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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-5 명
BGG추천: 5-5 명 -
게임시간
5-15 분
-
연령
6+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
1.00 / 5
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디자이너
Kalung Hui
-
아티스트
-
인원
게임 소개
먼 섬에는 거위들이 다른 마을에 살고 있습니다. 어느 날, 그들은 강을 건너 신비로운 세계로 모험을 떠나기로 결심한다. 여섯 척의 배만 이용할 수 있기 때문에, 각 마을은 그들의 거위들이 더 많이 탈 수 있도록 열심히 노력한다. 그 동안, 장난꾸러기 들고양이와 족제비는 모두를 방해할 것이다.
게임 셋업: 보트 카드와 검은 주사위를 플레이 구역 중앙에 놓고, 각 플레이어는 색을 선택한 다음 각자의 게임 카드, 주사위, 플레이어 화면을 가져갑니다.
게임 실행: 한 게임에는 6턴이 있습니다.
1. 각 선수는 주사위를 굴려서 보트 카드에 놓습니다. 주사위 숫자의 합계는 이 라운드의 보트 좌석 수를 나타낸다.
2. 각 플레이어는 손에 든 카드 2개를 선택한 다음, 카드를 뒤집어 그들 앞에 놓습니다. 모든 선수들이 준비가 되면, 모든 사람들은 그들이 선택한 카드를 뒤집어서 보여줍니다.
3. 기능 카드의 동작 실행.
4. 카드 오른쪽 상단에 인쇄된 번호에 따라 보트 카드 근처에 구스 카드와 짐 카드를 오름차순으로 배열합니다. 가장 적은 수의 카드가 먼저 출항할 수 있으며, 보트가 가득 찰 때까지 다른 카드가 먼저 출항할 수 있습니다.
5. 각 선수는 자신의 거위 카드(보트에 올라탄 것)와 AC-거위 맨 카드(족제비를 성공적으로 제거한 것)를 자신의 득점 구역으로 옮기고 남은 거위 카드와 사용된 기능 카드를 쓰레기 더미로 버립니다.
6.다음 차례를 시작합니다.
게임 종료: 6바퀴를 돌면 게임이 끝납니다. 각 플레이어는 어드벤처 포인트를 계산한다; 득점 존의 각 거위는 어드벤처 포인트 1점을, AC-구스 맨은 어드벤처 포인트 3점을 계산한다.
우승자: 가장 많은 모험 포인트를 가진 플레이어가 승자입니다. 두 명 이상이 동점일 경우 AC구스맨 카드를 가장 많이 소지한 선수가 승자가 된다.
게임 셋업: 보트 카드와 검은 주사위를 플레이 구역 중앙에 놓고, 각 플레이어는 색을 선택한 다음 각자의 게임 카드, 주사위, 플레이어 화면을 가져갑니다.
게임 실행: 한 게임에는 6턴이 있습니다.
1. 각 선수는 주사위를 굴려서 보트 카드에 놓습니다. 주사위 숫자의 합계는 이 라운드의 보트 좌석 수를 나타낸다.
2. 각 플레이어는 손에 든 카드 2개를 선택한 다음, 카드를 뒤집어 그들 앞에 놓습니다. 모든 선수들이 준비가 되면, 모든 사람들은 그들이 선택한 카드를 뒤집어서 보여줍니다.
3. 기능 카드의 동작 실행.
4. 카드 오른쪽 상단에 인쇄된 번호에 따라 보트 카드 근처에 구스 카드와 짐 카드를 오름차순으로 배열합니다. 가장 적은 수의 카드가 먼저 출항할 수 있으며, 보트가 가득 찰 때까지 다른 카드가 먼저 출항할 수 있습니다.
5. 각 선수는 자신의 거위 카드(보트에 올라탄 것)와 AC-거위 맨 카드(족제비를 성공적으로 제거한 것)를 자신의 득점 구역으로 옮기고 남은 거위 카드와 사용된 기능 카드를 쓰레기 더미로 버립니다.
6.다음 차례를 시작합니다.
게임 종료: 6바퀴를 돌면 게임이 끝납니다. 각 플레이어는 어드벤처 포인트를 계산한다; 득점 존의 각 거위는 어드벤처 포인트 1점을, AC-구스 맨은 어드벤처 포인트 3점을 계산한다.
우승자: 가장 많은 모험 포인트를 가진 플레이어가 승자입니다. 두 명 이상이 동점일 경우 AC구스맨 카드를 가장 많이 소지한 선수가 승자가 된다.
On a distant island, geese live in different villages. One day, they decide to cross the river and go on an adventure to the mysterious world. As only six boats can be used, each villages tries hard to let more of their geese embark. Meanwhile, the naughty wildcats and weasels are to hinder everyone...
Game Set Up: Place the boat card and black dice in the center of the playing area; Each player chooses a color and takes their respective game cards, dice, and player screen of their own colors; Each player places the player screen in front of them.
Game Play: There will be 6 turns in a game.
1. Each player rolls a dice and places it on the boat card. The summation of the number on dice represent the number of boat seats in this round;
2. Each player chooses 2 cards in their hands, then places the card face-down in front of themselves in same time. When all players are ready, everyone reveals their chosen cards by turning them face-up;
3. Executing the action of the function cards.
4. According to the number printed at upper-right corner of the cards, arrange the goose cards and luggage cards in ascending order near the boat card. The smallest number of card can embark first, followed by the others accordingly until the boat full loaded;
5. Each players moves their goose card (which get onto the boat) and AC-Goose Man Card (which successfully got rid of the weasels) to their own scoring zone, trashes the remaining goose cards and used function cards to the trash pile;
6.Start the next turn.
Game End: When you have played 6 turns, the game is over. Each player calculates their adventure points; each goose in the scoring zone valued 1 adventure point and each AC-Goose Man in the scoring zone valued 3 adventure points.
The Winner: The player with the most adventure points is the winner. If two or more players tie, the winner will be the player with the most AC-Goose Man cards.
Game Set Up: Place the boat card and black dice in the center of the playing area; Each player chooses a color and takes their respective game cards, dice, and player screen of their own colors; Each player places the player screen in front of them.
Game Play: There will be 6 turns in a game.
1. Each player rolls a dice and places it on the boat card. The summation of the number on dice represent the number of boat seats in this round;
2. Each player chooses 2 cards in their hands, then places the card face-down in front of themselves in same time. When all players are ready, everyone reveals their chosen cards by turning them face-up;
3. Executing the action of the function cards.
4. According to the number printed at upper-right corner of the cards, arrange the goose cards and luggage cards in ascending order near the boat card. The smallest number of card can embark first, followed by the others accordingly until the boat full loaded;
5. Each players moves their goose card (which get onto the boat) and AC-Goose Man Card (which successfully got rid of the weasels) to their own scoring zone, trashes the remaining goose cards and used function cards to the trash pile;
6.Start the next turn.
Game End: When you have played 6 turns, the game is over. Each player calculates their adventure points; each goose in the scoring zone valued 1 adventure point and each AC-Goose Man in the scoring zone valued 3 adventure points.
The Winner: The player with the most adventure points is the winner. If two or more players tie, the winner will be the player with the most AC-Goose Man cards.
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