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BGG랭킹
BGG전체 : 21109
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
15-25 분
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연령
5+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
1.00 / 5
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디자이너
Inka Brand, Markus Brand
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아티스트
Anne Pätzke
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인원
게임 소개
닭집이 회랑 안에 있다. 여우가 암탉 한 마리를 잡아서 여우 굴에 숨었다!
여우 여우 여우에서 (독일어: Fuchs du hast das Huhn gestohlen)은 가장 많은 용의자를 수집함으로써 납치범을 찾기 위해 경쟁한다. 여우 굴은 게임 박스 안에 설치되어 있으며, 각 방은 열쇠구멍이 있는 문으로 덮여 있다. 각 턴마다, 플레이어들은 한 문의 열쇠 구멍에 열쇠를 내려서 들어올려 한 개의 문을 열 수 있는 기회를 갖는다. 그렇게 하기 위해, 그들은 열쇠고리의 맨 끝 부분만 잡고 제한된 시간만 가질 수 있다. 문 뒤에서, 플레이어들은 용의자와 친근한 동물 또는 덫을 찾을 것이다. 친근한 동물들은 범인을 밝혀낼 단서를 제공하지만, 덫은 옆 문을 여는 것을 더 어렵게 만든다. 모든 친구를 만나면 게임이 종료되고 4개의 단서와 일치하는 용의자를 찾는 사람이 승리한다.
—출판사의 설명
여우 여우 여우에서 (독일어: Fuchs du hast das Huhn gestohlen)은 가장 많은 용의자를 수집함으로써 납치범을 찾기 위해 경쟁한다. 여우 굴은 게임 박스 안에 설치되어 있으며, 각 방은 열쇠구멍이 있는 문으로 덮여 있다. 각 턴마다, 플레이어들은 한 문의 열쇠 구멍에 열쇠를 내려서 들어올려 한 개의 문을 열 수 있는 기회를 갖는다. 그렇게 하기 위해, 그들은 열쇠고리의 맨 끝 부분만 잡고 제한된 시간만 가질 수 있다. 문 뒤에서, 플레이어들은 용의자와 친근한 동물 또는 덫을 찾을 것이다. 친근한 동물들은 범인을 밝혀낼 단서를 제공하지만, 덫은 옆 문을 여는 것을 더 어렵게 만든다. 모든 친구를 만나면 게임이 종료되고 4개의 단서와 일치하는 용의자를 찾는 사람이 승리한다.
—출판사의 설명
The hen house is in a swivet: A fox caught one of the hens and went into hiding in the fox den!
In Outfox the Fox (German: Fuchs du hast das Huhn gestohlen), players compete in trying to find the captor by collecting the most suspects. The fox den is set up in the game box; it has sixteen rooms, each covered by a door with a keyhole. Each turn, players have the chance to open one door by lowering a key into the keyhole of one door and lifting it up. To do so, they may hold only the far end of the key chain and have only limited time. Behind the doors, players will find a suspect and either a friendly animal or a trap. While the friendly animals provide clues to determine the culprit, the traps make it more difficult to open the next door. Once all friends have been encountered, the game ends and whoever found the suspect who matches all four clues wins.
—description from the publisher
In Outfox the Fox (German: Fuchs du hast das Huhn gestohlen), players compete in trying to find the captor by collecting the most suspects. The fox den is set up in the game box; it has sixteen rooms, each covered by a door with a keyhole. Each turn, players have the chance to open one door by lowering a key into the keyhole of one door and lifting it up. To do so, they may hold only the far end of the key chain and have only limited time. Behind the doors, players will find a suspect and either a friendly animal or a trap. While the friendly animals provide clues to determine the culprit, the traps make it more difficult to open the next door. Once all friends have been encountered, the game ends and whoever found the suspect who matches all four clues wins.
—description from the publisher
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