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디자이너
Michael Resch
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아티스트
Michael Resch
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게임 소개
《1914: 디스패치》는 1914년 오리건 콘심 저널(찰스 S 로버츠상 수상 잡지)의 창간호이다. 동방에서의 트와일라잇(TitE.
1914년 TitE의 설계 기간 동안 공간과 시간의 제약으로 인해 통합되지 않은 많은 연구 자료가 축적되었다. 저널은 이 자료들 중 일부를 밝혀서, 1914년의 매혹적인 시기를 더 철저히 다루도록 허용한다. 출판물의 중심은 주제를 정확하게 시뮬레이션할 수 있는 새로운 시나리오와 짝을 이룬 잘 연구된 세 편의 역사 기사 모음이다.
10월 및 10월 기간1914년 11월, 러시아령 폴란드에서 벌어진 대규모 전투로 절정에 달한 두 가지 작전은 다음과 같다. 이방고로드 전투와 로드와 크라카우 전투. 이 전투들은 저널에서 발견된 두 가지 시나리오에 대해 선택된 주제이다. 첫번째, “이반고로드 전투(Battle of Ivangorod, &rdquo)는 오스트리아-헝가리 제1군이 10월 22일 이반고로드와 코지에니체(Kozienice)에 있는 비스와 강 교두보에서 러시아군을 격퇴하기 위해 싸웠으나 실패했던 시기를 다루고 있는 작은 입문 시나리오이다.
이반고로드 전투 이후 11월 초 독일 최고사령부는 작전 주도권을 되찾고 침공의 참화로부터 독일을 보호하기 위해 행동했다. 뛰어난 철도망을 이용하여 대규모 병력을 이동시켰고, 러시아군은 측면과 후방으로 깊숙이 침투하기 위해 공세를 개시했다. 서사시 작전은 저널’의 두 번째 시나리오 “의 주제이다.로드 전투와 크라카우 전투.베테랑 선수들을 위한 이 전문가 시나리오는 5개의 맵과 거의 모든 카운터 믹스를 필요로 하는 거대합니다.
작전이 시작될 때 병력 배치의 실수는 전역 과정에서 바로잡을 수 없다는 것은 잘 알려진 군사 공리이다. 제1차 세계 대전 초기에 이것은 모든 전선에 적용되었지만 동부 전선보다 더 적합한 곳은 없었다. Journal’의 세 번째 기사 “1914년 오스트리아-헝가리의 실패한 전개는 오스트리아-헝가리의 실패한 초기 전략 전개에 집중한다.
게임 전략 기사 "Playing Both Sides in Galicia"는 갈리시아 전선에서 성공적인 오프닝 움직임을 자세히 다루고 있다. 디자이너의 다년간의 게임플레이 경험을 바탕으로, 이 기사는 오스트리아-헝가리군과 러시아군의 군단별 분류를 제시하고 그들이 직면한 문제에 대한 테스트 솔루션을 제공합니다.
내용은 1914년 전투 해결 속도를 높이기 위해 고안된 두 개의 강화된, 전문적으로 제작된 플레이어 에이드 카드, 트와일라잇 인 더 이스트이다.
문서철 목차(64페이지):
오스트리아-헝가리 육군과 1867년 국가 정체성
1914년 오스트리아-헝가리 전쟁 실패
관련 시나리오: 1913/14년 겨울 오스트리아-헝가리 구축 계획(18개 카운터 장착 예정 - 확장 카운터 참조)
갈리시아에서 양쪽 다 뛰기 — 갈리시아 캠페인 전략
이방고로드의 서곡
관련 시나리오: 이반고로드 전투 (개설 시나리오 GT 28-29)
Lodz 캠페인: 러시아 스팀롤러 격퇴치
관련 시나리오: 로드 & 크라카우 전투 (GT 36-47)
1914년 폴란드 군단
대작전 시나리오의 승리 조건 수정
또한 포함됨: 1914년 Twilight in the East를 위한 두 개의 교체 플레이어 지원 카드
미리 보기 페이지를 참조하십시오.
(출처: 게시자 및 BGG 사용자)
1914년 TitE의 설계 기간 동안 공간과 시간의 제약으로 인해 통합되지 않은 많은 연구 자료가 축적되었다. 저널은 이 자료들 중 일부를 밝혀서, 1914년의 매혹적인 시기를 더 철저히 다루도록 허용한다. 출판물의 중심은 주제를 정확하게 시뮬레이션할 수 있는 새로운 시나리오와 짝을 이룬 잘 연구된 세 편의 역사 기사 모음이다.
