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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-8 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
45-45 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Martin Smith
-
아티스트
-
인원
게임 소개
마틴 스미스는 언어, 시, 유머를 실험하기 위해 PoetrySLAM Magnetic Word Game을 만들었습니다. 그것은 자기 시에 시 슬램과 12x24 (자기) 게임보드를 결합한다.
게임의 단어 타일은 자기 시를 아는 사람이라면 누구나 친숙할 것이다. 명사, 동사, 형용사, 어미 등이 있습니다. 잡범주는 부사, 접속사, 대명사, 전치사를 포함한다. 각 단어에 할당된 등급은 자기 시 슬램(1=slam; 8=slaming word)에서 해당 단어를 사용하는 것의 난이도를 반영하며 점수 매김 메커니즘으로 이중으로 사용됩니다.
각 플레이어는 한 줄 또는 시를 각 턴마다 최대 6단어의 길이로 만듭니다. 두 번째 행과 그 이후의 행/시는 보드에 이미 있는 행의 단어를 하나 이상 포함해야 합니다. 난이도의 합이 대사나 시의 점수를 결정합니다. 자기 그리드에는 보너스 셀이 포함되어 플레이에 포인트를 더합니다.
게임의 단어 타일은 자기 시를 아는 사람이라면 누구나 친숙할 것이다. 명사, 동사, 형용사, 어미 등이 있습니다. 잡범주는 부사, 접속사, 대명사, 전치사를 포함한다. 각 단어에 할당된 등급은 자기 시 슬램(1=slam; 8=slaming word)에서 해당 단어를 사용하는 것의 난이도를 반영하며 점수 매김 메커니즘으로 이중으로 사용됩니다.
각 플레이어는 한 줄 또는 시를 각 턴마다 최대 6단어의 길이로 만듭니다. 두 번째 행과 그 이후의 행/시는 보드에 이미 있는 행의 단어를 하나 이상 포함해야 합니다. 난이도의 합이 대사나 시의 점수를 결정합니다. 자기 그리드에는 보너스 셀이 포함되어 플레이에 포인트를 더합니다.
Martin Smith created POETRYSLAM MAGNETIC WORD GAME to experiment with language, poetry, and humor. It combines magnetic poetry with the concept of poetry slams and a 12x24 (magnetic) gameboard.
The game's word tiles will be familiar to anyone who knows magnetic poetry. There are nouns, verbs, adjectives, and endings. A miscellaneous category includes adverbs, conjunctions, pronouns, and prepositions. A rating assigned to each word reflects the difficulty of using that word in the magnetic poetry slam (1=easy; 8=obscure word) and doubles as the scoring mechanism.
Each player creates a line or a poem up to six words in length each turn. Second and subsequent lines/poems must include at least one word from those already on the board. The sum of the difficulty rating determines the score for the line or poem. The magnetic grid includes bonus cells, which add points to the play.
The game's word tiles will be familiar to anyone who knows magnetic poetry. There are nouns, verbs, adjectives, and endings. A miscellaneous category includes adverbs, conjunctions, pronouns, and prepositions. A rating assigned to each word reflects the difficulty of using that word in the magnetic poetry slam (1=easy; 8=obscure word) and doubles as the scoring mechanism.
Each player creates a line or a poem up to six words in length each turn. Second and subsequent lines/poems must include at least one word from those already on the board. The sum of the difficulty rating determines the score for the line or poem. The magnetic grid includes bonus cells, which add points to the play.
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