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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
10-20 분
-
연령
6+
BGG추천: 6+ -
게임 난이도
2.00 / 5
-
디자이너
Jonas Lidström Isegrim
-
아티스트
Jonas Lidström Isegrim, Néstor Romeral Andrés
-
인원
게임 소개
결과적으로, 플레이어들은 교차하는 행에 자신의 타일을 얻고 다른 타일을 펼치기 위해 그리드 면을 아래로 향하게 하여 전략적으로 타일을 배치한다.
타일 색상에 관계없이 자신의 기호 쌍으로 점수를 매깁니다.
파란색 선수는 달 쌍으로 득점하고 빨간색 선수는 태양 쌍으로 득점한다. 행, 열 및 기호의 대각선이 교차할 수 있으며, 동시에 수평, 수직, 대각선으로 점수를 매길 때 카운트의 결합에 있는 타일이 있다.
—출판사의 설명
게임플레이: 게임을 시작할 때, 플레이어들은 다른 플레이어들의 눈으로부터 디스크를 숨깁니다. 게임 내내 디스크를 숨겨두세요.
플레이어들은 돌아가면서 한 개의 디스크를 거꾸로 그리드에 놓고, 목표는 한 줄에 자신의 피스를 놓고 다른 플레이어의 디스크를 펼쳐놓는 것이다.
차례: 빈 사각형에 디스크 하나를 놓거나 보드의 디스크(수평, 수직 또는 대각선)를 인접한 빈 정사각형 OR 위치로 이동하고 디스크 행을 한 칸 옆으로 밉니다(이미 보드에 있는 디스크가 선택한 방향(수평, 세로 또는 대각선)으로 한 칸 미끄러집니다). 이 누름으로 인해 그리드 밖으로 떨어진 디스크는 디스크의 색상과 상관없이 누름 플레이어가 집어들게 됩니다. 집어든 디스크는 플레이어가 보고 사용할 수 있으므로 은폐된 디스크 사이 또는 손바닥에 넣습니다.
푸시 디스크를 이동하려면 푸싱 디스크를 푸싱 시작 부분에 배치할 빈 정사각형이 있어야 합니다. 그리드의 빈 곳에서만 행 또는 열을 밀어넣는 그리드를 시작할 수 없습니다.
최종 점수: 모든 디스크가 보드에 놓이면 디스크를 뒤집어서 점수를 얻을 수 있습니다. 가로, 세로, 대각선 모두 점수를 매기고 자신의 기호 디스크에 점수를 매기고 빈 디스크는 무시합니다.기호가 있는 한 디스크의 색상과 상관없이 점수를 매깁니다.
기호의 행이 교차할 수 있으며, 두 행의 이음새에 있는 디스크는 점수를 매길 때(수평, 수직, 대각선 모두) 두 행의 일부로 계산된다.
격리된 디스크 1개 = 0점
연속 2개 = 2개 점
연속 3개 = 3점
연속 4개 = 4개 점
2-12점 이상의 조합
—디자이너의 설명
타일 색상에 관계없이 자신의 기호 쌍으로 점수를 매깁니다.
파란색 선수는 달 쌍으로 득점하고 빨간색 선수는 태양 쌍으로 득점한다. 행, 열 및 기호의 대각선이 교차할 수 있으며, 동시에 수평, 수직, 대각선으로 점수를 매길 때 카운트의 결합에 있는 타일이 있다.
—출판사의 설명
게임플레이: 게임을 시작할 때, 플레이어들은 다른 플레이어들의 눈으로부터 디스크를 숨깁니다. 게임 내내 디스크를 숨겨두세요.
플레이어들은 돌아가면서 한 개의 디스크를 거꾸로 그리드에 놓고, 목표는 한 줄에 자신의 피스를 놓고 다른 플레이어의 디스크를 펼쳐놓는 것이다.
차례: 빈 사각형에 디스크 하나를 놓거나 보드의 디스크(수평, 수직 또는 대각선)를 인접한 빈 정사각형 OR 위치로 이동하고 디스크 행을 한 칸 옆으로 밉니다(이미 보드에 있는 디스크가 선택한 방향(수평, 세로 또는 대각선)으로 한 칸 미끄러집니다). 이 누름으로 인해 그리드 밖으로 떨어진 디스크는 디스크의 색상과 상관없이 누름 플레이어가 집어들게 됩니다. 집어든 디스크는 플레이어가 보고 사용할 수 있으므로 은폐된 디스크 사이 또는 손바닥에 넣습니다.
