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6.2A Gate of Hell: The Campaign for Charleston, July-September 1863 (2019) -
-
인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-360 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
3.00 / 5
-
디자이너
Paul Rohrbaugh
-
아티스트
Mark Mahaffey
-
인원
게임 소개
1863년 여름, 게티스버그와 빅스버그 전역의 여파로, 사우스캐롤라이나 찰스턴의 남부연합의 출생지를 놓고 육지와 바다에서 전투가 벌어졌다. 여기서 북군이 승리한다면 반란군은 물론 전 세계에 남군의 명분을 상실하고 인명과 노력을 낭비한다는 명백한 신호를 보낼 수 있을 것이다.
남군이 대서양과 걸프 해안의 모든 북군 철갑상대와 그 중 가장 노련한 일부 연대를 포함한 거대한 북군 숙주 앞에서 승리한다면, 두 나라는 전쟁이 계속된다는 것을 의미할 것이다.t 1은 이 “ second” 미국 혁명의 결과일 수 있다.
지옥의 문에 있는 선수들: 1863년 7월부터 9월까지 찰스턴 전역은 찰스턴의 남군 방어군을 위한 피에르 구스타브 투탕 보레가드, 북군의 달그렌 제독과 퀸시 아담스 길모어 장군이 작전 지휘관의 역할을 맡았다. 당신은 그들보다 잘 할 수 있나요, 아니면 더 잘 할 수 있나요?
A Gate of Hell은 남북전쟁의 이 결정적인 전투를 묘사하기 위해 쌍방향 디자인을 사용한다. 플레이어들은 전쟁에서 가장 황폐한 전쟁터 중 하나에서 자신들의 군대(지상 및 해군)를 동원하고 지원하기 위해 캠페인에 대한 병참 및 정치적 지원을 나타내는 “군사 지원 지점”(MSP)을 사용한다. 양측 모두 전개해야 할 다양한 군사자산이 있지만 경기 내내 MSP를 계획하고 효과적으로 활용하는 것이 승자를 크게 좌우할 것이다. 부대들은 대부분 지상부대의 연대를 대표하고, 각각의 철갑부대는 해군부대의 연대를 대표한다. 섬터와 바그너를 포함한 모든 유명한 포대와 요새가 묘사되어 있다.
규칙은 돌격과 폭격의 전투, 여러 활동, 찰스턴, 북군, 스웜프 엔젤, 잠수함 헌리의 초기 완성을 다룬다.
세 가지 시나리오가 포함되어 있습니다. 하나는 1863년 4월 북군 철갑상대가 반란군의 요새를 격퇴하기 위해 벌인 해상 공세이며, 게임의 전투 규칙을 단번에 도입하는 훌륭한 방법이다. 두 번째는 모리스 아일랜드와 배터리 와그너에 대한 북군의 최초 공격에 대한 또 다른 싱글 턴 시나리오이다. 이러한 싱글 턴 시나리오는 경기까지 1시간도 걸리지 않으며 토너먼트 플레이에 적합하다. 세 번째는 전체 캠페인에 적용되며 완료하는 데 약 6시간이 소요됩니다.
—출판사의 설명
남군이 대서양과 걸프 해안의 모든 북군 철갑상대와 그 중 가장 노련한 일부 연대를 포함한 거대한 북군 숙주 앞에서 승리한다면, 두 나라는 전쟁이 계속된다는 것을 의미할 것이다.t 1은 이 “ second” 미국 혁명의 결과일 수 있다.
지옥의 문에 있는 선수들: 1863년 7월부터 9월까지 찰스턴 전역은 찰스턴의 남군 방어군을 위한 피에르 구스타브 투탕 보레가드, 북군의 달그렌 제독과 퀸시 아담스 길모어 장군이 작전 지휘관의 역할을 맡았다. 당신은 그들보다 잘 할 수 있나요, 아니면 더 잘 할 수 있나요?
A Gate of Hell은 남북전쟁의 이 결정적인 전투를 묘사하기 위해 쌍방향 디자인을 사용한다. 플레이어들은 전쟁에서 가장 황폐한 전쟁터 중 하나에서 자신들의 군대(지상 및 해군)를 동원하고 지원하기 위해 캠페인에 대한 병참 및 정치적 지원을 나타내는 “군사 지원 지점”(MSP)을 사용한다. 양측 모두 전개해야 할 다양한 군사자산이 있지만 경기 내내 MSP를 계획하고 효과적으로 활용하는 것이 승자를 크게 좌우할 것이다. 부대들은 대부분 지상부대의 연대를 대표하고, 각각의 철갑부대는 해군부대의 연대를 대표한다. 섬터와 바그너를 포함한 모든 유명한 포대와 요새가 묘사되어 있다.