10월 및 10월 기간1914년 11월, 러시아령 폴란드에서 벌어진 대규모 전투로 절정에 달한 두 가지 작전은 다음과 같다. 이방고로드 전투와 로드와 크라카우 전투. 이 전투들은 저널에서 발견된 두 가지 시나리오에 대해 선택된 주제이다. 첫번째, “이반고로드 전투(Battle of Ivangorod, &rdquo)는 오스트리아-헝가리 제1군이 10월 22일 이반고로드와 코지에니체(Kozienice)에 있는 비스와 강 교두보에서 러시아군을 격퇴하기 위해 싸웠으나 실패했던 시기를 다루고 있는 작은 입문 시나리오이다.
이반고로드 전투 이후 11월 초 독일 최고사령부는 작전 주도권을 되찾고 침공의 참화로부터 독일을 보호하기 위해 행동했다. 뛰어난 철도망을 이용하여 대규모 병력을 이동시켰고, 러시아군은 측면과 후방으로 깊숙이 침투하기 위해 공세를 개시했다. 서사시 작전은 저널’의 두 번째 시나리오 “의 주제이다.로드 전투와 크라카우 전투.베테랑 선수들을 위한 이 전문가 시나리오는 5개의 맵과 거의 모든 카운터 믹스를 필요로 하는 거대합니다.
작전이 시작될 때 병력 배치의 실수는 전역 과정에서 바로잡을 수 없다는 것은 잘 알려진 군사 공리이다. 제1차 세계 대전 초기에 이것은 모든 전선에 적용되었지만 동부 전선보다 더 적합한 곳은 없었다. Journal’의 세 번째 기사 “1914년 오스트리아-헝가리의 실패한 전개는 오스트리아-헝가리의 실패한 초기 전략 전개에 집중한다.
게임 전략 기사 "Playing Both Sides in Galicia"는 갈리시아 전선에서 성공적인 오프닝 움직임을 자세히 다루고 있다. 디자이너의 다년간의 게임플레이 경험을 바탕으로, 이 기사는 오스트리아-헝가리군과 러시아군의 군단별 분류를 제시하고 그들이 직면한 문제에 대한 테스트 솔루션을 제공합니다.
내용은 1914년 전투 해결 속도를 높이기 위해 고안된 두 개의 강화된, 전문적으로 제작된 플레이어 에이드 카드, 트와일라잇 인 더 이스트이다.
문서철 목차(64페이지):
오스트리아-헝가리 육군과 1867년 국가 정체성
1914년 오스트리아-헝가리 전쟁 실패
관련 시나리오: 1913/14년 겨울 오스트리아-헝가리 구축 계획(18개 카운터 장착 예정 - 확장 카운터 참조)
갈리시아에서 양쪽 다 뛰기 — 갈리시아 캠페인 전략
이방고로드의 서곡
관련 시나리오: 이반고로드 전투 (개설 시나리오 GT 28-29)
Lodz 캠페인: 러시아 스팀롤러 격퇴치
관련 시나리오: 로드 & 크라카우 전투 (GT 36-47)
1914년 폴란드 군단
대작전 시나리오의 승리 조건 수정
또한 포함됨: 1914년 Twilight in the East를 위한 두 개의 교체 플레이어 지원 카드
미리 보기 페이지를 참조하십시오.
(출처: 게시자 및 BGG 사용자)
1914: Dispatches is the first issue of Oregon ConSim Journal (a Charles S Roberts Award winning magazine), is a support magazine that focuses on the Eastern Front during 1914 by expanding on the CSR Award winning WWI simulation game 1914: Twilight in the East (TitE).
During the design of 1914 TitE a great deal of research material was accumulated that was not incorporated due to space (and time) limitations. The Journal allows some of this material to be brought to light, more thoroughly covering the fascinating 1914 time period. The centerpiece of the publication is a collection of three well-researched historical articles that are paired with new scenarios allowing the subject to be accurately simulated.
The time period October–November 1914 contained two distinct campaigns that culminated in very large battles fought in Russian Poland: The Battle of Ivangorod and Battles of Lodz and Krakau. These battles are the topics chosen for two of the scenarios found in the journal. The first, “The Battle of Ivangorod,” is a small introductory scenario that covers the time period 22–26 October when the Austro-Hungarian First Army unsuccessfully fought to clear the Russians from their Vistula River bridgeheads at Ivangorod and Kozienice.
