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BGG랭킹
BGG전체 : 2916
WARGAMES : 112
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인원
2-2 명
BGG추천: 2-2 명 -
게임시간
360-360 분
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연령
14+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
3.93 / 5
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디자이너
Brad Stock, Brian Stock
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아티스트
Rodger B. MacGowan, Mark Simonitch
-
인원
게임 소개
'영광의 추구: 근동의 대전'은 상을 받은 '영광의 길'의 속편이다. 이 게임은 제1차 세계 대전 중 영국/러시아 동맹 또는 오스만 제국의 운전석에 당신을 앉힙니다. 갈리폴리, 성전, 반란, 러시아 혁명이 기다리고 있다. 처칠, 아라비아의 로렌스, 엔버, 그리고 팔켄하인과 같은 남자들의 신발을 신고 걸어보세요.
이 작전은 인도에서 발칸반도, 흑해에서 수에즈까지 이어진다. 독일군이 페르시아의 봉기를 고무시킬 수 있을까 아니면 아프가니스탄과 동맹을 맺을 수 있을까? 러시아군이 따뜻한 항구를 점령할 수 있을까요? 영국 해군에 연료를 공급하는 석유를 영국군이 경비할 수 있을까? 터키가 수에즈 운하를 점령하고 이집트에서 반란을 일으킬 수 있을까?
Pursit of Glory에서는 7장의 카드를 통해 전략 및 운영 기회를 얻을 수 있습니다. 각 카드를 기록 이벤트, 명령 지점 또는 리소스에 사용할지 여부를 결정해야 합니다. 그 후 터키-러시아 국경, 중립 페르시아, 석유가 풍부한 메소포타미아, 수에즈 운하, 발칸반도와 주요 철도 등 다양한 목표에 병력을 투입해야 한다. 세르비아를 침공하거나 새로운 해상 침략을 시작하는 것이 옳은지 판단해야 합니다.
영국군으로서, 당신은 러시아 동맹군이 코카시아의 터키군 방어선을 돌파하는 동안 버텨야 합니다. 그리고 당신의 군대를 이끌고 침략과 점진적인 제국군력 증강을 견뎌내야 합니다. 터키인으로서, 당신의 목표는 독일과 힘을 합치고 이집트와 인도에서 대영제국을 무력화시키거나 인내하는 것입니다
(GMT 웹 사이트에서)
Pursit of Glory는 1차 세계대전을 다룬 카드 구동 전략 게임인 Paths of Glory의 독립형 후속작이다. 원작 게임이 제1차 세계 대전의 유럽 전장에 초점을 맞췄던 것과 달리, '영광의 추구'는 전적으로 중동의 대전에 초점을 맞추고 있다. 퍼슈트 오브 글로리는 첫 번째 게임과 동일한 카드 구동 메커니즘과 포인트 투 포인트를 사용하지만 중동 지역의 전쟁 상황을 더 잘 시뮬레이션하기 위해 몇 가지 규칙 변경과 수정을 가했다.
오리지널 Paths of Glory의 디자이너인 테드 레이서의 허가를 받아 브래드와 브라이언 스톡에 의해 개발되었다.
(BGG 설명)
게임 기능
시간 척도 카드 한 장당 약 1년
MAP 축척 점 대 점
플레이어 수 1 또는 2
디자이너: Brad Stock & Brian Stock
개발자: 토니 커티스 & 닐 랜들
MAP, CARD 및 카운터 아트: Mark Simonitch
이 작전은 인도에서 발칸반도, 흑해에서 수에즈까지 이어진다. 독일군이 페르시아의 봉기를 고무시킬 수 있을까 아니면 아프가니스탄과 동맹을 맺을 수 있을까? 러시아군이 따뜻한 항구를 점령할 수 있을까요? 영국 해군에 연료를 공급하는 석유를 영국군이 경비할 수 있을까? 터키가 수에즈 운하를 점령하고 이집트에서 반란을 일으킬 수 있을까?
Pursit of Glory에서는 7장의 카드를 통해 전략 및 운영 기회를 얻을 수 있습니다. 각 카드를 기록 이벤트, 명령 지점 또는 리소스에 사용할지 여부를 결정해야 합니다. 그 후 터키-러시아 국경, 중립 페르시아, 석유가 풍부한 메소포타미아, 수에즈 운하, 발칸반도와 주요 철도 등 다양한 목표에 병력을 투입해야 한다. 세르비아를 침공하거나 새로운 해상 침략을 시작하는 것이 옳은지 판단해야 합니다.
영국군으로서, 당신은 러시아 동맹군이 코카시아의 터키군 방어선을 돌파하는 동안 버텨야 합니다. 그리고 당신의 군대를 이끌고 침략과 점진적인 제국군력 증강을 견뎌내야 합니다. 터키인으로서, 당신의 목표는 독일과 힘을 합치고 이집트와 인도에서 대영제국을 무력화시키거나 인내하는 것입니다
(GMT 웹 사이트에서)
Pursit of Glory는 1차 세계대전을 다룬 카드 구동 전략 게임인 Paths of Glory의 독립형 후속작이다. 원작 게임이 제1차 세계 대전의 유럽 전장에 초점을 맞췄던 것과 달리, '영광의 추구'는 전적으로 중동의 대전에 초점을 맞추고 있다. 퍼슈트 오브 글로리는 첫 번째 게임과 동일한 카드 구동 메커니즘과 포인트 투 포인트를 사용하지만 중동 지역의 전쟁 상황을 더 잘 시뮬레이션하기 위해 몇 가지 규칙 변경과 수정을 가했다.