푸시 디스크를 이동하려면 푸싱 디스크를 푸싱 시작 부분에 배치할 빈 정사각형이 있어야 합니다. 그리드의 빈 곳에서만 행 또는 열을 밀어넣는 그리드를 시작할 수 없습니다.
최종 점수: 모든 디스크가 보드에 놓이면 디스크를 뒤집어서 점수를 얻을 수 있습니다. 가로, 세로, 대각선 모두 점수를 매기고 자신의 기호 디스크에 점수를 매기고 빈 디스크는 무시합니다.기호가 있는 한 디스크의 색상과 상관없이 점수를 매깁니다.
기호의 행이 교차할 수 있으며, 두 행의 이음새에 있는 디스크는 점수를 매길 때(수평, 수직, 대각선 모두) 두 행의 일부로 계산된다.
격리된 디스크 1개 = 0점
연속 2개 = 2개 점
연속 3개 = 3점
연속 4개 = 4개 점
2-12점 이상의 조합
—디자이너의 설명
In Consequence, players take turns to place tiles strategically on the grid face down with the goal to get its own tiles in intersecting rows and the other tiles spread out.
You score by pairs of your own symbol, regardless of the color of the tile.
The blue player scores with pairs of moons and the red player score with pairs of suns. Rows, columns and diagonals of symbols could cross, and the tile that is in the joint of counts as part of both when scoring, horizontally, vertically and diagonally at the same time.
—description from the publisher
Gameplay: At the start of the game, players hide their discs from the other players eyes. Keep the discs hidden throughout the game.
The players will take turns placing one disc on the grid upside down, goal is to get your own pieces in a row (or rows) and the other player's discs spread out.
At your turn: Place one disc on an empty square the board OR move one disc (horizontally, vertically or diagonally) on the board to an adjacent empty square OR place and push a row of discs one square aside (making the disc already on the board slide one square in chosen direction (horizontally, vertically or diagonally). Discs that fall out of the grid because of this push is picked up by the pushing player regardless of the color of the disc. Discs picked up may be seen and used by that player, place it among the concealed discs or in your palm.
To make the push discs move, there have to be an empty square where to place the pushing disc at start of the pushing. You could not start off grid pushing a row or column only from an empty spot within the grid.
Final scoring: As all discs is placed on the board, you flip them over and score points. You score points both horizontally, vertically and diagonally, you score your own symbol discs and disregard blank discs.Note that you score regardless of color of the disc as long as it got your symbol.
Rows of symbols could cross, and the disc that is in the joint of both rows counts as part of both rows when scoring (both horizontally, vertically and diagonally).
One isolated disc = 0 points
Two in a row = 2 points
Three in a row = 3 points
Four in a row = 4 points
Combinations of above 2-12 points
—description from the designer
You score by pairs of your own symbol, regardless of the color of the tile.
The blue player scores with pairs of moons and the red player score with pairs of suns. Rows, columns and diagonals of symbols could cross, and the tile that is in the joint of counts as part of both when scoring, horizontally, vertically and diagonally at the same time.
—description from the publisher
Gameplay: At the start of the game, players hide their discs from the other players eyes. Keep the discs hidden throughout the game.
The players will take turns placing one disc on the grid upside down, goal is to get your own pieces in a row (or rows) and the other player's discs spread out.
At your turn: Place one disc on an empty square the board OR move one disc (horizontally, vertically or diagonally) on the board to an adjacent empty square OR place and push a row of discs one square aside (making the disc already on the board slide one square in chosen direction (horizontally, vertically or diagonally). Discs that fall out of the grid because of this push is picked up by the pushing player regardless of the color of the disc. Discs picked up may be seen and used by that player, place it among the concealed discs or in your palm.
To make the push discs move, there have to be an empty square where to place the pushing disc at start of the pushing. You could not start off grid pushing a row or column only from an empty spot within the grid.
Final scoring: As all discs is placed on the board, you flip them over and score points. You score points both horizontally, vertically and diagonally, you score your own symbol discs and disregard blank discs.Note that you score regardless of color of the disc as long as it got your symbol.
Rows of symbols could cross, and the disc that is in the joint of both rows counts as part of both rows when scoring (both horizontally, vertically and diagonally).
One isolated disc = 0 points
Two in a row = 2 points
Three in a row = 3 points
Four in a row = 4 points
Combinations of above 2-12 points
—description from the designer
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