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게임 소개

2018년 여름호 &mdash는 1942년 소련 남부에서의 독일군의 공세와 이어진 소련의 반격을 모의하고 있다. 독일의 목표는 처음에는 코카서스 유전이었지만, 이 작전은 볼가 강의 스탈린그라드 시를 차지하기 위한 싸움으로 번졌다. 이 게임은 "의 변형을 사용한다.부츠 시스템"은 보다 높은 명령-제어 및 물류와 운영 범위에 미치는 영향을 모델링하기 위한 것입니다. 지도는 스탈린그라드와 코카서스의 두 구역으로 나뉜다. 다양한 명령 마커는 플레이어의 힘을 한 전선 또는 다른 전선(때로는 두 전선)에 활성화시킨다. 플레이어는 효과적으로 극장군을 지휘하며 역사적으로 높은 명령 간섭을 받는 작전 내에서 작전을 수행해야 한다.

각 경기 순번은 한 달간의 운영 기간을 나타낸다. 각각의 육각형은 지름이 약 100 킬로미터입니다. 대부분의 지상 부대는 2개에서 6개의 분할을 나타낸다. 게임 시나리오는 1942년 6월 28일 시작된 독일군의 첫 번째 가을 블라우 공세 이후 7월에 시작된다.
"Peaks of the Caucasus" — available in World at War #61, the Summer 2018 issue — simulates the German offensive in the southern Soviet Union in 1942 and the ensuing Soviet Counteroffensive. The German objective was initially the Caucasus oilfields, but the campaign turned into a struggle for the city of Stalingrad on the Volga. The game uses a variant of the "Boots system" to model higher echelon command-control and logistics, and their impact on the theater of operations. The map is divided into two sectors: Stalingrad and the Caucasus. Various Command markers will activate a player's forces on one or the other (and sometimes both) Fronts. Effectively, the player is in command of theater forces and must operate within historically based high command interference in operations.

Each game turn represents one month of operations. Each hex is about 100 kilometers across. Most ground units represent two to six divisions. The game scenarios start in July after the first phase of the German Fall Blau (Plan Blue) offensive, which commenced on 28 June 1942, at the point where Army Group South was divided into Army Groups A and B.

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