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BGG랭킹
BGG전체 : 0
ABSTRACTS : 0
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인원
1-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
45-45 분
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연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Manuel Garcia
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아티스트
-
인원
게임 소개
GAMES Magazine 리뷰에서:
당신 차례에, 두 개의 폴과 두 개의 포트를 옮기세요. 극은 한 두 공간을 직교로 움직이거나 순간이동할 수 있다. 포트는 두 가지 이동 방법이 있습니다. 방향을 바꾸거나(즉, 오른쪽 각도가 차지하는 공간의 모서리와 같은 높이가 되도록 회전) 체스 루크처럼 보드를 가로질러 활공할 수 있다. 포트는 사각형의 반대쪽 구석에 각각의 직각이 있는 다른 색상의 정사각형에 착륙함으로써 텔레포트를 형성한다. 적의 극을 둘러싸고 있는 텔레포트는 극을 자신의 고향 공간 중 하나로 돌려보냅니다.
폴은 친근한 텔레스포츠, 홈 스페이스, 골 스페이스 사이에서 텔레포트를 한다(폴은 다른 골 스페이스에서 골 스페이스로 순간이동만 할 수 있다. 폴은 좌현 벽이나 다른 폴로 막을 수 있지만 보드의 왼쪽과 오른쪽 가장자리 사이를 가장자리가 연결된 것처럼 이동할 수도 있다. 텔레스포츠로 홈까지 가는 상대에게 완전히 막힌 폴이 있다.
당신 차례에, 두 개의 폴과 두 개의 포트를 옮기세요. 극은 한 두 공간을 직교로 움직이거나 순간이동할 수 있다. 포트는 두 가지 이동 방법이 있습니다. 방향을 바꾸거나(즉, 오른쪽 각도가 차지하는 공간의 모서리와 같은 높이가 되도록 회전) 체스 루크처럼 보드를 가로질러 활공할 수 있다. 포트는 사각형의 반대쪽 구석에 각각의 직각이 있는 다른 색상의 정사각형에 착륙함으로써 텔레포트를 형성한다. 적의 극을 둘러싸고 있는 텔레포트는 극을 자신의 고향 공간 중 하나로 돌려보냅니다.
폴은 친근한 텔레스포츠, 홈 스페이스, 골 스페이스 사이에서 텔레포트를 한다(폴은 다른 골 스페이스에서 골 스페이스로 순간이동만 할 수 있다. 폴은 좌현 벽이나 다른 폴로 막을 수 있지만 보드의 왼쪽과 오른쪽 가장자리 사이를 가장자리가 연결된 것처럼 이동할 수도 있다. 텔레스포츠로 홈까지 가는 상대에게 완전히 막힌 폴이 있다.
From GAMES Magazine review:
On your turn, move two poles and two ports. Poles can move one or two spaces orthogonally, or they can teleport. A port has two ways of moving: It can either reorient (that is, spin so that its right angle is flush with any corner of the space it occupies), or it can glide across the board like a chess rook. A port forms a teleport by landing on a square with another of its color, with each right angle in opposite corners of the square. A teleport enclosing an enemy pole sends the pole back to one of its home spaces.
A pole teleports between any two of the following: friendly teleports, home spaces, and goal spaces (except that a pole can only teleport to a goal space from another goal space). Poles can be blocked by port walls or other poles, but they can also move between the board's left and right edges as if the edges were connected. A pole completely blocked by the opponent teleports home.
On your turn, move two poles and two ports. Poles can move one or two spaces orthogonally, or they can teleport. A port has two ways of moving: It can either reorient (that is, spin so that its right angle is flush with any corner of the space it occupies), or it can glide across the board like a chess rook. A port forms a teleport by landing on a square with another of its color, with each right angle in opposite corners of the square. A teleport enclosing an enemy pole sends the pole back to one of its home spaces.
A pole teleports between any two of the following: friendly teleports, home spaces, and goal spaces (except that a pole can only teleport to a goal space from another goal space). Poles can be blocked by port walls or other poles, but they can also move between the board's left and right edges as if the edges were connected. A pole completely blocked by the opponent teleports home.
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