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BGG랭킹
BGG전체 : 12219
FAMILYGAMES : 2414
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인원
2-6 명
BGG추천: 1-4 명 -
게임시간
60-60 분
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연령
8+
BGG추천: 10+ -
게임 난이도
1.77 / 5
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디자이너
Donald Meyer
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아티스트
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인원
게임 소개
이 게임은 매우 고품질의 단어 찾기” 보드 게임으로, 8세부터 성인까지 매우 많은 관객들에게 어필한다. 그것은 다양한 관객들과 연령층을 즐겁게 하기 위해 고안되었다. 키드로우는 가족 모임, 친구들과의 저녁, 또는 사람들이 휴식이 필요할 때 아무 때나 놀기에 이상적입니다. 놀이는 64개의 양면 나무 타일로 구성되어 있으며, 각 타일은 4개의 글자와 각 글자에 숫자 값이 매겨져 있으며, 색칠한 말뚝을 꽂을 수 있는 구멍도 있다.
게임의 목적은 간단합니다. 플레이어들은 글자의 미로 안에서 단어들을 식별하고 그들이 사용하는 글자에 기초하여 점수를 매김으로써 고득점을 위해 경쟁한다. 플레이어들은 단어를 식별할 때, 단어를 형성하기 위해 사용된 각 글자의 구멍에 색깔 있는 말뚝을 삽입합니다. 인접한 문자는 위, 아래, 왼쪽, 오른쪽 또는 대각선일 수 있다. 문자는 순서대로 결합되어야 하며 같은 단어 내에서 두 번 이상 사용될 수 있습니다. 글자는 다양한 포인트 값을 가지며 게임 중 최대 3번까지 사용할 수 있다.
문자가 처음 사용될 때는 단일 점 값으로 계산되고, 글자의 구멍에 녹색 페그가 삽입됩니다. 두 번째로 문자를 사용하면 포인트 값이 두 배가 되고 노란색 페그가 녹색 페그를 대체합니다. 세 번째이자 마지막으로 문자가 사용될 때, 포인트 값은 세 배가 되고 빨간색 페그는 노란색 페그를 대체한다. 한 번 문자를 세 번 사용하면 만료되어 남은 게임 동안 다시 사용할 수 없습니다. (게임을 하는 동안 스톱라이트 &NDASH를 생각해보세요; 처음에는 녹색, 그 다음에는 노란색, 그리고 마지막으로 빨간색이 그 글자를 위해 중지됩니다.)
같은 글자 안에서 같은 글자를 여러 번 사용하고, 어떤 방향으로든 움직여 글자를 연결하며, 개별 글자의 사용을 최대 3번까지 제한하는 것이 이 게임을 즐겁게 만드는 비결이다.
게임 콘텐츠에는 게임 보드, 64개의 나무 양면 타일(각 면에 4개의 문자, 숫자, 구멍이 있음), 300개의 색 페그, 페그용 플라스틱 케이스, 타일용 파란색 정리 백, 2분짜리 모래 타이머, 처음 12번의 턴의 컬러 일러스트가 있는 매우 설명 게임 지침서, 스코어 패드가 포함된다.
2006년 멘사 셀렉트
게임의 목적은 간단합니다. 플레이어들은 글자의 미로 안에서 단어들을 식별하고 그들이 사용하는 글자에 기초하여 점수를 매김으로써 고득점을 위해 경쟁한다. 플레이어들은 단어를 식별할 때, 단어를 형성하기 위해 사용된 각 글자의 구멍에 색깔 있는 말뚝을 삽입합니다. 인접한 문자는 위, 아래, 왼쪽, 오른쪽 또는 대각선일 수 있다. 문자는 순서대로 결합되어야 하며 같은 단어 내에서 두 번 이상 사용될 수 있습니다. 글자는 다양한 포인트 값을 가지며 게임 중 최대 3번까지 사용할 수 있다.
