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BGG랭킹
BGG전체 : 11907
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
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연령
14+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Christopher Guild, Brad Lackey, Christopher Parks, Joshua Tempkin
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아티스트
-
인원
게임 소개
게시자의 설명:
발리안스와 파이어브랜드는 전쟁을 시작했다! 교전 중에 유닛이 충돌하지만 모래 타이머가 유닛의 활성화를 지시하므로 생각하고 계획할 시간이 거의 없는 등 싸움이 치열합니다. 전시 중 유닛이 이동, 공격, 주문, 특수 능력 사용 시: 발리안스 베일 전투, 모래 타이머가 뒤집혔다. 모래 타이머가 배출될 때까지 장치를 다시 사용할 수 없으며, 모래 타이머(또는 다른 타이머)를 사용하여 장치를 다시 활성화할 수 있습니다. 모래 타이머와 유닛 동작을 현명하게 관리하세요. 모래 타이머는 30초, 60초, 90초의 다른 시간으로 나옵니다. 시나리오는 시간에 민감한 임무에서 다른 타이머를 사용합니다.
전시: 발리안스 베일 전투는 시나리오 기반의 플레이가 특징이며, 이전 미션의 결과에 따라 분기 미션을 수행한다. 플레이어가 디자인한 미션에서 싸우도록 자신의 유닛을 구성하거나 게임의 미션을 수행할 때 유닛 구성을 혼합합니다.
발리안스와 파이어브랜드는 전쟁을 시작했다! 교전 중에 유닛이 충돌하지만 모래 타이머가 유닛의 활성화를 지시하므로 생각하고 계획할 시간이 거의 없는 등 싸움이 치열합니다. 전시 중 유닛이 이동, 공격, 주문, 특수 능력 사용 시: 발리안스 베일 전투, 모래 타이머가 뒤집혔다. 모래 타이머가 배출될 때까지 장치를 다시 사용할 수 없으며, 모래 타이머(또는 다른 타이머)를 사용하여 장치를 다시 활성화할 수 있습니다. 모래 타이머와 유닛 동작을 현명하게 관리하세요. 모래 타이머는 30초, 60초, 90초의 다른 시간으로 나옵니다. 시나리오는 시간에 민감한 임무에서 다른 타이머를 사용합니다.
전시: 발리안스 베일 전투는 시나리오 기반의 플레이가 특징이며, 이전 미션의 결과에 따라 분기 미션을 수행한다. 플레이어가 디자인한 미션에서 싸우도록 자신의 유닛을 구성하거나 게임의 미션을 수행할 때 유닛 구성을 혼합합니다.
Description from the publisher:
Valyance and Firebrand have gone to war! Units clash in the skirmishes, but the fight is gritty, with little time to think and plan as sand timers dictate the activation of your units. When a unit moves, attacks, cast spells, or uses a special ability in Wartime: The Battle of Valyance Vale, a sand timer is flipped. The unit cannot be used again until the sand timer is drained, then that sand timer (or another one) can be used to activate the unit again. Manage your sand timers, as well as your unit actions, wisely. Sand timers come in different times: 30 seconds, 60 seconds, 90 seconds. Scenarios use other timers in time-sensitive missions.
Wartime: The Battle of Valyance Vale features scenario-based play, with branching missions depending on the outcome of the previous mission. Configure your own units to fight in player-designed missions or mix up the unit configurations when playing the game's missions.
Valyance and Firebrand have gone to war! Units clash in the skirmishes, but the fight is gritty, with little time to think and plan as sand timers dictate the activation of your units. When a unit moves, attacks, cast spells, or uses a special ability in Wartime: The Battle of Valyance Vale, a sand timer is flipped. The unit cannot be used again until the sand timer is drained, then that sand timer (or another one) can be used to activate the unit again. Manage your sand timers, as well as your unit actions, wisely. Sand timers come in different times: 30 seconds, 60 seconds, 90 seconds. Scenarios use other timers in time-sensitive missions.
Wartime: The Battle of Valyance Vale features scenario-based play, with branching missions depending on the outcome of the previous mission. Configure your own units to fight in player-designed missions or mix up the unit configurations when playing the game's missions.
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