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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-60 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Andy Hoare
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아티스트
-
인원
게임 소개
이 양면 보드 타일 컬렉션은 네크로문다 게임을 확장하고 변화시킵니다. 새로운 전투 장소와 새로운 규칙을 추가함으로써 언더하이브는 Gang War 2 Gaming Supplement (Sector Mechanicalus 전투에 대한 각색 포함)에서 확인할 수 있습니다. 9개의 타일이 포함되어 있는데, 이는 네크로문다에서 발견된 타일과 정확히 같은 크기이다. 언더히브 박스 게임은 다음과 같은 위험 요소를 포함한다.
컬트 의식실: 사람을 미치게 할 수 있는 파멸의 힘을 위한 숨겨진 성지
접힌 부분: 이러한 부분은 큰 함정을 특징으로 하며, 이동하는 바닥은 폭발의 영향을 쉽게 받습니다.
Archoetech 장치: 수백 년 전의 기능적이고 신비로운 장치 - 버튼을 누르고 무슨 일이 일어나는지 확인합니다.
용해로 바닥: 원거리 공격에 영향을 미칠 수 있는 매우 격렬한 열을 방출합니다.
환기 터널: 난류가 갱어를 파멸로 이끌 수 있는 거대한 선풍기
발전기 오작동: 파괴적인 충격을 줄 수 있는 버려진 전기 기계
슬러지 농장: 무분별한 갱어가 빠질 수 있는 "생물학적 런오프"의 거대한 통
침수된 통로: 부상을 입은 갱어들은 물 위로 고개를 드는 것을 힘들어 할 수 있다.
하수관: 위험할 정도로 빠르게 흐르는 근단백질 흐름
프로메튬 캐시(Promethium Cache): 연료 유출, 배럴 및 탱크를 발사하여 폭발시킬 수 있습니다.
불이 들어오지 않은 통로: 어둠이 갱어를 가려 원거리 공격을 더욱 어렵게 만듭니다.
Secure Vault: 매우 어렵고 접근하기 어려운 솔루션
곰팡이의 확산: 이 곰팡이는 빛을 제공할 뿐만 아니라, 믿을 수 없을 정도로 독성이 강한 포자를 자랑합니다.
아무도 스위치를 켜지 않는다면 이 압축기에서 기어 나올 수 있습니다.
제노스 둥지 챔버: 제노스 부화기가 언제든 터질 수 있는 계란 주머니가 가득 차 있습니다.
—출판사의 설명
컬트 의식실: 사람을 미치게 할 수 있는 파멸의 힘을 위한 숨겨진 성지
접힌 부분: 이러한 부분은 큰 함정을 특징으로 하며, 이동하는 바닥은 폭발의 영향을 쉽게 받습니다.
Archoetech 장치: 수백 년 전의 기능적이고 신비로운 장치 - 버튼을 누르고 무슨 일이 일어나는지 확인합니다.
용해로 바닥: 원거리 공격에 영향을 미칠 수 있는 매우 격렬한 열을 방출합니다.
환기 터널: 난류가 갱어를 파멸로 이끌 수 있는 거대한 선풍기
발전기 오작동: 파괴적인 충격을 줄 수 있는 버려진 전기 기계
슬러지 농장: 무분별한 갱어가 빠질 수 있는 "생물학적 런오프"의 거대한 통
침수된 통로: 부상을 입은 갱어들은 물 위로 고개를 드는 것을 힘들어 할 수 있다.
하수관: 위험할 정도로 빠르게 흐르는 근단백질 흐름
프로메튬 캐시(Promethium Cache): 연료 유출, 배럴 및 탱크를 발사하여 폭발시킬 수 있습니다.
불이 들어오지 않은 통로: 어둠이 갱어를 가려 원거리 공격을 더욱 어렵게 만듭니다.
Secure Vault: 매우 어렵고 접근하기 어려운 솔루션
곰팡이의 확산: 이 곰팡이는 빛을 제공할 뿐만 아니라, 믿을 수 없을 정도로 독성이 강한 포자를 자랑합니다.
아무도 스위치를 켜지 않는다면 이 압축기에서 기어 나올 수 있습니다.
제노스 둥지 챔버: 제노스 부화기가 언제든 터질 수 있는 계란 주머니가 가득 차 있습니다.
—출판사의 설명
This collection of double-sided board tiles expands and changes your games of Necromunda: Underhive by adding new, atmospheric places to fight - and new rules, which can be found in the Gang War 2 Gaming Supplement (including adaptations for Sector Mechanicus battles). Nine tiles are included, exactly the same size as the tiles found in the Necromunda: Underhive boxed game, and the hazards upon them include:
Cult Ritual Chamber: a hidden shrine to the Ruinous Powers that can drive a man insane
Collapsed Sections: these feature large pitfalls, and the shifting floors are easily affected by blasts
Archaeotech Device: a functional, mysterious device from centuries ago - press the button and see what happens
Furnace Floor: this gives off such violent heat that it can affect ranged attack
Ventilation Tunnel: a huge fan whose turbulent currents can drag gangers to their doom
Malfunctioning Generatorium: abandoned electrical machinery that can deliver a devastating shock
Sludge Farm: massive vats of "biological run-off" which unwary gangers can fall into
Flooded Passage: injured gangers can find it hard to keep their head above the water
Sewage Channel: a dangerously fast-flowing stream of mycoprotein
Promethium Cache: fuel spills, barrels and tanks that can be detonated by a wayward shot
Unlit Corridors: their darkness obscures gangers, making ranged attacks more difficult
Secure Vault: extremely tough and hard to get into
Fungus Sprawl: not only does this fungus provide illumination, it boasts incredibly poisonous spores
Waste Compactor: it's possible to climb out of this compactor - assuming nobody switches it on...
Xenos Nesting Chamber: filled with egg sacs that can burst open with xenos hatchlings at any time
—description from the publisher
Cult Ritual Chamber: a hidden shrine to the Ruinous Powers that can drive a man insane
Collapsed Sections: these feature large pitfalls, and the shifting floors are easily affected by blasts
Archaeotech Device: a functional, mysterious device from centuries ago - press the button and see what happens
Furnace Floor: this gives off such violent heat that it can affect ranged attack
Ventilation Tunnel: a huge fan whose turbulent currents can drag gangers to their doom
Malfunctioning Generatorium: abandoned electrical machinery that can deliver a devastating shock
Sludge Farm: massive vats of "biological run-off" which unwary gangers can fall into
Flooded Passage: injured gangers can find it hard to keep their head above the water
Sewage Channel: a dangerously fast-flowing stream of mycoprotein
Promethium Cache: fuel spills, barrels and tanks that can be detonated by a wayward shot
Unlit Corridors: their darkness obscures gangers, making ranged attacks more difficult
Secure Vault: extremely tough and hard to get into
Fungus Sprawl: not only does this fungus provide illumination, it boasts incredibly poisonous spores
Waste Compactor: it's possible to climb out of this compactor - assuming nobody switches it on...
Xenos Nesting Chamber: filled with egg sacs that can burst open with xenos hatchlings at any time
—description from the publisher
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