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BGG랭킹
BGG전체 : 3845
CGS : 71
STRATEGY : 1564 -
-
인원
2-5 명
BGG추천: 2-4 명 -
게임시간
45-45 분
-
연령
13+
BGG추천: 12+ -
게임 난이도
3.45 / 5
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디자이너
David Sirlin
-
아티스트
-
인원
게임 소개
코덱스: 카드-타임 전략(Codex: Card-Time Strategy)은 스타크래프트와 워크래프트 3와 같은 실시간 전략 비디오 게임에서 영감을 받은 판타지 스트라이크 세계를 배경으로 하는 맞춤형, 수집 불가 카드 게임이다. 플레이어는 각각 세 명의 영웅을 제어하며, 플레이할 때마다 다른 전략을 사용할 수 있는 테크 트리에 액세스할 수 있습니다.
이 게임의 목표는 상대편의 기지를 파괴하는 것입니다. 이를 위해 플레이어는 유닛과 영웅의 군대를 구축한다. 플레이어는 자신이 추구하기로 선택한 기술에 따라 카드를 덱에 추가하여 플레이하면서 정확한 군대 구성을 결정합니다.
이 게임의 목표는 상대편의 기지를 파괴하는 것입니다. 이를 위해 플레이어는 유닛과 영웅의 군대를 구축한다. 플레이어는 자신이 추구하기로 선택한 기술에 따라 카드를 덱에 추가하여 플레이하면서 정확한 군대 구성을 결정합니다.
Codex: Card-Time Strategy is a customizable, non-collectable card game set in the Fantasy Strike universe that's inspired by real-time strategy video games such as Starcraft and Warcraft 3. Players each control three different heroes and have access to a tech tree that allows them to use different strategies each time they play.
The goal of the game is to destroy the opponent's base. To do this, players build up an army of units and heroes. Players determine the exact composition of their armies as they play by adding cards to their deck based on the tech they've chosen to pursue.
The goal of the game is to destroy the opponent's base. To do this, players build up an army of units and heroes. Players determine the exact composition of their armies as they play by adding cards to their deck based on the tech they've chosen to pursue.
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