-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
7Crisis In The Caucasus: Struggle For Nagorno-Karabakh (2016) -
-
인원
1-2 명
BGG추천: 1-2+ 명 -
게임시간
90-120 분
-
연령
16+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.00 / 5
-
디자이너
Kyle Cisco
-
아티스트
Kyle Cisco
-
인원
게임 소개
게시자의 설명:
코카서스 위기: 나고르노카라바흐를 위한 투쟁은 아르메니아와 아제르바이잔의 현대 전쟁을 대표하는 게임이다. 이 게임은 플레이하는데 90-120분이 걸립니다. 이것은 모던 위기 시리즈의 세 번째 개봉작이다. 이 게임에서는 병참 관리를 위한 새로운 시스템을 포함하는 업데이트된 시스템 규칙을 출시합니다. 이를 통해 보다 사실적인 게임플레이를 할 수 있을 뿐만 아니라 전쟁 중 적의 보급선을 괴롭히는 상황을 더 잘 표현할 수 있다.
게임은 이동 단계, 전투 물류 단계, 통합 단계와 같은 게임 단계로 나뉩니다. 이 단계들의 결론은 1게임의 턴을 나타낸다. 이것은 베테랑 워게이머에게 도전적인 플레이일 뿐만 아니라 새로운 선수들을 취미로 끌어들이기 위한 훌륭한 중간 워게이머이다.
코카서스 위기: 나고르노카라바흐를 위한 투쟁은 아르메니아와 아제르바이잔의 현대 전쟁을 대표하는 게임이다. 이 게임은 플레이하는데 90-120분이 걸립니다. 이것은 모던 위기 시리즈의 세 번째 개봉작이다. 이 게임에서는 병참 관리를 위한 새로운 시스템을 포함하는 업데이트된 시스템 규칙을 출시합니다. 이를 통해 보다 사실적인 게임플레이를 할 수 있을 뿐만 아니라 전쟁 중 적의 보급선을 괴롭히는 상황을 더 잘 표현할 수 있다.
게임은 이동 단계, 전투 물류 단계, 통합 단계와 같은 게임 단계로 나뉩니다. 이 단계들의 결론은 1게임의 턴을 나타낸다. 이것은 베테랑 워게이머에게 도전적인 플레이일 뿐만 아니라 새로운 선수들을 취미로 끌어들이기 위한 훌륭한 중간 워게이머이다.
Description from the publisher:
Crisis in the Caucasus: The Struggle For Nagorno-Karabakh is a game representing a modern day war between Armenia and Azerbaijan. The game takes 90-120 mins to play. This is the third release in the Modern Crisis Series. In this game we are releasing updated system rules that will include a new system for logistic management of your forces. This allows for more realistic gameplay as well as better representing the harassment of enemy supply lines during war.
The game is divided into game phases, such as movement, combat logistics, and the consolidation phase. The conclusion of these phases marks 1 game turn. This is a great intermediate war-game meant to bring new players to the hobby as well as being a challenging play for the veteran wargamer.
Crisis in the Caucasus: The Struggle For Nagorno-Karabakh is a game representing a modern day war between Armenia and Azerbaijan. The game takes 90-120 mins to play. This is the third release in the Modern Crisis Series. In this game we are releasing updated system rules that will include a new system for logistic management of your forces. This allows for more realistic gameplay as well as better representing the harassment of enemy supply lines during war.
The game is divided into game phases, such as movement, combat logistics, and the consolidation phase. The conclusion of these phases marks 1 game turn. This is a great intermediate war-game meant to bring new players to the hobby as well as being a challenging play for the veteran wargamer.
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.9
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
481
-
2024-11-18
-
Lv.9
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
432
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
374
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
339
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
601
-
2024-11-13
-
Lv.18