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BGG랭킹
BGG전체 : 14734
STRATEGY : 2726
FAMILYGAMES : 2592 -
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인원
2-4 명
BGG추천: 2-3 명 -
게임시간
45-45 분
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연령
10+
BGG추천: 10+ -
게임 난이도
1.60 / 5
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디자이너
Ted Alspach
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아티스트
Steven Sanders
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인원
게임 소개
아틀라스 게임 웹사이트: "부지런하지만 근시안적인 지진 아스팔트 & 포장 회사 - 캘리포니아의 잠자는 마을 샌 안드레아스에 위치하고 있습니다. - 이 회사의 많은 도로 작업자 중 한 명을 책임자로 임명했습니다. 자네 일은 샌안드레아스 주변에 도로망을 만드는 거야 하지만 샌안드레아스는 지진이 일어나기 쉬워요. 지진은 당신이 깔아놓은 아름다운 포장도로를 파괴하는 경향이 있죠. 아스팔트가 모두 내려진 후에, 어느 도로 인부들이 지진 사이에 가장 많은 고속도로를 연결하게 될까요?
지진에서 플레이어는 길고 완전한 고속도로 구간을 건설하기 위해 육각 고속도로 타일을 배치하고, 각 타일에 점수를 매길 뿐만 아니라 경로의 끝 "인터섹션"타일에 대한 보너스 포인트를 획득합니다. 스코어는 게임이 끝날 때까지 집계되지 않는데, 이는 언제든 지진이 일어나 중앙에서 가장 많이 지어진 방향을 따라 타일이 파괴될 수 있기 때문이다.산 안드레아스 타일. 선수들은 지진이 일어날 때 그리고 일어날 때 그들의 고속도로가 파괴되지 않도록 하면서 가능한 한 많은 긴 도로를 주장할 필요가 있다.
지진에서 플레이어는 길고 완전한 고속도로 구간을 건설하기 위해 육각 고속도로 타일을 배치하고, 각 타일에 점수를 매길 뿐만 아니라 경로의 끝 "인터섹션"타일에 대한 보너스 포인트를 획득합니다. 스코어는 게임이 끝날 때까지 집계되지 않는데, 이는 언제든 지진이 일어나 중앙에서 가장 많이 지어진 방향을 따라 타일이 파괴될 수 있기 때문이다.산 안드레아스 타일. 선수들은 지진이 일어날 때 그리고 일어날 때 그들의 고속도로가 파괴되지 않도록 하면서 가능한 한 많은 긴 도로를 주장할 필요가 있다.
From the Atlas Games website: "The industrious yet short-sighted Seismic Asphalt & Paving Company -- located in the sleepy town of San Andreas, California -- has put you in charge of one of its many road crews. Your job is to build a network of roadways around San Andreas proper. But San Andreas is rather prone to earthquakes, which have a tendency to destroy the beautiful stretches of pavement you've been laying. After all the asphalt is put down, which road crew will end up connecting the most highway in between quakes?"
In Seismic, players place hexagonal highway tiles to build long, complete sections of highways, scoring points for each tile as well as bonus points for the ending "intersection" tiles in their routes. Scores aren't tallied until the end of the game, because at any time, earthquakes can occur, destroying tiles along the most-built direction leading out from the central "San Andreas" tile. Players constantly need to be claiming as many long roadways as possible while ensuring that their highways aren't the ones that are going to be destroyed if and when an earthquake occurs.
In Seismic, players place hexagonal highway tiles to build long, complete sections of highways, scoring points for each tile as well as bonus points for the ending "intersection" tiles in their routes. Scores aren't tallied until the end of the game, because at any time, earthquakes can occur, destroying tiles along the most-built direction leading out from the central "San Andreas" tile. Players constantly need to be claiming as many long roadways as possible while ensuring that their highways aren't the ones that are going to be destroyed if and when an earthquake occurs.
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