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6.8Platoon Commander: India-Pakistan War 1965 (2016) -
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인원
1-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
90-120 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
3.00 / 5
-
디자이너
Mark H. Walker
-
아티스트
Ilya Kudriashov
-
인원
게임 소개
게시자의 게임 설명:
플래툰 커맨더 시리즈의 버전 2는 개선된 예술과 더 두꺼운 카운터로 1965년 인도-파키스탄 전쟁을 소개한다. 인도-파키스탄 전쟁(India-Pakistan War)은 1965년 8월부터 9월까지 카슈미르 차윈다 지역에서 인도와 파키스탄 간의 분쟁을 모의한 소대장이다. 모듈 설계자인 David K. van Hoose는 쿠르스크 전투 이후 가장 큰 갑옷 전투 중 일부를 소생시켰다. 이 모듈에는 게이머를 작은 교전에서부터 탱크 무덤 야적장으로 알려진 민달팽이로 데려가는 5가지 시나리오가 포함되어 있다. 키프틴, 이지 에이트 셔먼, 패튼, AMX-13 탱크와 함께 싸우고, 게릴라들을 적진 뒤에 배치하고, 파괴적인 포병 지원을 요청하십시오. 역사적으로 정확한 병력은 당신의 명령에 달려 있습니다. 그들을 승리로 이끌 수 있나요?
플래툰 커맨더(Flaton Commander)는 1936년부터 가까운 미래에 이르기까지 기갑 전투를 묘사한 마크 H. 워커 소대 수준의 게임 시스템이다. 카운터는 전차, 보병부터 병력 수송 장갑차, 심지어 기술이 발전함에 따라 미사일 팀까지 모든 것을 나타낸다. 이 게임은 혁신적인 게임 시퀀스를 사용한다; 부분적으로 충동 구동되고 부분적으로 턴 기반이며 모든 재미가 있는 카드 지원 시스템. 사기가 결정적 역할을 하며, 각 카운터에 색상과 숫자가 표시된 기간’s 장비도 이해할 수 있습니다. Lock ‘n Load, World at War, Night of Man의 디자이너에서 나온 플래툰 커맨더는 흥미롭고 접근하기 쉬운 전략 게임이다.
플래툰 커맨더 시리즈의 버전 2는 개선된 예술과 더 두꺼운 카운터로 1965년 인도-파키스탄 전쟁을 소개한다. 인도-파키스탄 전쟁(India-Pakistan War)은 1965년 8월부터 9월까지 카슈미르 차윈다 지역에서 인도와 파키스탄 간의 분쟁을 모의한 소대장이다. 모듈 설계자인 David K. van Hoose는 쿠르스크 전투 이후 가장 큰 갑옷 전투 중 일부를 소생시켰다. 이 모듈에는 게이머를 작은 교전에서부터 탱크 무덤 야적장으로 알려진 민달팽이로 데려가는 5가지 시나리오가 포함되어 있다. 키프틴, 이지 에이트 셔먼, 패튼, AMX-13 탱크와 함께 싸우고, 게릴라들을 적진 뒤에 배치하고, 파괴적인 포병 지원을 요청하십시오. 역사적으로 정확한 병력은 당신의 명령에 달려 있습니다. 그들을 승리로 이끌 수 있나요?
플래툰 커맨더(Flaton Commander)는 1936년부터 가까운 미래에 이르기까지 기갑 전투를 묘사한 마크 H. 워커 소대 수준의 게임 시스템이다. 카운터는 전차, 보병부터 병력 수송 장갑차, 심지어 기술이 발전함에 따라 미사일 팀까지 모든 것을 나타낸다. 이 게임은 혁신적인 게임 시퀀스를 사용한다; 부분적으로 충동 구동되고 부분적으로 턴 기반이며 모든 재미가 있는 카드 지원 시스템. 사기가 결정적 역할을 하며, 각 카운터에 색상과 숫자가 표시된 기간’s 장비도 이해할 수 있습니다. Lock ‘n Load, World at War, Night of Man의 디자이너에서 나온 플래툰 커맨더는 흥미롭고 접근하기 쉬운 전략 게임이다.
Game description from the publisher:
Version 2 of the Platoon Commander series, with improved art and thicker counters, Tiny Battles introduces India-Pakistan War 1965. India-Pakistan War is a Platoon Commander module simulating the conflict during August and September of 1965 between India and Pakistan in the Chawinda region of Kashmir. The module designer, David K. van Hoose; has brought to life some of the largest armor battles since the Battle of Kursk. The module includes five scenarios that will take the gamer from small skirmishes to the slugfests that produced what has become known as the Grave Yard of Tanks. Fight with Chieftains, Easy Eight Shermans, Pattons, and AMX-13 tanks, insert Guerillas behind the enemy’s lines, and call devastating artillery support. The historically accurate forces are at your command. Can you lead them to victory?
Platoon Commander is a Mark H. Walker designed, platoon-level game system depicting armored combat from 1936 into the near future. The counters represent everything from tanks and infantry to armored personnel carriers and, as the technology progresses, even missile teams. The game uses an innovative sequence of play; a card-assisted system that is partially impulse driven, partially turn-based, and all fun. Morale plays a decisive role, and the period’s equipment is understandably depicted with colors and numbers on each counter. From the designer of Lock ‘n Load, World at War, and Night of Man, Platoon Commander is an exciting, accessible game of strategy and tactics.
Version 2 of the Platoon Commander series, with improved art and thicker counters, Tiny Battles introduces India-Pakistan War 1965. India-Pakistan War is a Platoon Commander module simulating the conflict during August and September of 1965 between India and Pakistan in the Chawinda region of Kashmir. The module designer, David K. van Hoose; has brought to life some of the largest armor battles since the Battle of Kursk. The module includes five scenarios that will take the gamer from small skirmishes to the slugfests that produced what has become known as the Grave Yard of Tanks. Fight with Chieftains, Easy Eight Shermans, Pattons, and AMX-13 tanks, insert Guerillas behind the enemy’s lines, and call devastating artillery support. The historically accurate forces are at your command. Can you lead them to victory?
Platoon Commander is a Mark H. Walker designed, platoon-level game system depicting armored combat from 1936 into the near future. The counters represent everything from tanks and infantry to armored personnel carriers and, as the technology progresses, even missile teams. The game uses an innovative sequence of play; a card-assisted system that is partially impulse driven, partially turn-based, and all fun. Morale plays a decisive role, and the period’s equipment is understandably depicted with colors and numbers on each counter. From the designer of Lock ‘n Load, World at War, and Night of Man, Platoon Commander is an exciting, accessible game of strategy and tactics.
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