-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
7.1Star Fleet Battles: Campaign Designer's Handbook (1996) -
-
인원
2-12 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
4.00 / 5
-
디자이너
Bruce H. Graw
-
아티스트
-
인원
게임 소개
스타 플릿 배틀스 캡틴 에디션 라인의 일부입니다.
커버 뒷면에서:
캠페인은 스타플릿 배틀의 궁극적인 표현이다. 캠페인 환경에서만 비용, 함대, 기술, 가용성, 이동, 경제, 배치 및 배치의 모든 것이 우주에서의 전쟁에 대한 완전한 그림이 됩니다!
캠페인 디자이너’s 핸드북은 자신의 취향과 관심사에 맞는 캠페인을 만들 수 있는 옵션을 제공합니다.
전략 경기장: 정복하기 위해 당신의 우주를 어떻게 펼쳐야 하는지에 대한 지도와 아이디어! 역사, 육각형, 팔각형, 크든 작든 상관없이 여러분에게 달려 있습니다!
경제성: 전투에 집중할 수 있도록 방대한 양의 서류를 관리하면서 우주선을 구입, 제작 및 공급하는 방법. 해군 건설 부두와 워프 게이트에 새로운 SSD가 제공됩니다. 혁신적인 TechBlock 시스템은 플레이어들에게 전투에서 승리하거나 전쟁에서 승리하기 위한 기술에 도박을 할 수 있는 기회를 제공합니다! 수리, 리핏, 업그레이드 및 새로운 개선사항과 변형을 포함한 모든 것이 보장됩니다. 돈 & 디자인으로 승리를 위해 싸우는 전쟁입니다!
시나리오가 캠페인의 핵심이며, 다른 모든 것은 함대를 전투에 투입하기 위해 설계되었습니다. 본 핸드북에는 시나리오의 생성, 설정 및 크기 제어를 위한 몇 가지 옵션과 개념이 포함되어 있습니다.
인종: 어떻게 그들을 당신의 캠페인에 끼워 넣어 각자의 운명을 성취하기 위해 노력할 수 있는지.
추가 정보: 전략적인 플레이 순서, 전설적인 장교(여러 가지 새로운 유형 포함), 뛰어난 직원 및 미숙한 직원, 완전히 새로운 스파이, 사보타주 및 무작위 이벤트 규칙!
커버 뒷면에서:
캠페인은 스타플릿 배틀의 궁극적인 표현이다. 캠페인 환경에서만 비용, 함대, 기술, 가용성, 이동, 경제, 배치 및 배치의 모든 것이 우주에서의 전쟁에 대한 완전한 그림이 됩니다!
캠페인 디자이너’s 핸드북은 자신의 취향과 관심사에 맞는 캠페인을 만들 수 있는 옵션을 제공합니다.
전략 경기장: 정복하기 위해 당신의 우주를 어떻게 펼쳐야 하는지에 대한 지도와 아이디어! 역사, 육각형, 팔각형, 크든 작든 상관없이 여러분에게 달려 있습니다!
경제성: 전투에 집중할 수 있도록 방대한 양의 서류를 관리하면서 우주선을 구입, 제작 및 공급하는 방법. 해군 건설 부두와 워프 게이트에 새로운 SSD가 제공됩니다. 혁신적인 TechBlock 시스템은 플레이어들에게 전투에서 승리하거나 전쟁에서 승리하기 위한 기술에 도박을 할 수 있는 기회를 제공합니다! 수리, 리핏, 업그레이드 및 새로운 개선사항과 변형을 포함한 모든 것이 보장됩니다. 돈 & 디자인으로 승리를 위해 싸우는 전쟁입니다!
시나리오가 캠페인의 핵심이며, 다른 모든 것은 함대를 전투에 투입하기 위해 설계되었습니다. 본 핸드북에는 시나리오의 생성, 설정 및 크기 제어를 위한 몇 가지 옵션과 개념이 포함되어 있습니다.
인종: 어떻게 그들을 당신의 캠페인에 끼워 넣어 각자의 운명을 성취하기 위해 노력할 수 있는지.
추가 정보: 전략적인 플레이 순서, 전설적인 장교(여러 가지 새로운 유형 포함), 뛰어난 직원 및 미숙한 직원, 완전히 새로운 스파이, 사보타주 및 무작위 이벤트 규칙!
Part of the Star Fleet Battles Captain's Edition line.
From the back of the cover:
Campaigns are the ultimate expression of Star Fleet Battles. Only in a campaign setting does everything – cost, fleets, technology, availability, movement, economics, deployments – come together into a complete picture of war in space!
The Campaign Designer’s Handbook provides options allowing you to create a campaign that suits your own tastes and interests.
Strategic Arena: Maps and ideas on how to lay out your universe for conquest! Historical, hexagonal, octagonal, large, or small, it’s up to you!
Economics: How to buy, build, and supply your massive space fleet, while keeping the amount of paperwork under control so you can focus on the battle. New SSDs are provided for Naval Construction Docks and Warp Gates. The innovative TechBlock system provides players with the opportunity to buy the technologies that will win battles, or gamble on the technology to win wars! Everything is covered, including repairs, refits, upgrades, plus new improvements and variants. Wars are fought for money – design yours so you can play to win!
Scenarios are the whole point of a campaign; everything else is designed to deliver your ships to the battle. This handbook includes several options and concepts for generating, setting up, and controlling the size of scenarios.
Races: How to fit them into your campaign so that each can strive to fulfill its destiny.
And More: Strategic Sequence of Play, legendary officers (including several new types), outstanding and poor crews, and entirely new rules on espionage, sabotage, and random events!
From the back of the cover:
Campaigns are the ultimate expression of Star Fleet Battles. Only in a campaign setting does everything – cost, fleets, technology, availability, movement, economics, deployments – come together into a complete picture of war in space!
The Campaign Designer’s Handbook provides options allowing you to create a campaign that suits your own tastes and interests.
Strategic Arena: Maps and ideas on how to lay out your universe for conquest! Historical, hexagonal, octagonal, large, or small, it’s up to you!
Economics: How to buy, build, and supply your massive space fleet, while keeping the amount of paperwork under control so you can focus on the battle. New SSDs are provided for Naval Construction Docks and Warp Gates. The innovative TechBlock system provides players with the opportunity to buy the technologies that will win battles, or gamble on the technology to win wars! Everything is covered, including repairs, refits, upgrades, plus new improvements and variants. Wars are fought for money – design yours so you can play to win!
Scenarios are the whole point of a campaign; everything else is designed to deliver your ships to the battle. This handbook includes several options and concepts for generating, setting up, and controlling the size of scenarios.
Races: How to fit them into your campaign so that each can strive to fulfill its destiny.
And More: Strategic Sequence of Play, legendary officers (including several new types), outstanding and poor crews, and entirely new rules on espionage, sabotage, and random events!
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.9
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
458
-
2024-11-18
-
Lv.9
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
430
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
369
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
331
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
599
-
2024-11-13
-
Lv.18