 죽을지 미칠지 확실히 알 수 있다. 그래서 당신은 상처나 광기를 대신 생각할 수도 있지만, 그것을 감수하는 것은 힘들지만, 적어도 당신은 살아있습니다.
This game is an express dice game adaptation of Eldritch Horror similar to the Arkham Express dice game. It borrows ideas from Eldritch Horror, Arkham Horror, Arkham Express and Elder Sign. The goal is to make a short and small game that could fit into a small fantasy flight expansion box.
As all lovecratian games, the goal is to prevent an ancient one from awakening by moving around the world to close gates and solve mysteries. You use the “dice express” mechanics to perform your actions and encounter hazards. You will gather clue, items, spells and artifact to make your quest easier and give you a chance to fight monsters. The combat system is deterministic, so you know for sure if you are going to die or become insane. So you might consider an injury or a madness instead, it's hard to live with it, but at least you remain alive.
As all lovecratian games, the goal is to prevent an ancient one from awakening by moving around the world to close gates and solve mysteries. You use the “dice express” mechanics to perform your actions and encounter hazards. You will gather clue, items, spells and artifact to make your quest easier and give you a chance to fight monsters. The combat system is deterministic, so you know for sure if you are going to die or become insane. So you might consider an injury or a madness instead, it's hard to live with it, but at least you remain alive.
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