-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
1-2 명
BGG추천: 2+-2+ 명 -
게임시간
180-3600 분
-
연령
14+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
4.43 / 5
-
디자이너
Charles Kibler
-
아티스트
-
인원
게임 소개
게시자의 설명:
1990년에 아발론 힐은 최초의 역사적 ASL 모듈인 레드 바리케이드를 출시했다. 찰리 키블러&rsquo의 획기적인 디자인은 스탈린그라드 전투 당시 레드 바리케이드 군수 공장 주변 지역을 2개의 정확한 지도로 덮었다. 레드 바리케이드는 새로운 ASL 경험을 제공했는데, 캠페인 게임(CG)의 개념을 도입했고, 멀티 시나리오 전투는 며칠에 걸쳐 전개되었으며, 별개의 역사적 행동을 묘사하는 전통적인 시나리오도 함께 선보였다. 세 개의 CG와 일곱 개의 독립 시나리오가 스탈린&르스쿠르의 중심부를 위한 서사시적 투쟁을 다뤘다. 선수들이 자신의 병력을 투입할 뿐만 아니라 전투 질서를 구축하고 맞춤화하면서 고된 캠페인에서 어떻게 하면 전체 승리를 거둘 수 있을지 고민하는 CG들이 특별한 도전을 제시했다. 찰리는 이제 우리에게 빨간 10월을 가져다준다. 이 후속작 HASL은 레드 바리케이드로 덮인 플레이 영역을 “Krasny Oktyabr”(또는 Red October) 공장 단지까지 확장하면서 두 개의 새로운 지도를 추가했다. RED OPTER는 3개의 CG와 7개의 시나리오가 있다. 게리 포텐베리의 플레이테스트 지도 아래 연마된 레드 옥토버는 현재 MMP에 제출되었습니다.
두 모듈은 하나의 패키지로 결합됩니다. 붉은 공장. 빨간색 바리케이드의 소스 파일을 더 이상 사용할 수 없으므로 Charlie는 이 기회에 네 개의 지도를 모두 일관된 스타일로 칠하여 일치하도록 할 것입니다. 이것은 또한 누적된 명확성과 에라타를 고려하여 원래의 레드 바리케이드 자료를 업데이트할 수 있게 해준다. 수년간 레드 바리케이드의 후속작들이 많이 출시되었는데, 여기에는 네 번째 캠페인 게임이 포함된다. 우리는 이 재료를 통합하여 새로운 릴리스의 일부로 확장된 버전의 레드 바리케이드를 만들고 있습니다.
1990년에 아발론 힐은 최초의 역사적 ASL 모듈인 레드 바리케이드를 출시했다. 찰리 키블러&rsquo의 획기적인 디자인은 스탈린그라드 전투 당시 레드 바리케이드 군수 공장 주변 지역을 2개의 정확한 지도로 덮었다. 레드 바리케이드는 새로운 ASL 경험을 제공했는데, 캠페인 게임(CG)의 개념을 도입했고, 멀티 시나리오 전투는 며칠에 걸쳐 전개되었으며, 별개의 역사적 행동을 묘사하는 전통적인 시나리오도 함께 선보였다. 세 개의 CG와 일곱 개의 독립 시나리오가 스탈린&르스쿠르의 중심부를 위한 서사시적 투쟁을 다뤘다. 선수들이 자신의 병력을 투입할 뿐만 아니라 전투 질서를 구축하고 맞춤화하면서 고된 캠페인에서 어떻게 하면 전체 승리를 거둘 수 있을지 고민하는 CG들이 특별한 도전을 제시했다. 찰리는 이제 우리에게 빨간 10월을 가져다준다. 이 후속작 HASL은 레드 바리케이드로 덮인 플레이 영역을 “Krasny Oktyabr”(또는 Red October) 공장 단지까지 확장하면서 두 개의 새로운 지도를 추가했다. RED OPTER는 3개의 CG와 7개의 시나리오가 있다. 게리 포텐베리의 플레이테스트 지도 아래 연마된 레드 옥토버는 현재 MMP에 제출되었습니다.
