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BGG랭킹
BGG전체 : 5497
WARGAMES : 1568
THEMATIC : 1001 -
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인원
1-5 명
BGG추천: 1-5 명 -
게임시간
120-120 분
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연령
12+
BGG추천: 14+ -
게임 난이도
3.33 / 5
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디자이너
Richard H. Berg
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아티스트
Mike Lemick, Rodger B. MacGowan, Mark Mahaffey, Leona Preston, Frank Schoonover
-
인원
게임 소개
1990년대 초의 아발론 힐 게임 중 하나는 블랙비어드(Blackbeard)로, 역사적 해적의 실제 삶과 경력, 그리고 그들이 선택한 직업으로 나아가는 방법을 시뮬레이션했기 때문에 이용 가능한 다른 해적 게임과는 완전히 다른 것이다.
Richard Berg는 게이머들이 요즘 보고 즐기는 것과 일치하도록 거의 모든 것을 원작으로 하고 다시 디자인했다. 당신이 사랑했던 모든 해적들 - 블랙 바트 로버츠, 롱 벤 에이버리, 네드 로, 로로네스, 그리고 물론 에드워드 티치 (검은 수염) - 23명은, 그들을 막기 위해 파견된 킹스 커미셔너들과 함께 여전히 그곳에 있다. 다만 플레이 시스템 전반이 정비돼 어떤 선수도 다운타임이 거의 없는 선수 상호 작용을 부각하고 특화한 게임이 탄생했다.
플레이어는 해적들을 대표하여 전리품을 모아서 승리 포인트를 획득하고, 더 중요한 것은 비열한 행동으로 악명을 얻는 것이다. 쓸모없는 종이에서 무굴 황제의 기념비적인 보물에 이르기까지 상인들을 사로잡고, 항구들을 공격하고 약탈하고, 폭풍과 싸우기 위해 괴혈병들과 싸우고, 토르투가와 마다가스카르와 같은 악명 높은 해적 항구들에서 피난처를 찾고, 바라건대, 성공적으로 은퇴하기 위해 마르케의 편지를 사용했다.
플레이어가 이렇게 하는 동안, 다른 모든 플레이어들은 동시에 그들의 카드를 가지고 해적들을 막기 위한 기회를 포착합니다. 선수들 간의 상호작용이 끊이지 않고, 무언가를 하려고 나섰을 때 어떤 일이 벌어질지 모른다.
우리는 더 이상 육각전투가 없는 이동과 함정 전투, 영국 해군 전함 사용 확대, 심지어 인질 1명도 추가했다.주지사의 딸")
Richard Berg는 게이머들이 요즘 보고 즐기는 것과 일치하도록 거의 모든 것을 원작으로 하고 다시 디자인했다. 당신이 사랑했던 모든 해적들 - 블랙 바트 로버츠, 롱 벤 에이버리, 네드 로, 로로네스, 그리고 물론 에드워드 티치 (검은 수염) - 23명은, 그들을 막기 위해 파견된 킹스 커미셔너들과 함께 여전히 그곳에 있다. 다만 플레이 시스템 전반이 정비돼 어떤 선수도 다운타임이 거의 없는 선수 상호 작용을 부각하고 특화한 게임이 탄생했다.
플레이어는 해적들을 대표하여 전리품을 모아서 승리 포인트를 획득하고, 더 중요한 것은 비열한 행동으로 악명을 얻는 것이다. 쓸모없는 종이에서 무굴 황제의 기념비적인 보물에 이르기까지 상인들을 사로잡고, 항구들을 공격하고 약탈하고, 폭풍과 싸우기 위해 괴혈병들과 싸우고, 토르투가와 마다가스카르와 같은 악명 높은 해적 항구들에서 피난처를 찾고, 바라건대, 성공적으로 은퇴하기 위해 마르케의 편지를 사용했다.
플레이어가 이렇게 하는 동안, 다른 모든 플레이어들은 동시에 그들의 카드를 가지고 해적들을 막기 위한 기회를 포착합니다. 선수들 간의 상호작용이 끊이지 않고, 무언가를 하려고 나섰을 때 어떤 일이 벌어질지 모른다.
우리는 더 이상 육각전투가 없는 이동과 함정 전투, 영국 해군 전함 사용 확대, 심지어 인질 1명도 추가했다.주지사의 딸")
One of the Avalon Hill games of the early 1990s was Blackbeard, a pirate game totally different from any others available because it simulated the actual life and careers of historical pirates, and how they went about their chosen professions.
Richard Berg has now taken the original and redesigned it, almost entirely, to bring it into line with what gamers like to see and play these days. All those pirates you loved - Black Bart Roberts, Long Ben Avery, Ned Lowe, L'Ollonais, and, of course, Edward Teach (Blackbeard) - 23 in all, are still there, as are the King's Commissioners sent out to stop them. However, the entire play system has been overhauled, and the result is a game that highlights and specializes in player interaction, with almost no down time for any players.
Players represent individual pirates, using them to gain Victory Points by amassing booty and, even more importantly, earning Notoriety for their dastardly deeds. Seizing merchants with cargo ranging from useless paper to the monumental treasure of the Mughal emperors, attacking and sacking ports, fighting storms and scurvy, seeking safe haven in infamous pirate ports such as Tortuga and Madagascar, and, hopefully, using Letters of Marque to retire successfully.
And while the player is doing this, all of the other players, at the same time, are playing their cards and seizing opportunities to stop the pirates. There is a constant interplay among players, and you never know what is going to happen when you set out to do something.
We've simplified movement (no more hexes) and ship battles, we've expanded the use of Royal Navy warships, we've even added individual hostages! (Yes, there is a "Governor's Daughter".)
Richard Berg has now taken the original and redesigned it, almost entirely, to bring it into line with what gamers like to see and play these days. All those pirates you loved - Black Bart Roberts, Long Ben Avery, Ned Lowe, L'Ollonais, and, of course, Edward Teach (Blackbeard) - 23 in all, are still there, as are the King's Commissioners sent out to stop them. However, the entire play system has been overhauled, and the result is a game that highlights and specializes in player interaction, with almost no down time for any players.
Players represent individual pirates, using them to gain Victory Points by amassing booty and, even more importantly, earning Notoriety for their dastardly deeds. Seizing merchants with cargo ranging from useless paper to the monumental treasure of the Mughal emperors, attacking and sacking ports, fighting storms and scurvy, seeking safe haven in infamous pirate ports such as Tortuga and Madagascar, and, hopefully, using Letters of Marque to retire successfully.
And while the player is doing this, all of the other players, at the same time, are playing their cards and seizing opportunities to stop the pirates. There is a constant interplay among players, and you never know what is going to happen when you set out to do something.
We've simplified movement (no more hexes) and ship battles, we've expanded the use of Royal Navy warships, we've even added individual hostages! (Yes, there is a "Governor's Daughter".)
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