-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-7 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Kent Williams
-
아티스트
-
인원
게임 소개
튜브에서...
&.. 실제 마구경주를 진정으로 모방한 게임 말의 속도를 조절하고 언제 움직일지 결정하고 다른 모든 결정을 내립니다. 운이 아닌 당신의 운전 실력이 승패를 좌우합니다." 목표는 말을 트랙을 두 바퀴 도는 것입니다.
네, 게임은 튜브로 포장되어 있습니다. "board"는 플레이스매트와 비슷한 천으로 된 인쇄된 비닐 조각이다. 플레이어는 스테이블 북에서 200마리 중에서 말을 선택하거나 배정받습니다. 각 말의 이동 번호는 4분의 1 (4개의 숫자)로 나뉘며, 각 4분의 1 마일 (트랙은 0.5 마일)마다 하나씩이다. 그런 다음 이 4분의 1마일 숫자는 1에서 9까지의 6개의 숫자로 축소됩니다. 이 6개의 숫자는 카드에 인쇄되어 있습니다. 자신의 차례에 따라, 플레이어는 말을 움직이기 위해 카드 한 장의 카드를 사용한다. 움직임은 다음과 같이 수정된다: 둘로 계산되는 공간, 곡선의 가변 길이 차선, 움직임 변경 없이 추첨 더미로 카드 교환 #, 다음 쿼터 마일까지 카드 보류, 시작과 홈 스트레치에서 다른 카드 보류 차단, 스페이스 디를 통과하기 위해 주사위 굴리기.다른 말 앞에서 직설적으로 레이스 비서를 두는 것이 좋습니다. 이 사람은 경기를 준비하고 심판할 공정한 사람이어야 합니다.
선수들은 다른 사람들이 움직임을 낭비하게 하면서 그들의 움직임을 모두 사용하려고 합니다. 이 선수는 경주에서 말 6마리만 있으면 모든 선수들이 그들의 움직임을 모두 사용하기 쉽다는 것을 관찰했습니다. 말 6마리로 모든 움직임을 쉽게 피할 수 있다. 경기는 출발 및 스트레치 찬스 카드와 결합된 이동 번호로 결정된다. 12마리의 말을 사용하는 것은 훨씬 더 흥미로운 게임을 만듭니다. 말 12마리로는 강도 행위를 완전히 피할 수 없다.
존 캠벨은 스포츠의 많은 기록들을 보유하고 있는 명예의 전당 드라이버이다. 존 캠벨은 게임을 디자인하지는 않았지만 승인했다. 1989년 지침은 선수들을 매년 열리는 토너먼트에 초대하는데, 이 토너먼트는 존 캠벨과 경기를 함으로써 우승이 결정된다.
이 지침은 또 다른 게임을 홍보하고 있다.현재 BGG 데이터베이스에 없는 Classic Thoroubread Racing"의 인용문.
&.. 실제 마구경주를 진정으로 모방한 게임 말의 속도를 조절하고 언제 움직일지 결정하고 다른 모든 결정을 내립니다. 운이 아닌 당신의 운전 실력이 승패를 좌우합니다." 목표는 말을 트랙을 두 바퀴 도는 것입니다.
네, 게임은 튜브로 포장되어 있습니다. "board"는 플레이스매트와 비슷한 천으로 된 인쇄된 비닐 조각이다. 플레이어는 스테이블 북에서 200마리 중에서 말을 선택하거나 배정받습니다. 각 말의 이동 번호는 4분의 1 (4개의 숫자)로 나뉘며, 각 4분의 1 마일 (트랙은 0.5 마일)마다 하나씩이다. 그런 다음 이 4분의 1마일 숫자는 1에서 9까지의 6개의 숫자로 축소됩니다. 이 6개의 숫자는 카드에 인쇄되어 있습니다. 자신의 차례에 따라, 플레이어는 말을 움직이기 위해 카드 한 장의 카드를 사용한다. 움직임은 다음과 같이 수정된다: 둘로 계산되는 공간, 곡선의 가변 길이 차선, 움직임 변경 없이 추첨 더미로 카드 교환 #, 다음 쿼터 마일까지 카드 보류, 시작과 홈 스트레치에서 다른 카드 보류 차단, 스페이스 디를 통과하기 위해 주사위 굴리기.다른 말 앞에서 직설적으로 레이스 비서를 두는 것이 좋습니다. 이 사람은 경기를 준비하고 심판할 공정한 사람이어야 합니다.
