-
BGG랭킹
BGG전체 : 2303
FAMILYGAMES : 692
-
-
인원
1-4 명
BGG추천: 1-4 명 -
게임시간
20-20 분
-
연령
8+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
1.65 / 5
-
디자이너
Eduardo Baraf, Steve Finn
-
아티스트
Beth Sobel, Helen Zhu
-
인원
게임 소개
게시자의 설명:
아름다운 황야
때론 그림을 그릴 아름다운 풍경을 찾기 위해 인적이 드문 길을 벗어나야 합니다. 일찍 일어나서 자연 속으로 하이킹을 하고 당신의 완벽한 장소를 찾으세요. 어떤 그림들은 커미션을 받고 팔리고, 다른 그림들은 당신이 소장할 것이지만, 당신은 항상 영감을 찾기 위해 더 많은 노력을 합니다.
목표
6일 동안 플레이어는 아름다운 장소를 하이킹하여 풍경을 그리며 명성을 얻으며 나중에 이를 판매합니다. 매일 플레이어는 황야를 여행하고 그림을 그릴 수 있는 계획 카드를 선택한다. 낮에 그림을 팔면 명성이 획득된다(즉, 명성이 높은 커미션 카드를 제출하면 명성이 인정된다). 플레이어는 일일 목표를 완료하고 게임 종료 시 풍경화를 소유함으로써 명성을 얻는다.
일반 재생
매일은 동시에 계획 단계로 시작하고, 개별 Trek 단계를 거쳐 정리 단계로 끝납니다. 6일 후, 최종 스코어링 단계가 발생한다.
계획 단계: 플레이어는 3장의 계획 카드를 뽑고 당일 사용할 카드를 선택합니다. 이것은 그들이 얼마나 멀리 움직일 수 있는지, 그리고 얼마나 많은 그림을 그릴 수 있는지를 정합니다.
Trek Phase: 선수들이 언제 하이킹을 시작했는지에 기초하여, 각각의 선수들은 그들의 Trek Phase를 마칩니다. 트렉 기간 동안, 그들은 와일더네스를 돌아다니며 풍경을 그리고 명성에 대한 커미션을 팔 것입니다. 일일 목표에 대한 종료 점검도 있습니다.
정리 단계: 모든 플레이어가 Trek Phase에 참가하면 Wilderness, Commission Cards, Daily Goal이 업데이트되고 다음날이 시작됩니다.
아름다운 황야
때론 그림을 그릴 아름다운 풍경을 찾기 위해 인적이 드문 길을 벗어나야 합니다. 일찍 일어나서 자연 속으로 하이킹을 하고 당신의 완벽한 장소를 찾으세요. 어떤 그림들은 커미션을 받고 팔리고, 다른 그림들은 당신이 소장할 것이지만, 당신은 항상 영감을 찾기 위해 더 많은 노력을 합니다.
목표
6일 동안 플레이어는 아름다운 장소를 하이킹하여 풍경을 그리며 명성을 얻으며 나중에 이를 판매합니다. 매일 플레이어는 황야를 여행하고 그림을 그릴 수 있는 계획 카드를 선택한다. 낮에 그림을 팔면 명성이 획득된다(즉, 명성이 높은 커미션 카드를 제출하면 명성이 인정된다). 플레이어는 일일 목표를 완료하고 게임 종료 시 풍경화를 소유함으로써 명성을 얻는다.
일반 재생
매일은 동시에 계획 단계로 시작하고, 개별 Trek 단계를 거쳐 정리 단계로 끝납니다. 6일 후, 최종 스코어링 단계가 발생한다.
계획 단계: 플레이어는 3장의 계획 카드를 뽑고 당일 사용할 카드를 선택합니다. 이것은 그들이 얼마나 멀리 움직일 수 있는지, 그리고 얼마나 많은 그림을 그릴 수 있는지를 정합니다.
Trek Phase: 선수들이 언제 하이킹을 시작했는지에 기초하여, 각각의 선수들은 그들의 Trek Phase를 마칩니다. 트렉 기간 동안, 그들은 와일더네스를 돌아다니며 풍경을 그리고 명성에 대한 커미션을 팔 것입니다. 일일 목표에 대한 종료 점검도 있습니다.
정리 단계: 모든 플레이어가 Trek Phase에 참가하면 Wilderness, Commission Cards, Daily Goal이 업데이트되고 다음날이 시작됩니다.
Description from the publisher:
THE BEAUTIFUL WILDERNESS
Sometimes you need to get off the beaten path to find a beautiful landscape to paint. Wake up early, hike deep into nature, and find your perfect spot. Some paintings sell for commissions, others you’ll keep for yourself, but you’re always going that extra mile to find inspiration.
OBJECTIVE
Over six days, players gain Renown by hiking to beautiful locations to paint landscapes, which they’ll later sell. Each day, players choose a Planning Card, which allows them to travel through the Wilderness and paint (i.e., pick up Landscape Cards). At day’s end, they can sell paintings to earn Renown (i.e., turn in Landscape Cards to gain Commission cards worth Renown). Players also earn Renown by completing Daily Goals and by possessing Landscape Paintings at game’s end.
GENERAL PLAY
Each day starts with a simultaneous Planning Phase, followed by individual Trek Phases, and ends with a Clean Up Phase. After the sixth day, a final Scoring Phase occurs.
Planning Phase: Players draw three Planning Cards and select one for the day. This sets the time they'll leave (initiative) how far they can move, and how many paintings they can paint.
Trek Phase: Based on when players started their hike, each player completes their Trek Phase. During their Trek phase, they'll move through the Wilderness, paint landscapes, and sell as commissions for Renown. There is also an end of turn check for the Daily Goal.
Clean Up Phase: Once all players have taken their Trek Phase, the Wilderness, Commission Cards, and Daily Goal are updated, and then the next day begins.
THE BEAUTIFUL WILDERNESS
Sometimes you need to get off the beaten path to find a beautiful landscape to paint. Wake up early, hike deep into nature, and find your perfect spot. Some paintings sell for commissions, others you’ll keep for yourself, but you’re always going that extra mile to find inspiration.
OBJECTIVE
Over six days, players gain Renown by hiking to beautiful locations to paint landscapes, which they’ll later sell. Each day, players choose a Planning Card, which allows them to travel through the Wilderness and paint (i.e., pick up Landscape Cards). At day’s end, they can sell paintings to earn Renown (i.e., turn in Landscape Cards to gain Commission cards worth Renown). Players also earn Renown by completing Daily Goals and by possessing Landscape Paintings at game’s end.
GENERAL PLAY
Each day starts with a simultaneous Planning Phase, followed by individual Trek Phases, and ends with a Clean Up Phase. After the sixth day, a final Scoring Phase occurs.
Planning Phase: Players draw three Planning Cards and select one for the day. This sets the time they'll leave (initiative) how far they can move, and how many paintings they can paint.
Trek Phase: Based on when players started their hike, each player completes their Trek Phase. During their Trek phase, they'll move through the Wilderness, paint landscapes, and sell as commissions for Renown. There is also an end of turn check for the Daily Goal.
Clean Up Phase: Once all players have taken their Trek Phase, the Wilderness, Commission Cards, and Daily Goal are updated, and then the next day begins.
-
- Lv.47 폭풍먼지
-
2022-03-13 04:43:37
소소히 좋은 게임인데 삽화가 조금만 더 좋았으면...
+난 재미있는데 뭐하는건지 모르겠다는 분도 있었음
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.9
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
444
-
2024-11-18
-
Lv.9
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
426
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
365
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
326
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
597
-
2024-11-13
-
Lv.18