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BGG랭킹
BGG전체 : 0
ABSTRACTS : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-20 분
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연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Edward Schifman
-
아티스트
-
인원
게임 소개
장벽: 전술적 추진력의 국제적인 게임
체커와 마찬가지로 이 게임의 목적은 상대편의 플레이 피스를 인접한 사각형에서 점프하여 제거하는 것이다. 그러나 배리어에서는 앞으로 또는 대각선으로 이동할 수 있는 자유와 e보드 중앙에 추가되는 "배리어" 행이 게임에 완전히 새로운 차원을 더한다.
플레이어들은 먼저 자신의 타일 세트를 하나씩 배치하여 장벽 행을 설정합니다. 이 타일들은 다이아몬드 모양을 보여주는데, 이것은 장벽 영역에 있을 때 조각이 어느 방향으로 움직일 수 있는지를 나타냅니다.
그런 다음 플레이어는 한 가지 색상만 남을 때까지 번갈아 가며 폰을 움직인다.
체커와 마찬가지로 이 게임의 목적은 상대편의 플레이 피스를 인접한 사각형에서 점프하여 제거하는 것이다. 그러나 배리어에서는 앞으로 또는 대각선으로 이동할 수 있는 자유와 e보드 중앙에 추가되는 "배리어" 행이 게임에 완전히 새로운 차원을 더한다.
플레이어들은 먼저 자신의 타일 세트를 하나씩 배치하여 장벽 행을 설정합니다. 이 타일들은 다이아몬드 모양을 보여주는데, 이것은 장벽 영역에 있을 때 조각이 어느 방향으로 움직일 수 있는지를 나타냅니다.
그런 다음 플레이어는 한 가지 색상만 남을 때까지 번갈아 가며 폰을 움직인다.
Barrier: The international game of tactical momentum
As in checkers, the object of the game is to eliminate the opponent's playing pieces by jumping them from adjacent squares. In Barrier, however, the freedom of being able to move forward or diagonally, plus the additional "barrier" rows in the center of th eboard, add an entire new dimension to the game.
Players first set up the barrier rows by placing their set of tiles on one by one. These tiles show a diamond shape which signifies which direction a piece may move when in the barrier area.
Then players take turns moving their pawns until only one colour remains.
As in checkers, the object of the game is to eliminate the opponent's playing pieces by jumping them from adjacent squares. In Barrier, however, the freedom of being able to move forward or diagonally, plus the additional "barrier" rows in the center of th eboard, add an entire new dimension to the game.
Players first set up the barrier rows by placing their set of tiles on one by one. These tiles show a diamond shape which signifies which direction a piece may move when in the barrier area.
Then players take turns moving their pawns until only one colour remains.
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