문자가 처음 사용될 때는 단일 점 값으로 계산되고, 글자의 구멍에 녹색 페그가 삽입됩니다. 두 번째로 문자를 사용하면 포인트 값이 두 배가 되고 노란색 페그가 녹색 페그를 대체합니다. 세 번째이자 마지막으로 문자가 사용될 때, 포인트 값은 세 배가 되고 빨간색 페그는 노란색 페그를 대체한다. 한 번 문자를 세 번 사용하면 만료되어 남은 게임 동안 다시 사용할 수 없습니다. (게임을 하는 동안 스톱라이트 &NDASH를 생각해보세요; 처음에는 녹색, 그 다음에는 노란색, 그리고 마지막으로 빨간색이 그 글자를 위해 중지됩니다.)
같은 글자 안에서 같은 글자를 여러 번 사용하고, 어떤 방향으로든 움직여 글자를 연결하며, 개별 글자의 사용을 최대 3번까지 제한하는 것이 이 게임을 즐겁게 만드는 비결이다.
게임 콘텐츠에는 게임 보드, 64개의 나무 양면 타일(각 면에 4개의 문자, 숫자, 구멍이 있음), 300개의 색 페그, 페그용 플라스틱 케이스, 타일용 파란색 정리 백, 2분짜리 모래 타이머, 처음 12번의 턴의 컬러 일러스트가 있는 매우 설명 게임 지침서, 스코어 패드가 포함된다.
2006년 멘사 셀렉트
It is a very high quality “word find” board game, and appeals to a very large audience, ages 8 to adult. It is designed to entertain a wide range of audiences and age groups. Keesdrow is ideal to play at family gatherings, an evening with friends, or any time of day when people just need a break. The game consists of 64 double-sided wood tiles (each tile consisting of four letters with number values assigned to each letter along with a hole for the placing of a colored peg)
The object of the game is simple. Players compete for high score by identifying words within a maze of letters and scoring points based on the letters they use. As players identify words, they insert a colored peg in the hole of each letter used to form the word. Adjoining letters may be up, down, left, right or diagonal. The letters must be joined in sequence, and may be used more than once within the same word. Letters have varying point values, and may be used a maximum of three times during the game.
The first time a letter is used, it counts as a single point value, and a green peg is inserted in the hole of the letter. The second time a letter is used, the point value is doubled and a yellow peg replaces the green peg. The third and final time a letter is used, the point value is tripled, and a red peg replaces the yellow peg. Once a letter has been used three times, it is expired and may not be used again for the remainder of the game. (While playing the game, think of a stoplight – first play the green, then the yellow, and finally the red at which time play is stopped for that letter.)
The key to making this game so enjoyable is the ability to use the same letter multiple times within the same word, to move in any direction to connect letters and to limit the use of individual letters to a maximum of three times.
Game contents include a game board, sixty-four wood double-sided tiles (each side contains four letters, numbers and holes), 300 colored pegs, plastic case for the pegs, blue organization bag for the tiles, two-minute sand timer, very descriptive game instructions with color illustrations of the first twelve turns, and score pad.
2006 Mensa Select
The object of the game is simple. Players compete for high score by identifying words within a maze of letters and scoring points based on the letters they use. As players identify words, they insert a colored peg in the hole of each letter used to form the word. Adjoining letters may be up, down, left, right or diagonal. The letters must be joined in sequence, and may be used more than once within the same word. Letters have varying point values, and may be used a maximum of three times during the game.
The first time a letter is used, it counts as a single point value, and a green peg is inserted in the hole of the letter. The second time a letter is used, the point value is doubled and a yellow peg replaces the green peg. The third and final time a letter is used, the point value is tripled, and a red peg replaces the yellow peg. Once a letter has been used three times, it is expired and may not be used again for the remainder of the game. (While playing the game, think of a stoplight – first play the green, then the yellow, and finally the red at which time play is stopped for that letter.)
The key to making this game so enjoyable is the ability to use the same letter multiple times within the same word, to move in any direction to connect letters and to limit the use of individual letters to a maximum of three times.
Game contents include a game board, sixty-four wood double-sided tiles (each side contains four letters, numbers and holes), 300 colored pegs, plastic case for the pegs, blue organization bag for the tiles, two-minute sand timer, very descriptive game instructions with color illustrations of the first twelve turns, and score pad.
2006 Mensa Select
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