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BGG랭킹
BGG전체 : 21870
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인원
1-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
15-30 분
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연령
8+
BGG추천: 10+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Michael Brown (II)
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아티스트
Jonathan Fisher
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인원
게임 소개
만약...
누구나 자신이 바꿀 수 있기를 간절히 바라는 과거가 있다. 끔찍한 상실, 기회를 놓친, 가장 큰 실수. 그 사소한 것들이 모든 것을 변화시킬 수 있다는 것을 알았더라면. 만약 당신이 그것을 다시 할 수 있다면, 지금은 모든 것이 달라질 것입니다. 하지만 역사를 다시 쓸 기회가 주어진다면, 용기를 낼 수 있을까요? 당신은 알려지지 않은 그리고 그것의 예기치 못한 결과를 직면할 수 있습니까? 완벽한 순간을 만들기 위해 운명과 싸울 수 있나요?
The Perfect Moment에서, 플레이어들은 단지 18장의 카드를 사용하여 자신들에게 유리하게 역사를 다시 쓰기 위해 경쟁합니다. 플레이어는 장비를 사용하고, 시공간 연속체의 역설을 이용하며, 과거의 수정본을 스스로 작성한다. 영리한 다면 카드 시스템이 특징이며, 모든 카드는 양 선수가 볼 수 있는 것을 바탕으로 사용한다. 자신을 위해 카드를 장착하는 것은 단지 상대방이 찾던 능력을 줄 수 있을 것이다. 매 턴마다 플레이어는 각각 특수 효과가 있는 최대 2장의 공개된 카드를 활성화합니다. 효과가 해결된 후 플레이어는 카드를 선택적으로 획득하여 얼마나 근접하게 일치시키느냐에 따라 최대 3점을 획득할 수 있습니다. 먼저 16점을 획득한 선수가 승리합니다. 예전처럼 실패를 피하려면 신중한 계획과 약간의 운이 필요하다. 이번엔 다를 거야
이번엔...
시리즈의 처음 3개 세트와 솔로 모드 규칙 세트를 포함합니다.
1994: 잘못된 관계
1981년: 은행 강도 사건
2005: 큰 사건이 잘못되다
완벽한 순간: 에코(첫 번째 버전)
누구나 자신이 바꿀 수 있기를 간절히 바라는 과거가 있다. 끔찍한 상실, 기회를 놓친, 가장 큰 실수. 그 사소한 것들이 모든 것을 변화시킬 수 있다는 것을 알았더라면. 만약 당신이 그것을 다시 할 수 있다면, 지금은 모든 것이 달라질 것입니다. 하지만 역사를 다시 쓸 기회가 주어진다면, 용기를 낼 수 있을까요? 당신은 알려지지 않은 그리고 그것의 예기치 못한 결과를 직면할 수 있습니까? 완벽한 순간을 만들기 위해 운명과 싸울 수 있나요?
The Perfect Moment에서, 플레이어들은 단지 18장의 카드를 사용하여 자신들에게 유리하게 역사를 다시 쓰기 위해 경쟁합니다. 플레이어는 장비를 사용하고, 시공간 연속체의 역설을 이용하며, 과거의 수정본을 스스로 작성한다. 영리한 다면 카드 시스템이 특징이며, 모든 카드는 양 선수가 볼 수 있는 것을 바탕으로 사용한다. 자신을 위해 카드를 장착하는 것은 단지 상대방이 찾던 능력을 줄 수 있을 것이다. 매 턴마다 플레이어는 각각 특수 효과가 있는 최대 2장의 공개된 카드를 활성화합니다. 효과가 해결된 후 플레이어는 카드를 선택적으로 획득하여 얼마나 근접하게 일치시키느냐에 따라 최대 3점을 획득할 수 있습니다. 먼저 16점을 획득한 선수가 승리합니다. 예전처럼 실패를 피하려면 신중한 계획과 약간의 운이 필요하다. 이번엔 다를 거야
이번엔...
시리즈의 처음 3개 세트와 솔로 모드 규칙 세트를 포함합니다.
1994: 잘못된 관계
1981년: 은행 강도 사건
2005: 큰 사건이 잘못되다
완벽한 순간: 에코(첫 번째 버전)
If only...
Everyone has something about their past they desperately wish they could change: a terrible loss, that missed opportunity, the greatest of mistakes. If only you had known that that one tiny detail would make all the difference. If only you could do it again, everything would be different now. But if you WERE given the chance to rewrite history, would be brave enough to take it? Could you face the unknown and its unforeseen consequences? Could you fight fate to create the perfect moment?
In The Perfect Moment, players race to rewrite history in their favor using a deck of only 18 cards. Players use equipment, exploit paradoxes in the time-space continuum, and author their own revision of the past. Featuring a clever multi-sided card system, every card is used by both players based on what they can see. Equipping that card for yourself may just give your opponent the ability they were looking for. Every turn, players activate up to two revealed cards, which each have special effects. After the effects are resolved, the player can optionally score a card to earn up to 3 points depending on how closely they match it. The first player to 16 points wins. It takes careful planning and a bit of luck to avoid failing like you have so many times before. This time will be different.
This time...
Includes the first 3 sets of the series, and the solo mode rule set:
1994: A Relationship Gone Wrong
1981: A Bank Robbery Gone Wrong
2005: A Big Event Gone Wrong
The Perfect Moment: Echoes (1st version)
Everyone has something about their past they desperately wish they could change: a terrible loss, that missed opportunity, the greatest of mistakes. If only you had known that that one tiny detail would make all the difference. If only you could do it again, everything would be different now. But if you WERE given the chance to rewrite history, would be brave enough to take it? Could you face the unknown and its unforeseen consequences? Could you fight fate to create the perfect moment?
In The Perfect Moment, players race to rewrite history in their favor using a deck of only 18 cards. Players use equipment, exploit paradoxes in the time-space continuum, and author their own revision of the past. Featuring a clever multi-sided card system, every card is used by both players based on what they can see. Equipping that card for yourself may just give your opponent the ability they were looking for. Every turn, players activate up to two revealed cards, which each have special effects. After the effects are resolved, the player can optionally score a card to earn up to 3 points depending on how closely they match it. The first player to 16 points wins. It takes careful planning and a bit of luck to avoid failing like you have so many times before. This time will be different.
This time...
Includes the first 3 sets of the series, and the solo mode rule set:
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1981: A Bank Robbery Gone Wrong
2005: A Big Event Gone Wrong
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