Following the Battle of Ivangorod, in early November the German high command acted to regain the operational initiative and protect Germany from the ravages of invasion. Using their excellent railroad network to transfer large bodies of troops, they launched an offensive to penetrate deep into the main Russian forces’ flank and rear. The epic operation is the subject of the Journal’s second scenario, “The Battles of Lodz and Krakau.” This expert scenario, intended for veteran players, is huge, requiring all five maps and almost the entire counter mix.
A well known military axiom states: mistakes made in the deployment of troops at the start of operations cannot be righted in the course of the whole campaign. At the outset of WWI this was true for all fronts but nowhere was it more pertinent than on the Eastern Front. The Journal’s third article, “Austria-Hungary’s Botched Deployment in 1914” concentrates on that nation’s botched initial strategic deployment.
The game strategy article Playing Both Sides in Galicia details successful opening moves on the Galician front. Based on years of gameplay experience by the designer, the article presents a corps-by-corps breakdown of Austro-Hungarian and Russian armies and offers tested solutions for the challenges they face.
Rounding out the contents are two enhanced, professionally-produced Player Aid Cards designed to speed combat resolution in 1914, Twilight in the East.
Journal Contents (64 pages):
The Austro-Hungarian Army and National Identity 1867–1914
Austria-Hungary’s Botched Deployment in 1914
associated scenario: The Austro-Hungarian Deployment Plan as of Winter 1913/14 (18 counters to be mounted - see expansion counters)
Playing Both Sides in Galicia — Galicia Campaign Strategies
Prelude to Ivangorod
associated scenario: The Battle of Ivangorod (introductory scenario GT 28-29)
The Lodz Campaign: Defeating the Russian Steamroller
associated scenario: The Battles of Lodz & Krakau (complete scenario GT 36-47)
The Polish Legion in 1914
Revised Victory Conditions for the Grand Campaign scenario
Also included: Two replacement Player Aid Cards for 1914, Twilight in the East
See preview pages.
(Source: publisher and BGG user)
During the design of 1914 TitE a great deal of research material was accumulated that was not incorporated due to space (and time) limitations. The Journal allows some of this material to be brought to light, more thoroughly covering the fascinating 1914 time period. The centerpiece of the publication is a collection of three well-researched historical articles that are paired with new scenarios allowing the subject to be accurately simulated.
The time period October–November 1914 contained two distinct campaigns that culminated in very large battles fought in Russian Poland: The Battle of Ivangorod and Battles of Lodz and Krakau. These battles are the topics chosen for two of the scenarios found in the journal. The first, “The Battle of Ivangorod,” is a small introductory scenario that covers the time period 22–26 October when the Austro-Hungarian First Army unsuccessfully fought to clear the Russians from their Vistula River bridgeheads at Ivangorod and Kozienice.
Following the Battle of Ivangorod, in early November the German high command acted to regain the operational initiative and protect Germany from the ravages of invasion. Using their excellent railroad network to transfer large bodies of troops, they launched an offensive to penetrate deep into the main Russian forces’ flank and rear. The epic operation is the subject of the Journal’s second scenario, “The Battles of Lodz and Krakau.” This expert scenario, intended for veteran players, is huge, requiring all five maps and almost the entire counter mix.
A well known military axiom states: mistakes made in the deployment of troops at the start of operations cannot be righted in the course of the whole campaign. At the outset of WWI this was true for all fronts but nowhere was it more pertinent than on the Eastern Front. The Journal’s third article, “Austria-Hungary’s Botched Deployment in 1914” concentrates on that nation’s botched initial strategic deployment.
The game strategy article Playing Both Sides in Galicia details successful opening moves on the Galician front. Based on years of gameplay experience by the designer, the article presents a corps-by-corps breakdown of Austro-Hungarian and Russian armies and offers tested solutions for the challenges they face.
Rounding out the contents are two enhanced, professionally-produced Player Aid Cards designed to speed combat resolution in 1914, Twilight in the East.
Journal Contents (64 pages):
The Austro-Hungarian Army and National Identity 1867–1914
Austria-Hungary’s Botched Deployment in 1914
associated scenario: The Austro-Hungarian Deployment Plan as of Winter 1913/14 (18 counters to be mounted - see expansion counters)
Playing Both Sides in Galicia — Galicia Campaign Strategies
Prelude to Ivangorod
associated scenario: The Battle of Ivangorod (introductory scenario GT 28-29)
The Lodz Campaign: Defeating the Russian Steamroller
associated scenario: The Battles of Lodz & Krakau (complete scenario GT 36-47)
The Polish Legion in 1914
Revised Victory Conditions for the Grand Campaign scenario
Also included: Two replacement Player Aid Cards for 1914, Twilight in the East
See preview pages.
(Source: publisher and BGG user)
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