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7.2Soldiers of God: Tabletop Wargames Rules for the Raids, Battles and Sieges of the Crusades (2015) -
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Warwick Kinrade
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아티스트
-
인원
게임 소개
신의 군인들은 성지로의 십자군 원정에 관한 미니어처 전쟁 게임이다: 그것은 항상 사라센 군대를 상대로 십자군 군대를 잡는다.
게임의 핵심은 액션 카드에 있으며, 플레이를 통해 군대의 왼쪽, 중앙, 오른쪽이 전진 또는 사격과 같은 카드의 동작을 수행할 수 있다. 게임이 시작될 때, 각 선수는 각 턴에 접근할 수 있는 카드를 3장씩 고르고, 각 턴이 시작될 때마다 무작위로 카드를 4장 뽑아서 7장의 패를 갖게 된다. 따라서, 군대가 할 수 있는 것은 선택된 카드에 의해 지시된 초기 계획에 의해 강하게 영향을 받을 것이다: 만약 당신이 왼쪽&인용 카드에 대한 " 공격을 선택했다면, 당신은 항상 그렇게 할 수 있을 것이다.
전투 해상도는 더 전통적이다: 전투에서의 유닛은 무기에 따라 일정한 숫자의 주사위를 맞추어야 한다. 히트는 리졸브 세이브에 의해 부정되지 않는 한 무질서를 유발하며, 서 있는 것보다 더 많은 무질서를 취하는 유닛은 전장에서 패한다.
게임의 핵심은 액션 카드에 있으며, 플레이를 통해 군대의 왼쪽, 중앙, 오른쪽이 전진 또는 사격과 같은 카드의 동작을 수행할 수 있다. 게임이 시작될 때, 각 선수는 각 턴에 접근할 수 있는 카드를 3장씩 고르고, 각 턴이 시작될 때마다 무작위로 카드를 4장 뽑아서 7장의 패를 갖게 된다. 따라서, 군대가 할 수 있는 것은 선택된 카드에 의해 지시된 초기 계획에 의해 강하게 영향을 받을 것이다: 만약 당신이 왼쪽&인용 카드에 대한 " 공격을 선택했다면, 당신은 항상 그렇게 할 수 있을 것이다.
전투 해상도는 더 전통적이다: 전투에서의 유닛은 무기에 따라 일정한 숫자의 주사위를 맞추어야 한다. 히트는 리졸브 세이브에 의해 부정되지 않는 한 무질서를 유발하며, 서 있는 것보다 더 많은 무질서를 취하는 유닛은 전장에서 패한다.
Soldiers of God is a miniatures wargame about the crusades to the Holy Land: it always pits a Crusader army against a Saracen one.
The core of the game is in the action cards, the play of one allows the left, centre, or right of the army to carry out the action of the card, such as advancing or shooting. At the start of the game, each player choses three cards that they will have access to each turn; at the start of each turn they also draw four random ones so that they have a hand of seven. Accordingly, what an army can do will be strongly influenced by the initial plan as indicated by the chosen cards: if you chose a "attack on left" card, you'll always be able to do so, if not any such ambitions are at the mercy of card draw.
Combat resolution is more traditional: a unit in combat rolls one die per stand it consists of, needing a certain number to hit depending depending on weapons. Hits cause disorder unless negated by resolve saves, and a unit that takes more disorder than it has stands routs off the battlefield.
The core of the game is in the action cards, the play of one allows the left, centre, or right of the army to carry out the action of the card, such as advancing or shooting. At the start of the game, each player choses three cards that they will have access to each turn; at the start of each turn they also draw four random ones so that they have a hand of seven. Accordingly, what an army can do will be strongly influenced by the initial plan as indicated by the chosen cards: if you chose a "attack on left" card, you'll always be able to do so, if not any such ambitions are at the mercy of card draw.
Combat resolution is more traditional: a unit in combat rolls one die per stand it consists of, needing a certain number to hit depending depending on weapons. Hits cause disorder unless negated by resolve saves, and a unit that takes more disorder than it has stands routs off the battlefield.
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