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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-90 분
-
연령
13+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Patrick Rhett Siebert
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아티스트
-
인원
게임 소개
프렌치 쿼터에 있는 한 저택은 30년 동안 슬픔의 중심이었습니다. 세금도 냈고 전력도 켜졌지만 몇 년 동안 아무도 집 안에서 아무것도 못 봤어요 갑자기 당신은 이 주소로 저녁식사를 하러 오라는 초대를 받았습니다. 당신이 원하는 것이 무엇인지 알고 있으며, 오늘 밤 이곳에서 필요한 답을 찾을 수 있을 것입니다. 당신은 방금 뉴올리언스의 A 하우스에 2-6명의 선수들을 위한 게임에 초대받았습니다. 혹자는 이를 플레이어 감점 게임이라고 부르겠지만, 대부분은 끔찍할 정도로 격렬하다고 할 것이다.
당신은 배고파하는 뉴올리언스의 집에 초대되었습니다.
이 게임은 뉴올리언스에 있는 오래된 저택에서 열립니다. 각 룸에는 두 개의 아이템 카드가 아래를 향해 있습니다. 플레이어들은 특별한 능력과 능력치를 가진 독특한 캐릭터를 선택한다. 그들은 이 방에서 저 방으로 이동하며 아이템을 발견할 것입니다. 플레이어를 방해하는 함정일 수도 있고 캐릭터를 향상시키는 특별한 아이템일 수도 있다. 한 가지 항목만 휴대하도록 선택할 수 있으므로 모든 객실에서 새로운 발견과 결정을 제공합니다.
인간 목표:
플레이어들은 캐릭터가 요구하는 세 가지 아이템을 모두 찾으려고 시도하고 있다. 한 명의 플레이어가 세 개의 아이템을 모두 찾으면 게임이 끝납니다. 한 명을 제외한 모든 선수가 2개의 아이템을 가지고 있으면 게임도 끝납니다. 모아진 아이템마다 포인트 값이 있고 게임 종료 시 포인트가 합산된다. 어떤 아이템을 수집할지 주의해야 하며, 아이템 수가 적은 플레이어가 이길 수 있는 포인트 값이 너무 낮으면 주의해야 합니다.
뱀파이어 목표:
내가 저녁 손님들 사이에서 외로운 뱀파이어가 변장했다고 말했던가? 오리지널 뱀파이어의 목표는 아이템 자체를 획득하는 것이 아니라 "을 인용하는 것이다.턴앤인용; 이미 아이템을 획득한 인간 플레이어. 희망만큼 맛있는 건 없어 만약 인간이 공격당하고 뱀파이어를 막을 수 없다면, 그들은 이제 비밀리에 그들의 희생자를 찾는 뱀파이어가 된다. 만약 뱀파이어가 성공적으로 퇴치된다면, 뱀파이어는 “공개”ddquo; 만약 뱀파이어가 플레이어를 돌리면, 새로운 뱀파이어는 그들이 이미 획득한 아이템에 대한 점수를 얻지만, 그들을 돌리게 한 뱀파이어에게도 점수를 준다. 그들은 그들의 " 인용구를 주지 않는다.부모 및 인용; 흡혈귀는 그들이 얻은 새로운 희생자들에 대해 지적한다. 인간 선수가 자신의 목표를 달성하는 데 더 가까울수록 더 가치가 있지만, 더 많은 인간 선수의 말을 인용한다.자신을 위해 더 많은 경쟁을 만들어라. 너무 오래 기다리면 그들이 널 막을 수 있어
시계:
늙은 할아버지의 시계가 시시각각 징을 울리면 새 이벤트 카드가 뒤집힌다. 이러한 사건들은 무작위로 발생하지만 게임이 진행될수록 인간들에게는 더 나빠진다. 인간은 돌아다니는 물건을 놓으면 행사를 건너뛸 수 있다. 다음 끔찍한 사건을 피하기 위해 게임에서 지더라도 다른 사람들을 돕는 건가요?너한테 달렸어
간단하게 들리나요? 배우는 것이 간단하고, 상대하는 선수들의 마음만큼 복잡하다.
당신은 배고파하는 뉴올리언스의 집에 초대되었습니다.
이 게임은 뉴올리언스에 있는 오래된 저택에서 열립니다. 각 룸에는 두 개의 아이템 카드가 아래를 향해 있습니다. 플레이어들은 특별한 능력과 능력치를 가진 독특한 캐릭터를 선택한다. 그들은 이 방에서 저 방으로 이동하며 아이템을 발견할 것입니다. 플레이어를 방해하는 함정일 수도 있고 캐릭터를 향상시키는 특별한 아이템일 수도 있다. 한 가지 항목만 휴대하도록 선택할 수 있으므로 모든 객실에서 새로운 발견과 결정을 제공합니다.
인간 목표:
플레이어들은 캐릭터가 요구하는 세 가지 아이템을 모두 찾으려고 시도하고 있다. 한 명의 플레이어가 세 개의 아이템을 모두 찾으면 게임이 끝납니다. 한 명을 제외한 모든 선수가 2개의 아이템을 가지고 있으면 게임도 끝납니다. 모아진 아이템마다 포인트 값이 있고 게임 종료 시 포인트가 합산된다. 어떤 아이템을 수집할지 주의해야 하며, 아이템 수가 적은 플레이어가 이길 수 있는 포인트 값이 너무 낮으면 주의해야 합니다.