선수들은 다른 사람들이 움직임을 낭비하게 하면서 그들의 움직임을 모두 사용하려고 합니다. 이 선수는 경주에서 말 6마리만 있으면 모든 선수들이 그들의 움직임을 모두 사용하기 쉽다는 것을 관찰했습니다. 말 6마리로 모든 움직임을 쉽게 피할 수 있다. 경기는 출발 및 스트레치 찬스 카드와 결합된 이동 번호로 결정된다. 12마리의 말을 사용하는 것은 훨씬 더 흥미로운 게임을 만듭니다. 말 12마리로는 강도 행위를 완전히 피할 수 없다.
존 캠벨은 스포츠의 많은 기록들을 보유하고 있는 명예의 전당 드라이버이다. 존 캠벨은 게임을 디자인하지는 않았지만 승인했다. 1989년 지침은 선수들을 매년 열리는 토너먼트에 초대하는데, 이 토너먼트는 존 캠벨과 경기를 함으로써 우승이 결정된다.
이 지침은 또 다른 게임을 홍보하고 있다.현재 BGG 데이터베이스에 없는 Classic Thoroubread Racing"의 인용문.
From the tube...
".. a game which truly simulates real harness racing. You control your horse's speed, decide when to make your move and make all of the other decisions. Your driving skill - not just luck - determines the outcome." The object is to drive your horse the farthest twice around the track.
Yes the game is packaged in a tube. The "board" is a piece of fabric backed printed vinyl, similar to a place mat. Players are assigned or pick a horse from a choice of 200 in the Stable book. Each horse has a movement number that is broken down into quarters (4 numbers), one for each quarter mile (track is a half mile). These quarter mile numbers are then reduced to 6 numbers, from 1 to 9. These 6 numbers are printed on cards. On his turn the player uses one card to move his horse. The move is modified by: spaces that count as two, variable length lanes in the curves, swaping cards with the draw pile without changing the movement #, holding back a card till the next quarter mile, blocking another from holding back a card, chance cards at the start and on the home stretch, chance dice roll is required to pass thru a space directly in front of another horse. It is recommended to have a race secretary. This person should be a fair minded person who will set up and referee the race.
The players try to use all of their movement while causing others to waste movement. This player has observed that it is easy for all of the players to use all of their movement with only 6 horses in the race. All of the movement robbing mechanisms are easily avoided with 6 horses. The race is then determined by the movement number combined with the Start and Stretch chance cards. The use of 12 horses makes a much more interesting game. With 12 horses the movement robbing mechanisms can not be totally avoided.
John Campbell is a Hall of Fame driver (not rider) that holds many of the sport's records. John Campbell did not design the game but has endorsed it. The 1989 instructions invite players to a yearly tournament where the championship is decided by playing against John Campbell.
The instructions promote another game, "Classic Thoroughbred Racing" which is not currently in the BGG database.
".. a game which truly simulates real harness racing. You control your horse's speed, decide when to make your move and make all of the other decisions. Your driving skill - not just luck - determines the outcome." The object is to drive your horse the farthest twice around the track.
Yes the game is packaged in a tube. The "board" is a piece of fabric backed printed vinyl, similar to a place mat. Players are assigned or pick a horse from a choice of 200 in the Stable book. Each horse has a movement number that is broken down into quarters (4 numbers), one for each quarter mile (track is a half mile). These quarter mile numbers are then reduced to 6 numbers, from 1 to 9. These 6 numbers are printed on cards. On his turn the player uses one card to move his horse. The move is modified by: spaces that count as two, variable length lanes in the curves, swaping cards with the draw pile without changing the movement #, holding back a card till the next quarter mile, blocking another from holding back a card, chance cards at the start and on the home stretch, chance dice roll is required to pass thru a space directly in front of another horse. It is recommended to have a race secretary. This person should be a fair minded person who will set up and referee the race.
The players try to use all of their movement while causing others to waste movement. This player has observed that it is easy for all of the players to use all of their movement with only 6 horses in the race. All of the movement robbing mechanisms are easily avoided with 6 horses. The race is then determined by the movement number combined with the Start and Stretch chance cards. The use of 12 horses makes a much more interesting game. With 12 horses the movement robbing mechanisms can not be totally avoided.
John Campbell is a Hall of Fame driver (not rider) that holds many of the sport's records. John Campbell did not design the game but has endorsed it. The 1989 instructions invite players to a yearly tournament where the championship is decided by playing against John Campbell.
The instructions promote another game, "Classic Thoroughbred Racing" which is not currently in the BGG database.
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.9
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
474
-
2024-11-18
-
Lv.9
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
432
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
374
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
338
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
601
-
2024-11-13
-
Lv.18