-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Jack Quartararo, Lisbeth Quartararo
-
아티스트
-
인원
게임 소개
플레이어들은 시간이 다 가기 전에 돌아가며 크로스워드 퍼즐 단서를 풀고, 올바르게 풀은 단어에 있는 글자 수에 따라 크립지 스타일의 트랙을 따라 말뚝을 전진시킨다.
이 퍼즐은 유진 T. 말레스카가 편집한 뉴욕 타임즈 크로스워드 퍼즐로, 1978년의 저작권 날짜로 100개가 있다. 추가로 20개의 인용구가 더 있다.주니어 레벨&인용문 퍼즐.
약 2분간의 모래시계 타이머는 서스펜스를 제공하며, 플레이어는 네 개의 10면 주사위 값에 기초하여 어떤 단서를 답할지 선택한다.
게임이 끝날 때 트랙을 따라 가장 멀리(예: 크로스워드 퍼즐이 완전히 풀렸을 때) 자신의 페그를 전진시킨 플레이어가 승자가 됩니다.
이 퍼즐은 유진 T. 말레스카가 편집한 뉴욕 타임즈 크로스워드 퍼즐로, 1978년의 저작권 날짜로 100개가 있다. 추가로 20개의 인용구가 더 있다.주니어 레벨&인용문 퍼즐.
약 2분간의 모래시계 타이머는 서스펜스를 제공하며, 플레이어는 네 개의 10면 주사위 값에 기초하여 어떤 단서를 답할지 선택한다.
게임이 끝날 때 트랙을 따라 가장 멀리(예: 크로스워드 퍼즐이 완전히 풀렸을 때) 자신의 페그를 전진시킨 플레이어가 승자가 됩니다.
Players take turns solving crossword puzzle clues before their time runs out, and advancing their pegs along a cribbage-style track based on the number of letters that are in the words they have correctly solved.
The puzzles are actual New York Times crossword puzzles, edited by Eugene T. Maleska, having a copyright date of 1978, and there are 100 of them. Additionally there are another 20 "Junior Level" puzzles.
An approximately two-minute hourglass timer provides the suspense, and players select which clues to answer based on the values on four ten-sided dice.
The player who has advanced his pegs furthest along the track at the end of the game (e.g., when the crossword puzzle is completely solved) is the winner.
The puzzles are actual New York Times crossword puzzles, edited by Eugene T. Maleska, having a copyright date of 1978, and there are 100 of them. Additionally there are another 20 "Junior Level" puzzles.
An approximately two-minute hourglass timer provides the suspense, and players select which clues to answer based on the values on four ten-sided dice.
The player who has advanced his pegs furthest along the track at the end of the game (e.g., when the crossword puzzle is completely solved) is the winner.
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.9
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
483
-
2024-11-18
-
Lv.9
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
432
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
374
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
340
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
601
-
2024-11-13
-
Lv.18