뱀파이어 목표:
내가 저녁 손님들 사이에서 외로운 뱀파이어가 변장했다고 말했던가? 오리지널 뱀파이어의 목표는 아이템 자체를 획득하는 것이 아니라 "을 인용하는 것이다.턴앤인용; 이미 아이템을 획득한 인간 플레이어. 희망만큼 맛있는 건 없어 만약 인간이 공격당하고 뱀파이어를 막을 수 없다면, 그들은 이제 비밀리에 그들의 희생자를 찾는 뱀파이어가 된다. 만약 뱀파이어가 성공적으로 퇴치된다면, 뱀파이어는 “공개”ddquo; 만약 뱀파이어가 플레이어를 돌리면, 새로운 뱀파이어는 그들이 이미 획득한 아이템에 대한 점수를 얻지만, 그들을 돌리게 한 뱀파이어에게도 점수를 준다. 그들은 그들의 " 인용구를 주지 않는다.부모 및 인용; 흡혈귀는 그들이 얻은 새로운 희생자들에 대해 지적한다. 인간 선수가 자신의 목표를 달성하는 데 더 가까울수록 더 가치가 있지만, 더 많은 인간 선수의 말을 인용한다.자신을 위해 더 많은 경쟁을 만들어라. 너무 오래 기다리면 그들이 널 막을 수 있어
시계:
늙은 할아버지의 시계가 시시각각 징을 울리면 새 이벤트 카드가 뒤집힌다. 이러한 사건들은 무작위로 발생하지만 게임이 진행될수록 인간들에게는 더 나빠진다. 인간은 돌아다니는 물건을 놓으면 행사를 건너뛸 수 있다. 다음 끔찍한 사건을 피하기 위해 게임에서 지더라도 다른 사람들을 돕는 건가요?너한테 달렸어
간단하게 들리나요? 배우는 것이 간단하고, 상대하는 선수들의 마음만큼 복잡하다.
A mansion in French Quarter has been the center of woe for 30 years. Its taxes are paid, and the power is on, but no one has seen anything in the house for years. Suddenly you have received an invitation that requests you to come for dinner at this address. "I know what you are looking for, and you will find the answers you need here on this night". You have just been invited to play A House in New Orleans A game for 2-6 players. Some will call it a player deduction game or a game with a traitor mechanism, but most will call it horrifyingly intense.
You are invited to A House in New Orleans come hungry.
The game takes place in an old mansion in New Orleans. Each room contains two item cards face down. Players select unique characters with special abilities and stats. They will move from room to room discovering items. Some may be traps that impede players, some may be special items that improve a character. You may only choose to carry one item, so every room will provide a new discovery and a decision.
Human Goal:
Players are attempting to find all three items that their character requires. When one player finds all three items the game is over. If all but one player has 2 items, the game is over as well. Each of the collected items has a point value and the points are totaled at the end of the game. You must be careful what items you choose to collect, if the items you collect are of too low a point value a player with fewer items may still win.
Vampire goal:
Did I mention a lonely vampire has disguised themselves among the dinner guests? The goal for the original vampire is not to acquire items themselves, but to "Turn" human players that have already acquired items. You see, nothing tastes as good as hope. If a human is attacked and can’t fend off the vampire, they are now secretly a vampire themselves looking for their victim. If the vampire is successfully fended off the vampire is not “revealed” and may become invisible (hidden player movement). If the vampire turns a player, the new vampire gains points for the items they have already acquired but give the Vampire that turned them points as well. They do not give their "Parent" vampire points from the new victims they acquire. The closer a human player is to completing their goal the more valuable they are, but the more human players you "Turn" the more competition you make for yourself. If you wait too long, they may be able to fend you off
The Clock:
The old grandfather clock gongs on the hour, at which time a new event card is turned over. These events are random but become worse for the humans as the game progresses. The humans may skip an event if they place an item that turn. Do you help the other humans even though it may mean losing the game to avoid the next horrible event..it is up to you.
Does it sound simple? It is simple to learn, and as complex as the mind of the players that you play against.
You are invited to A House in New Orleans come hungry.
The game takes place in an old mansion in New Orleans. Each room contains two item cards face down. Players select unique characters with special abilities and stats. They will move from room to room discovering items. Some may be traps that impede players, some may be special items that improve a character. You may only choose to carry one item, so every room will provide a new discovery and a decision.
Human Goal:
Players are attempting to find all three items that their character requires. When one player finds all three items the game is over. If all but one player has 2 items, the game is over as well. Each of the collected items has a point value and the points are totaled at the end of the game. You must be careful what items you choose to collect, if the items you collect are of too low a point value a player with fewer items may still win.
Vampire goal:
Did I mention a lonely vampire has disguised themselves among the dinner guests? The goal for the original vampire is not to acquire items themselves, but to "Turn" human players that have already acquired items. You see, nothing tastes as good as hope. If a human is attacked and can’t fend off the vampire, they are now secretly a vampire themselves looking for their victim. If the vampire is successfully fended off the vampire is not “revealed” and may become invisible (hidden player movement). If the vampire turns a player, the new vampire gains points for the items they have already acquired but give the Vampire that turned them points as well. They do not give their "Parent" vampire points from the new victims they acquire. The closer a human player is to completing their goal the more valuable they are, but the more human players you "Turn" the more competition you make for yourself. If you wait too long, they may be able to fend you off
The Clock:
The old grandfather clock gongs on the hour, at which time a new event card is turned over. These events are random but become worse for the humans as the game progresses. The humans may skip an event if they place an item that turn. Do you help the other humans even though it may mean losing the game to avoid the next horrible event..it is up to you.
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