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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
1-2 명
BGG추천: 1-2+ 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
10+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Lou Coatney
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아티스트
Lou Coatney
-
인원
게임 소개
무료 인쇄 및 재생.
사단 및 독립 여단 레벨 - 부대 수가 적고 속도가 빠릅니다 - 육각당 7.5 미스/12km로 AH의 아프리카 군보다 큽니다. 캠페인 게임에는 척도에 적합한 4개의 11x17/A3 컴포넌트 맵이 있습니다. 캠페인 게임에는 45개의 반달 턴(IIFeb41-IIDEC42)이 있으며 길 수 있지만, 역사적으로 많은 턴이 단지 요새화 및 재건에만 소비될 수 있다.
또한 30분 점심 게임을 위해 개별 지도와 싸우는 게임렛을 발췌한 하위 게임도 있다.
연합군 전차 유형별로 독일/이탈리아 기갑/전차 연대/사단 상수에 대한 예비 전차 대 (반)전차 전투(테이블)가 특징입니다. (동맹은 영국 A13 순양함부터 시작합니다. :-) 물론 88대가 방어에서 적중할 경우 - 먼저, 그들의 장거리 전투로 (방해)전차/여단의 모든 전차를 파괴할 수 있습니다.차별적으로, 특히 지원단체의 88구경 포병대의 지원을 받지 못할 경우.
이전에 파괴된(전차/대전차 단계에서) 기갑/방어 유닛은 다음 일반 전투에서 전장에서 퇴각할 수 없으며 대신 손실/제거됩니다.
그렇지 않으면, 게임은 전통적으로 단순하고 추상적이다 - 공력(필요한)이 없다. 공급은 또한 추상화되며, 유닛 교체/재건 능력에 의해 모델링됩니다.
몬티가 알라메인에 도착하여 지능 우위를 뒤집을 때까지 축 단위는 숨겨져 있습니다(교전 시 제외).
간단한 전략적 철수/버그아웃 - "가잘라 갤롭, ""Matruh Staks" - 규칙.
—출판사의 설명
사단 및 독립 여단 레벨 - 부대 수가 적고 속도가 빠릅니다 - 육각당 7.5 미스/12km로 AH의 아프리카 군보다 큽니다. 캠페인 게임에는 척도에 적합한 4개의 11x17/A3 컴포넌트 맵이 있습니다. 캠페인 게임에는 45개의 반달 턴(IIFeb41-IIDEC42)이 있으며 길 수 있지만, 역사적으로 많은 턴이 단지 요새화 및 재건에만 소비될 수 있다.
또한 30분 점심 게임을 위해 개별 지도와 싸우는 게임렛을 발췌한 하위 게임도 있다.
연합군 전차 유형별로 독일/이탈리아 기갑/전차 연대/사단 상수에 대한 예비 전차 대 (반)전차 전투(테이블)가 특징입니다. (동맹은 영국 A13 순양함부터 시작합니다. :-) 물론 88대가 방어에서 적중할 경우 - 먼저, 그들의 장거리 전투로 (방해)전차/여단의 모든 전차를 파괴할 수 있습니다.차별적으로, 특히 지원단체의 88구경 포병대의 지원을 받지 못할 경우.
이전에 파괴된(전차/대전차 단계에서) 기갑/방어 유닛은 다음 일반 전투에서 전장에서 퇴각할 수 없으며 대신 손실/제거됩니다.
그렇지 않으면, 게임은 전통적으로 단순하고 추상적이다 - 공력(필요한)이 없다. 공급은 또한 추상화되며, 유닛 교체/재건 능력에 의해 모델링됩니다.
몬티가 알라메인에 도착하여 지능 우위를 뒤집을 때까지 축 단위는 숨겨져 있습니다(교전 시 제외).
간단한 전략적 철수/버그아웃 - "가잘라 갤롭, ""Matruh Staks" - 규칙.
—출판사의 설명
Free print-and-play.
Division and independent brigade level - few units and fast play - 7.5mis/12kms per hex which is larger than AH's Afrika Korps. Campaign game has 4 11x17/A3 component mapsheets perfect for the scale. Campaign game has 45 half-month turns - IIFeb41-IIDec42 - and could be long, but many turns may be spent just fortifying and rebuilding, as historically.
There are also excerpted subgames - gamelets - of individual battles with individual maps for half-hour lunch games.
Features a preliminary tank vs. (anti-)tank combat (table) customized against the German/Italian panzer/tank regiments/division constants by Allied tank types. (Allies get to start with British A13 cruisers. :-) ) Of course, if the 88s score a hit on defense - first, with their long range - they can (Disrupt or) kill any tank/armoured brigade indiscriminately, especially if it isn't supported by a support group's 88-suppressing artillery.
Previously Disrupted (during tank/anti-tank phase) panzer/armor units forced to retreat from their battlefield in the following general combat are not recovered - are instead lost/eliminated.
Otherwise, game is classically simple/abstracted - no airpower (necessary). Supply is abstracted as well and also modeled by unit replacement/rebuilding abilities.
Axis units hidden (except when engaged), unless/until they get to Alamein at which time Monty takes control and the intelligence advantage is reversed.
Simple strategic withdrawal/bugout - "Gazala Gallop," "Matruh Stakes" - rule.
—description from the publisher
Division and independent brigade level - few units and fast play - 7.5mis/12kms per hex which is larger than AH's Afrika Korps. Campaign game has 4 11x17/A3 component mapsheets perfect for the scale. Campaign game has 45 half-month turns - IIFeb41-IIDec42 - and could be long, but many turns may be spent just fortifying and rebuilding, as historically.
There are also excerpted subgames - gamelets - of individual battles with individual maps for half-hour lunch games.
Features a preliminary tank vs. (anti-)tank combat (table) customized against the German/Italian panzer/tank regiments/division constants by Allied tank types. (Allies get to start with British A13 cruisers. :-) ) Of course, if the 88s score a hit on defense - first, with their long range - they can (Disrupt or) kill any tank/armoured brigade indiscriminately, especially if it isn't supported by a support group's 88-suppressing artillery.
Previously Disrupted (during tank/anti-tank phase) panzer/armor units forced to retreat from their battlefield in the following general combat are not recovered - are instead lost/eliminated.
Otherwise, game is classically simple/abstracted - no airpower (necessary). Supply is abstracted as well and also modeled by unit replacement/rebuilding abilities.
Axis units hidden (except when engaged), unless/until they get to Alamein at which time Monty takes control and the intelligence advantage is reversed.
Simple strategic withdrawal/bugout - "Gazala Gallop," "Matruh Stakes" - rule.
—description from the publisher
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