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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-4 명
BGG추천: 1-1 명 -
게임시간
30-180 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Nik None, Dmitry Yankovsky
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아티스트
Maxim "OLLAM" Ermakov, Aleksander Fedorov, Gleb Kovylin, Denis "Rasmoroh" Kuznetsov, Mary Menzurenko, Carhvax Simons
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인원
게임 소개
이터널 배틀 –협업 전술 보드게임은 1-4명의 플레이어를 위해 만들어졌다.
판타지 설정에서 이루어지는 5가지 스토리 기반 캠페인이 있습니다. 플레이어들은 게임의 영웅들을 통제한다: 그들은 독특하고, 자신만의 배경을 가지고 있으며, 모험을 통해 새로운 능력을 얻고, 새로운 보물을 찾고, 비선형 스토리를 따라간다. 영웅주의, 충성심, 음모, 전쟁에 관한 4가지 주요 서사시 캠페인이 뒤따른다. 선거 운동 기간 동안 여러분이 선택한 것은 단지 여러분의 보행뿐만 아니라 여러분 주변의 문명화된 땅의 최종 상태를 변화시킬 것입니다.
단독 선거운동 영웅들은 소규모 행사와 지역 캐릭터에 초점을 맞추고, 산적떼의 위협 아래 국경마을에 집중한다(누가 끝까지 살아남고, 누가 무고한 사람들을 보호하려 하겠는가). 피곤하지만 건장한 군인? 늙었지만 똑똑한 약초사? 씁쓸하고 두려움이 없는 대장장이? 용감한 마음을 가진 전 밀렵꾼?.. 그리고 더 많은 사람들이 게임을 하면 당신은 그들의 운명을 선택할 것이다.
모든 전투는 사각형으로 나누어진 게임 타일 위에서 진행된다. 영웅과 적은 고품질의 미니어처로 표현됩니다. 적들은 자신의 AI에 따라 게임 행동에 의해 통제됩니다 ("전술&인용. 플라스틱 3D 지형은 다양한 풍경을 만들어내고 전투를 더 흥미롭고 전략적으로 발전시킬 것입니다. 때때로 선수들은 그들의 행동의 성공을 결정하기 위해 10면 주사위를 사용할 것이다. 배틀은 턴제이며 강력한 협동 요소가 있다. 그 싸움들 사이에 영원한 전투는 이것을 좋아하는 사람들에게 많은 역할극의 기회를 준다. (게임 디자이너는 농담으로 이렇게 말했다;박스로부터의 D&D& 인용)
두 가지 게임 모드가 있습니다. "단일 미션"에서 게임 모드 플레이어는 미션 목표(모든 적 처치, NPC 저장, 퀘스트 장소 확인, 보스 처치, 라운드 수 생존 등)를 달성해야 합니다. "캠페인 모드"에서 플레이어는 미션을 완료하고 비선형 스토리를 통해 나아가야 하며 다음 미션을 수행하기 전에 무엇을 해야 하는지, 다음 미션은 무엇에 대한 것인지 결정해야 합니다. 플레이어가 캠페인 목표 중 하나에 도달할 때까지.
—출판사의 설명
판타지 설정에서 이루어지는 5가지 스토리 기반 캠페인이 있습니다. 플레이어들은 게임의 영웅들을 통제한다: 그들은 독특하고, 자신만의 배경을 가지고 있으며, 모험을 통해 새로운 능력을 얻고, 새로운 보물을 찾고, 비선형 스토리를 따라간다. 영웅주의, 충성심, 음모, 전쟁에 관한 4가지 주요 서사시 캠페인이 뒤따른다. 선거 운동 기간 동안 여러분이 선택한 것은 단지 여러분의 보행뿐만 아니라 여러분 주변의 문명화된 땅의 최종 상태를 변화시킬 것입니다.
단독 선거운동 영웅들은 소규모 행사와 지역 캐릭터에 초점을 맞추고, 산적떼의 위협 아래 국경마을에 집중한다(누가 끝까지 살아남고, 누가 무고한 사람들을 보호하려 하겠는가). 피곤하지만 건장한 군인? 늙었지만 똑똑한 약초사? 씁쓸하고 두려움이 없는 대장장이? 용감한 마음을 가진 전 밀렵꾼?.. 그리고 더 많은 사람들이 게임을 하면 당신은 그들의 운명을 선택할 것이다.
