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BGG랭킹
BGG전체 : 12663
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인원
2-4 명
BGG추천: 2-4 명 -
게임시간
45-70 분
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연령
16+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.80 / 5
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디자이너
Óscar Arévalo
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아티스트
-
인원
게임 소개
웁바 루바 더브...
100 Días에서 목표는 게임이 끝났을 때 누구보다 많은 점수를 얻는 것입니다. 이 점들은 주로 차원을 닫음으로써 달성되겠지만, 우리가 차원 간 여행에서 발견하는 캐릭터와 물체들도 우리에게 승리의 포인트를 줄 것이다.
각 턴에서 1차원은 회전 순서를 나타내는 활성 치수가 된다. 플레이어는 자신의 캐릭터를 숨겨진 방식으로 차원에 배치할 것입니다. 그리고 나서, 그 인물들이 보드에 놓이고, 첫 번째 선수는 한 차례씩 그의 행동을 하기 시작할 것이다. 모든 플레이어가 통과하면 모험 단계가 끝나고 수집 단계가 시작되며 플레이어는 캐릭터가 위치한 차원의 자원을 얻는다. 하지만 조심하세요, 경쟁 캐릭터들이 이 일을 어렵게 만들었어요. 마지막으로 폐기 단계에서 최대 7장의 카드를 손에 쥘 수 있습니다.
다양한 종류의 카드가 있다. 지속적인 효과를 내거나 플레이를 할 수 있는 캐릭터 카드; 우리가 원할 때 언제든지 사용할 수 있는 물체; 한번 사용되면 버려지는 행동과 장소, 그리고 다른 플레이어의 행동을 무효화하거나 성가시게 만드는 반응.
플레이어가 차원을 닫은 후 새로운 차원 타일을 배치할 수 없을 때 게임이 종료됩니다. 라운드 엔드와 포인트를 세고 차원, 물체, 캐릭터 사이에서 가장 많은 점수를 얻은 사람이 게임을 이깁니다.
100 Días에서 목표는 게임이 끝났을 때 누구보다 많은 점수를 얻는 것입니다. 이 점들은 주로 차원을 닫음으로써 달성되겠지만, 우리가 차원 간 여행에서 발견하는 캐릭터와 물체들도 우리에게 승리의 포인트를 줄 것이다.
각 턴에서 1차원은 회전 순서를 나타내는 활성 치수가 된다. 플레이어는 자신의 캐릭터를 숨겨진 방식으로 차원에 배치할 것입니다. 그리고 나서, 그 인물들이 보드에 놓이고, 첫 번째 선수는 한 차례씩 그의 행동을 하기 시작할 것이다. 모든 플레이어가 통과하면 모험 단계가 끝나고 수집 단계가 시작되며 플레이어는 캐릭터가 위치한 차원의 자원을 얻는다. 하지만 조심하세요, 경쟁 캐릭터들이 이 일을 어렵게 만들었어요. 마지막으로 폐기 단계에서 최대 7장의 카드를 손에 쥘 수 있습니다.
다양한 종류의 카드가 있다. 지속적인 효과를 내거나 플레이를 할 수 있는 캐릭터 카드; 우리가 원할 때 언제든지 사용할 수 있는 물체; 한번 사용되면 버려지는 행동과 장소, 그리고 다른 플레이어의 행동을 무효화하거나 성가시게 만드는 반응.
플레이어가 차원을 닫은 후 새로운 차원 타일을 배치할 수 없을 때 게임이 종료됩니다. 라운드 엔드와 포인트를 세고 차원, 물체, 캐릭터 사이에서 가장 많은 점수를 얻은 사람이 게임을 이깁니다.
Wubba lubba dub dub...
In Rick and Morty: 100 Días, the goal is to have more points than anyone else when the game ends. These points will be achieved mainly by closing dimensions, but also the characters and objects that we find in our interdimensional travel will give us points of victory.
On each turn, one dimension will be the active dimension, which will indicate the turn order. Players will place their characters in the dimensions in a hidden way. Then, the figures are placed on the board, and the first player will begin to perform his actions, one per turn. When all the players pass, the adventure phase ends and the harvesting phase begins, with players obtaining the resources of the dimensions in which their characters are located. But beware, the rival characters made this task difficult. Finally the discard phase, you can have a maximum of seven cards in the hand.
There are cards of various types: Character cards, which can have a continuous effect or come into play; objects, which we can use whenever we want; actions and places, some very potent that are discarded once used; and reactions, to nullify the actions of other players or just annoy them.
The game ends when a player after closing a dimension cannot place a new dimension tile. The round ends and the points are counted, the one with the most points between dimensions, objects and characters wins the game.
In Rick and Morty: 100 Días, the goal is to have more points than anyone else when the game ends. These points will be achieved mainly by closing dimensions, but also the characters and objects that we find in our interdimensional travel will give us points of victory.
On each turn, one dimension will be the active dimension, which will indicate the turn order. Players will place their characters in the dimensions in a hidden way. Then, the figures are placed on the board, and the first player will begin to perform his actions, one per turn. When all the players pass, the adventure phase ends and the harvesting phase begins, with players obtaining the resources of the dimensions in which their characters are located. But beware, the rival characters made this task difficult. Finally the discard phase, you can have a maximum of seven cards in the hand.
There are cards of various types: Character cards, which can have a continuous effect or come into play; objects, which we can use whenever we want; actions and places, some very potent that are discarded once used; and reactions, to nullify the actions of other players or just annoy them.
The game ends when a player after closing a dimension cannot place a new dimension tile. The round ends and the points are counted, the one with the most points between dimensions, objects and characters wins the game.
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