규칙은 돌격과 폭격의 전투, 여러 활동, 찰스턴, 북군, 스웜프 엔젤, 잠수함 헌리의 초기 완성을 다룬다.
세 가지 시나리오가 포함되어 있습니다. 하나는 1863년 4월 북군 철갑상대가 반란군의 요새를 격퇴하기 위해 벌인 해상 공세이며, 게임의 전투 규칙을 단번에 도입하는 훌륭한 방법이다. 두 번째는 모리스 아일랜드와 배터리 와그너에 대한 북군의 최초 공격에 대한 또 다른 싱글 턴 시나리오이다. 이러한 싱글 턴 시나리오는 경기까지 1시간도 걸리지 않으며 토너먼트 플레이에 적합하다. 세 번째는 전체 캠페인에 적용되며 완료하는 데 약 6시간이 소요됩니다.
—출판사의 설명
During the summer of 1863, in the aftermath of the Gettysburg and Vicksburg campaigns, battles on land and sea were fought over control of the birthplace of the Confederacy, Charleston, South Carolina. A Union victory here would send an unmistakable signal to the states in rebellion as well as the rest of the world that the Confederacy’s cause was lost and further fighting a waste of lives and effort.
A Confederate victory in the face of the tremendous Union host, that included every Union Ironclad on the Atlantic and Gulf coasts, as well as some of the most seasoned regiments that numbered among them the first formations of all Black soldiers (free US citizens as well as former slaves), would signify the war would go on and that two nations, not one, could be the result of this “second” American Revolution.
Players in A Gate of Hell: The Campaign for Charleston, July-September 1863 are cast in the roles of the historical commanders of the campaign; Pierre Gustave Toutant Beauregard for the Confederate defenders of Charleston, or Admiral Dahlgren and General Quincy Adams Gillmore of the Union. Can you do as well or better than they?
A Gate of Hell uses an interactive design to portray this decisive battle of the American Civil War. Players use “military support points” (MSPs), representing the logistical and political support for the campaign, to mobilize and support their forces (ground and naval) on one of the most inhospitable battlegrounds of the war. Both sides have a variety of military assets to deploy, but the planning and effective use of MSPs throughout the game will determine in large measure who is the victor. Units represent mostly regiments for the ground units, and each ironclad for the naval units. All of the famous batteries and forts, including Sumter and Wagner, are portrayed.
Rules cover Assault and Bombardment combats, multiple activations, the effects of battles elsewhere that can influence the actions at Charleston, the Union’s “Swamp Angel”, as well as the early completions of the Confederate ironclad Charleston and submarine Hunley.
Three scenarios are in included. One is on the April 1863 naval offensive by all of the Union ironclads that sought to defeat the rebels' fortresses and is an excellent single-turn introduction to the game’s naval combat rules. A second is another single-turn scenario on the initial Union assault on Morris Island and Battery Wagner. These single-turn scenarios take under an hour to game, and are well-suited for tournament play. The third covers the entire campaign and that takes about 6 hours to complete.
—description from the publisher
A Confederate victory in the face of the tremendous Union host, that included every Union Ironclad on the Atlantic and Gulf coasts, as well as some of the most seasoned regiments that numbered among them the first formations of all Black soldiers (free US citizens as well as former slaves), would signify the war would go on and that two nations, not one, could be the result of this “second” American Revolution.
Players in A Gate of Hell: The Campaign for Charleston, July-September 1863 are cast in the roles of the historical commanders of the campaign; Pierre Gustave Toutant Beauregard for the Confederate defenders of Charleston, or Admiral Dahlgren and General Quincy Adams Gillmore of the Union. Can you do as well or better than they?
A Gate of Hell uses an interactive design to portray this decisive battle of the American Civil War. Players use “military support points” (MSPs), representing the logistical and political support for the campaign, to mobilize and support their forces (ground and naval) on one of the most inhospitable battlegrounds of the war. Both sides have a variety of military assets to deploy, but the planning and effective use of MSPs throughout the game will determine in large measure who is the victor. Units represent mostly regiments for the ground units, and each ironclad for the naval units. All of the famous batteries and forts, including Sumter and Wagner, are portrayed.
Rules cover Assault and Bombardment combats, multiple activations, the effects of battles elsewhere that can influence the actions at Charleston, the Union’s “Swamp Angel”, as well as the early completions of the Confederate ironclad Charleston and submarine Hunley.
Three scenarios are in included. One is on the April 1863 naval offensive by all of the Union ironclads that sought to defeat the rebels' fortresses and is an excellent single-turn introduction to the game’s naval combat rules. A second is another single-turn scenario on the initial Union assault on Morris Island and Battery Wagner. These single-turn scenarios take under an hour to game, and are well-suited for tournament play. The third covers the entire campaign and that takes about 6 hours to complete.
—description from the publisher
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