두 모듈은 하나의 패키지로 결합됩니다. 붉은 공장. 빨간색 바리케이드의 소스 파일을 더 이상 사용할 수 없으므로 Charlie는 이 기회에 네 개의 지도를 모두 일관된 스타일로 칠하여 일치하도록 할 것입니다. 이것은 또한 누적된 명확성과 에라타를 고려하여 원래의 레드 바리케이드 자료를 업데이트할 수 있게 해준다. 수년간 레드 바리케이드의 후속작들이 많이 출시되었는데, 여기에는 네 번째 캠페인 게임이 포함된다. 우리는 이 재료를 통합하여 새로운 릴리스의 일부로 확장된 버전의 레드 바리케이드를 만들고 있습니다.
Description from the publisher:
In 1990 Avalon Hill released the first Historical ASL (HASL) module, Red Barricades. Charlie Kibler’s groundbreaking design covered the battle for Stalingrad around the “Krasny Barrikady” (or Red Barricades) ordnance factory on two historically accurate maps. Red Barricades offered a new ASL experience, introducing the concept of Campaign Games (CGs), multi-scenario battles spread over several days, alongside traditional scenarios depicting discrete historical actions. Three CGs and seven standalone scenarios covered the epic struggle for the heart of Stalin’s city. The CGs presented a special challenge, as players not only directed their forces in action, but also built and customized their orders of battle, agonizing over how best to spend their precious resources to achieve overall victory in a grueling campaign. Charlie now brings us RED OCTOBER. This follow-on HASL adds two new maps, expanding the playing area covered in Red Barricades to include the “Krasny Oktyabr” (or Red October) factory complex. RED OCTOBER features three CGs and seven scenarios. Honed under the playtest guidance of Gary Fortenberry, Red October has now been submitted to MMP.
The two modules are combined into one package: Red Factories. The source files for Red Barricades are no longer available, so Charlie will take this opportunity to paint all four maps in a consistent style to assure they match. This also allows us to update the original Red Barricades material, taking into account accumulated clarifications and errata. Over the years a great deal of follow-on material has been released for Red Barricades, including a fourth campaign game. We are consolidating this material to create an expanded version of Red Barricades as part of the new release.
In 1990 Avalon Hill released the first Historical ASL (HASL) module, Red Barricades. Charlie Kibler’s groundbreaking design covered the battle for Stalingrad around the “Krasny Barrikady” (or Red Barricades) ordnance factory on two historically accurate maps. Red Barricades offered a new ASL experience, introducing the concept of Campaign Games (CGs), multi-scenario battles spread over several days, alongside traditional scenarios depicting discrete historical actions. Three CGs and seven standalone scenarios covered the epic struggle for the heart of Stalin’s city. The CGs presented a special challenge, as players not only directed their forces in action, but also built and customized their orders of battle, agonizing over how best to spend their precious resources to achieve overall victory in a grueling campaign. Charlie now brings us RED OCTOBER. This follow-on HASL adds two new maps, expanding the playing area covered in Red Barricades to include the “Krasny Oktyabr” (or Red October) factory complex. RED OCTOBER features three CGs and seven scenarios. Honed under the playtest guidance of Gary Fortenberry, Red October has now been submitted to MMP.
The two modules are combined into one package: Red Factories. The source files for Red Barricades are no longer available, so Charlie will take this opportunity to paint all four maps in a consistent style to assure they match. This also allows us to update the original Red Barricades material, taking into account accumulated clarifications and errata. Over the years a great deal of follow-on material has been released for Red Barricades, including a fourth campaign game. We are consolidating this material to create an expanded version of Red Barricades as part of the new release.
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.9
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
483
-
2024-11-18
-
Lv.9
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
432
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
374
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
340
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
601
-
2024-11-13
-
Lv.18