모든 전투는 사각형으로 나누어진 게임 타일 위에서 진행된다. 영웅과 적은 고품질의 미니어처로 표현됩니다. 적들은 자신의 AI에 따라 게임 행동에 의해 통제됩니다 ("전술&인용. 플라스틱 3D 지형은 다양한 풍경을 만들어내고 전투를 더 흥미롭고 전략적으로 발전시킬 것입니다. 때때로 선수들은 그들의 행동의 성공을 결정하기 위해 10면 주사위를 사용할 것이다. 배틀은 턴제이며 강력한 협동 요소가 있다. 그 싸움들 사이에 영원한 전투는 이것을 좋아하는 사람들에게 많은 역할극의 기회를 준다. (게임 디자이너는 농담으로 이렇게 말했다;박스로부터의 D&D& 인용)
두 가지 게임 모드가 있습니다. "단일 미션"에서 게임 모드 플레이어는 미션 목표(모든 적 처치, NPC 저장, 퀘스트 장소 확인, 보스 처치, 라운드 수 생존 등)를 달성해야 합니다. "캠페인 모드"에서 플레이어는 미션을 완료하고 비선형 스토리를 통해 나아가야 하며 다음 미션을 수행하기 전에 무엇을 해야 하는지, 다음 미션은 무엇에 대한 것인지 결정해야 합니다. 플레이어가 캠페인 목표 중 하나에 도달할 때까지.
—출판사의 설명
The Eternal Battle –cooperative tactical boardgame with rpg elements (and with miniatures and terrain!) made for 1-4 players.
There are 5 story based campaigns made in fantasy settings. Players control heroes of the game: they are unique, have own background, and through the course of adventure they will get new abilities, find new treasures and follow non-linear story (it`s not just words). 4 campaigns following big epic story arc about heroism, loyalty, intrigues and war. Your choices during the campaigns will change not just your walkthrough but a final state of the civilized lands around you.
Stand-alone campaign Heroes for Hire more focused on small scale events and local characters, and concentrate on the border village under the threat of the bandit raid (Who would survive to the end of the campaign and who will fall under the marauder`s blades, while trying to protect the innocents? Weary but stalwart soldier? Old but smart herbalist? Bitter and fearless blacksmith? Former poacher with a brave heart?.. and many more – play the game and you`ll choose their fate).
All battles happen on the game tile (that divided into squares). Heroes and enemies represented by high quality miniatures. Enemies are controlled by the game act accordingly to their AI (written in the "Tactic" cards). Plastic 3D terrain will create different landscapes and make battles more interesting and tactically advanced. Sometimes players will use 10-sided dice, to determine success of their actions. Battle is turn-based and has strong cooperative elements. Between the fights the Eternal Battle gives a lot of roleplay possibilities for those who like this. (game designer joked about it as "D&D from the box")
There are two game modes: In "single mission" game mode players must fulfil mission objectives (kill all enemies, save NPC, check all quest places, kill Boss, survive number of rounds, etc.). In the "campaign mode", players must complete missions, move forward through non-linear story, and make decisions: what to do before next mission, and what next mission will be about. Until players reach one of the campaign goals.
—description from the publisher
There are 5 story based campaigns made in fantasy settings. Players control heroes of the game: they are unique, have own background, and through the course of adventure they will get new abilities, find new treasures and follow non-linear story (it`s not just words). 4 campaigns following big epic story arc about heroism, loyalty, intrigues and war. Your choices during the campaigns will change not just your walkthrough but a final state of the civilized lands around you.
Stand-alone campaign Heroes for Hire more focused on small scale events and local characters, and concentrate on the border village under the threat of the bandit raid (Who would survive to the end of the campaign and who will fall under the marauder`s blades, while trying to protect the innocents? Weary but stalwart soldier? Old but smart herbalist? Bitter and fearless blacksmith? Former poacher with a brave heart?.. and many more – play the game and you`ll choose their fate).
All battles happen on the game tile (that divided into squares). Heroes and enemies represented by high quality miniatures. Enemies are controlled by the game act accordingly to their AI (written in the "Tactic" cards). Plastic 3D terrain will create different landscapes and make battles more interesting and tactically advanced. Sometimes players will use 10-sided dice, to determine success of their actions. Battle is turn-based and has strong cooperative elements. Between the fights the Eternal Battle gives a lot of roleplay possibilities for those who like this. (game designer joked about it as "D&D from the box")
There are two game modes: In "single mission" game mode players must fulfil mission objectives (kill all enemies, save NPC, check all quest places, kill Boss, survive number of rounds, etc.). In the "campaign mode", players must complete missions, move forward through non-linear story, and make decisions: what to do before next mission, and what next mission will be about. Until players reach one of the campaign goals.
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