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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-60 분
-
연령
6+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Marco Grubert
-
아티스트
(Uncredited)
-
인원
게임 소개
화성의 초기 식민지화 노력은 성공적이었다. 수십 개의 전초기지가 지표에 흩어져 있는 가운데, 새로운 도전이 기다리고 있는데, 그것은 붉은 행성에 기반시설을 제공하고, 그들이 가장 필요로 하는 곳으로 상품을 옮기는 것이다. 다행히도 귀금속의 풍부함은 시간이 지남에 따라 수송선의 업그레이드를 가능하게 함으로써 이 작업에 도움이 될 것이다.
화성의 트랙은 가벼운 가족 크레용 레일 게임입니다. 그것은 특별히 두 명의 플레이어를 위해 설계되었다. 트랙을 그리고, 물건을 폰에 싣는 것, 그리고 크기를 초과하는 주사위는 모두 이것을 매우 촉각적인 경험으로 만들기 위해 함께 작용한다. 행운은 주요 요인이지만, 재롤과 따라잡기 역학을 통해 완화될 수 있다. 전략적 차원에서, 플레이어들은 네트워크 구축, 운송, 장비 업그레이드의 균형을 맞추어야 한다.
핵심 역학은 야체 스타일의 주사위 굴리기 및 자원 할당이다. 일치하는 주사위 롤은 화폐로 변환되어 새로운 루트를 요구하거나 플레이어의 폰을 이동하여 상품을 픽업하고 배달하는 데 사용됩니다. 승점은 궁극적으로 상품이 운송된 거리에 따라 매겨진다. 플레이어들은 소수의 VP를 위해 여러 번의 짧은 주행을 할 것인지, 아니면 적은 수의 고부가 수송을 위해 긴 경로를 만들 것인지 결정해야 한다.
5개의 주사위, 40개의 리소스 큐브, 통화 토큰 카드, 18" x 18" 보드, 4개의 3D 프린팅 폰으로 구성된 인쇄 및 플레이 제목입니다.
—디자이너의 설명
화성의 트랙은 가벼운 가족 크레용 레일 게임입니다. 그것은 특별히 두 명의 플레이어를 위해 설계되었다. 트랙을 그리고, 물건을 폰에 싣는 것, 그리고 크기를 초과하는 주사위는 모두 이것을 매우 촉각적인 경험으로 만들기 위해 함께 작용한다. 행운은 주요 요인이지만, 재롤과 따라잡기 역학을 통해 완화될 수 있다. 전략적 차원에서, 플레이어들은 네트워크 구축, 운송, 장비 업그레이드의 균형을 맞추어야 한다.
핵심 역학은 야체 스타일의 주사위 굴리기 및 자원 할당이다. 일치하는 주사위 롤은 화폐로 변환되어 새로운 루트를 요구하거나 플레이어의 폰을 이동하여 상품을 픽업하고 배달하는 데 사용됩니다. 승점은 궁극적으로 상품이 운송된 거리에 따라 매겨진다. 플레이어들은 소수의 VP를 위해 여러 번의 짧은 주행을 할 것인지, 아니면 적은 수의 고부가 수송을 위해 긴 경로를 만들 것인지 결정해야 한다.
5개의 주사위, 40개의 리소스 큐브, 통화 토큰 카드, 18" x 18" 보드, 4개의 3D 프린팅 폰으로 구성된 인쇄 및 플레이 제목입니다.
—디자이너의 설명
Early colonization efforts of Mars have been successful. With dozens of outposts scattered across the surface, a new challenge awaits: providing infrastructure to the red planet and moving goods to where they are needed most (while making a tidy profit of course). Fortunately the abundance of precious metals will help with this task by allowing upgrades to the transport vessels over time.
Tracks on Mars is a light-weight family crayon rail game. It has been designed specifically for two players. Drawing the tracks, loading goods onto the pawns, and over sized dice all work together to make this a very tactile experience. Luck is a major factor but can be mitigated by re-rolls and catch-up mechanics. On a strategic level, players have to balance network building, transportation, and equipment upgrades.
The core mechanics are Yahtzee-style dice rolling and resource allocation. Matching dice rolls are converted to currency which is then used to either claim new routes or move the player's pawns to pick up and deliver goods. Victory points are ultimately scored depending on the distance that goods have been transported. Players have to decide whether they want to make multiple short runs for few VPs or spend turns building a long route for fewer high value transports.
This is a print & play title comprised of five dice, 40 resource cubes, currency token cards, an 18" x 18" board, and four 3D printed pawns.
—description from the designer
Tracks on Mars is a light-weight family crayon rail game. It has been designed specifically for two players. Drawing the tracks, loading goods onto the pawns, and over sized dice all work together to make this a very tactile experience. Luck is a major factor but can be mitigated by re-rolls and catch-up mechanics. On a strategic level, players have to balance network building, transportation, and equipment upgrades.
The core mechanics are Yahtzee-style dice rolling and resource allocation. Matching dice rolls are converted to currency which is then used to either claim new routes or move the player's pawns to pick up and deliver goods. Victory points are ultimately scored depending on the distance that goods have been transported. Players have to decide whether they want to make multiple short runs for few VPs or spend turns building a long route for fewer high value transports.
This is a print & play title comprised of five dice, 40 resource cubes, currency token cards, an 18" x 18" board, and four 3D printed pawns.
—description from the designer
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