오리지널 Paths of Glory의 디자이너인 테드 레이서의 허가를 받아 브래드와 브라이언 스톡에 의해 개발되었다.
(BGG 설명)
게임 기능
시간 척도 카드 한 장당 약 1년
MAP 축척 점 대 점
플레이어 수 1 또는 2
디자이너: Brad Stock & Brian Stock
개발자: 토니 커티스 & 닐 랜들
MAP, CARD 및 카운터 아트: Mark Simonitch
Pursuit of Glory: The Great War in the Near East is a sequel to the award-winning Paths of Glory. This game puts you in the driver's seat of the British/Russian alliance or the Ottoman Empire during World War One. Gallipoli, holy war, mutiny, and the Russian Revolution await. Walk in the shoes of men such as Churchill, Lawrence of Arabia, Enver, and Falkenhayn.
The action stretches from India to the Balkans, from the Black Sea to Suez. Can the Germans inspire a Persian uprising or forge an alliance with Afghanistan? Can the Russians capture a warm water port? Can the British guard the oil that fuels the Royal Navy? Can the Turks capture the Suez Canal and spark a revolt in Egypt?
In Pursuit of Glory, your hand of 7 cards presents you with an array of strategic and operational opportunities. You must decide whether to use each card for its historic event, command points, or resources. You must then commit your forces to a variety of objectives: the Turkish-Russian frontier in Caucasia, the violation of neutral Persia, oil-rich Mesopotamia, the Suez Canal, the Balkans and its vital railroads. You must judge when it is right to invade Serbia or launch a new naval invasion (perhaps on the inset map representing Gallipoli).
As the British, you must hold on while your Russian allies break through the Turkish lines in Caucasia and you bring your forces to bear through invasion and a gradual build-up of imperial might. As the Turks, your objective is to gain complete victory early, uniting your strength with Germany and crippling the British Empire in Egypt and India or to persevere.
(from GMT website)
Pursuit of Glory is a stand alone sequel to Paths of Glory, a card-driven strategy game covering the first World War. Unlike the original game, which focused on the European theater of World War I, Pursuit of Glory focuses entirely on the Great War in the Middle East. Pursuit of Glory uses the same card-driven mechanics and point-to-point of the first game, but with some rules changes and modifications to better simulate the conditions of the war in the Middle East.
It was developed by Brad and Brian Stock with the permission of Ted Raicer, the designer of the original Paths of Glory.
(BGG description)
Game Features
TIME SCALE Approx. 1 year per hand of cards
MAP SCALE Point-to-Point
NUMBER OF PLAYERS One or Two
DESIGNER: Brad Stock & Brian Stock
DEVELOPER: Tony Curtis & Neil Randall
MAP, CARD, & COUNTER ART: Mark Simonitch
The action stretches from India to the Balkans, from the Black Sea to Suez. Can the Germans inspire a Persian uprising or forge an alliance with Afghanistan? Can the Russians capture a warm water port? Can the British guard the oil that fuels the Royal Navy? Can the Turks capture the Suez Canal and spark a revolt in Egypt?
In Pursuit of Glory, your hand of 7 cards presents you with an array of strategic and operational opportunities. You must decide whether to use each card for its historic event, command points, or resources. You must then commit your forces to a variety of objectives: the Turkish-Russian frontier in Caucasia, the violation of neutral Persia, oil-rich Mesopotamia, the Suez Canal, the Balkans and its vital railroads. You must judge when it is right to invade Serbia or launch a new naval invasion (perhaps on the inset map representing Gallipoli).
As the British, you must hold on while your Russian allies break through the Turkish lines in Caucasia and you bring your forces to bear through invasion and a gradual build-up of imperial might. As the Turks, your objective is to gain complete victory early, uniting your strength with Germany and crippling the British Empire in Egypt and India or to persevere.
(from GMT website)
Pursuit of Glory is a stand alone sequel to Paths of Glory, a card-driven strategy game covering the first World War. Unlike the original game, which focused on the European theater of World War I, Pursuit of Glory focuses entirely on the Great War in the Middle East. Pursuit of Glory uses the same card-driven mechanics and point-to-point of the first game, but with some rules changes and modifications to better simulate the conditions of the war in the Middle East.
It was developed by Brad and Brian Stock with the permission of Ted Raicer, the designer of the original Paths of Glory.
(BGG description)
Game Features
TIME SCALE Approx. 1 year per hand of cards
MAP SCALE Point-to-Point
NUMBER OF PLAYERS One or Two
DESIGNER: Brad Stock & Brian Stock
DEVELOPER: Tony Curtis & Neil Randall
MAP, CARD, & COUNTER ART: Mark Simonitch
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