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BGG랭킹
BGG전체 : 16801
WARGAMES : 3192
6.3Merrill's Marauders: Commandos in Burma 1943-1944 (2016) -
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인원
1-1 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-120 분
-
연령
0+
BGG추천: 14+ -
게임 난이도
2.20 / 5
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디자이너
Joseph Miranda
-
아티스트
Brandon Pennington, Joe Youst
-
인원
게임 소개
메릴&르스쿠어의 마로더스(Merrill’s Marauders)는 버마 정글에서 일본군의 미션을 다루는 솔로 게임이다. 플레이어는 캠페인 게임에서 네 가지 미션 중 하나를 수행하거나 네 가지를 모두 함께 묶어야 합니다.
이 게임은 코만도 시리즈 규칙을 사용한다. 각 미션 카드는 플레이어에게 특정 목표에 도달하기 위해 정해진 수의 운영 포인트를 부여한다. 운영 지점, 그 다음 그 지도에 대한 공격이 이동하기 위해 특별한 군사 팀을 모집하기 위해 확장된다. 이벤트 카드 한 벌은 반대 세력(OPF)을 통제한다. 전투는 상대 부대가 돌아가며 서로에게 발포하는 준전술적 시스템을 사용하여 해결된다. 승리를 거두면 사용할 수 있는 운영 포인트의 수가 늘어날 수 있지만, 큰 손실이 발생하면 줄어들 수 있습니다. 플레이어에게 포인트가 떨어지면 게임이 종료됩니다.
다이컷 카운터 40개
14개의 이벤트 카드
11 x 17인치 지도
이 게임은 코만도 시리즈 규칙을 사용한다. 각 미션 카드는 플레이어에게 특정 목표에 도달하기 위해 정해진 수의 운영 포인트를 부여한다. 운영 지점, 그 다음 그 지도에 대한 공격이 이동하기 위해 특별한 군사 팀을 모집하기 위해 확장된다. 이벤트 카드 한 벌은 반대 세력(OPF)을 통제한다. 전투는 상대 부대가 돌아가며 서로에게 발포하는 준전술적 시스템을 사용하여 해결된다. 승리를 거두면 사용할 수 있는 운영 포인트의 수가 늘어날 수 있지만, 큰 손실이 발생하면 줄어들 수 있습니다. 플레이어에게 포인트가 떨어지면 게임이 종료됩니다.
다이컷 카운터 40개
14개의 이벤트 카드
11 x 17인치 지도
Merrill’s Marauders is a solitaire game covering missions behind Japanese lines in the Burmese jungle. The player has to carry out one of four missions, or string all four together in a campaign game.
The game uses the Commando series rules. Each mission card grants the player a specified number of operations points to reach certain objectives. Operations points are expended to recruit the special ops team, then to move and attack on the map. A deck of event cards controls the opposition forces (OPFOR). Combat is resolved using a quasi-tactical system with opposing units taking turns firing at one another. Victory can increase the number of operations points available, but heavy losses can reduce them. The game ends when the player runs out of points.
40 die cut counters
14 event cards
11 x 17 inch map
The game uses the Commando series rules. Each mission card grants the player a specified number of operations points to reach certain objectives. Operations points are expended to recruit the special ops team, then to move and attack on the map. A deck of event cards controls the opposition forces (OPFOR). Combat is resolved using a quasi-tactical system with opposing units taking turns firing at one another. Victory can increase the number of operations points available, but heavy losses can reduce them. The game ends when the player runs out of points.
40 die cut counters
14 event cards
11 x 17 inch map
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