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BGG랭킹
BGG전체 : 0
8.3Meade's Turn: The Mine Run Campaign and Gettysburg (2000) -
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인원
1-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-180 분
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연령
13+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Hampton Newsome
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아티스트
Hampton Newsome
-
인원
게임 소개
남북전쟁의 2개 사단급 게임이야 디자이너의 이전 모든 위험 게임과 동일한 시스템을 사용하며 두 가지 변경 사항과 추가 게임별 규칙을 사용합니다.
군단, 기병 및 보급 마차는 키트를 당겨서 작동시킵니다. 지도상의 각 유닛은 각 디비전에 대한 공급, 피로, 스트래글러를 위한 지도 추적 상자를 가지고 있는 디비전으로 되어 있다. 나눗셈은 1단계부터 4단계까지 있다. 턴은 3시간 반을 나타내며 지도 육각 지름은 약 1/2마일입니다.
게티즈버그는 지리적인 목표에도 승산이 있다. 마인런은 오로지 적군의 피해량에 의해서만 승리할 수 있습니다.
재생 테스트 버전만 생성되었습니다. 이 디자이너는 또한 게이머의 CWB에서 영감을 받아 실험적인 주문 시스템을 제작했다.
군단, 기병 및 보급 마차는 키트를 당겨서 작동시킵니다. 지도상의 각 유닛은 각 디비전에 대한 공급, 피로, 스트래글러를 위한 지도 추적 상자를 가지고 있는 디비전으로 되어 있다. 나눗셈은 1단계부터 4단계까지 있다. 턴은 3시간 반을 나타내며 지도 육각 지름은 약 1/2마일입니다.
게티즈버그는 지리적인 목표에도 승산이 있다. 마인런은 오로지 적군의 피해량에 의해서만 승리할 수 있습니다.
재생 테스트 버전만 생성되었습니다. 이 디자이너는 또한 게이머의 CWB에서 영감을 받아 실험적인 주문 시스템을 제작했다.
Two division level American Civil War games. Uses the same system as the designer's previous At All Hazards game with two changes plus additional game specific rules.
Corps, Cavalry, and Supply wagons are activated by chit-pull. Each unit on the map is a Division with off map tracking boxes for supply, fatigue, and stragglers for each Division. Divisions have between one and four steps. Turns represent 3 1/2 hours and map hexes are approx. 1/2 mile across.
Gettysburg is won on geographical objectives with step losses counting, too. Mine Run is won solely on the basis of damage to the enemy force.
Only a playtest version produced. The designer also produced an experimental order system inspired by the Gamers' CWB (but without writing).
Corps, Cavalry, and Supply wagons are activated by chit-pull. Each unit on the map is a Division with off map tracking boxes for supply, fatigue, and stragglers for each Division. Divisions have between one and four steps. Turns represent 3 1/2 hours and map hexes are approx. 1/2 mile across.
Gettysburg is won on geographical objectives with step losses counting, too. Mine Run is won solely on the basis of damage to the enemy force.
Only a playtest version produced. The designer also produced an experimental order system inspired by the Gamers' CWB (but without writing).
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