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  • 인원

    2-6 명

    BGG추천: - 명
  • 게임시간

    45-45 분

  • 연령

    10+

    BGG추천: 0+
  • 게임 난이도

    1.25 / 5

게임 소개

규칙에서 추론한 거야

무서운 팬텀이 움직이며 공포와 공포를 퍼뜨린다. 그는 마을에서 아름답고 젊은 여성을 납치하여 바이올린 소리와 장미 향기로만 비밀의 문이 열리는 지하 은신처로 데려왔다.

오브 더 게임
각 플레이어는 지하 미로에서 바이올린과 일정 수의 장미를 찾아야 한다.

2명의 플레이어와 함께 6개의 장미
3명의 플레이어와 함께 4개의 장미
4인용 3장미
5명, 6명이서 로지스 2명.

바이올린을 든 미녀의 은신처에 가장 먼저 진출하고 장미꽃 수를 정확히 맞힌 플레이어가 승리합니다.

내용물
게임보드 1개
1 팬텀 피규격
6 플레이어의 폰
대형 팬텀 다이 1개
6 특수 주사위
32 육각형 타일
24매직 카드
14 장미
바이올린 6개
규칙서 1권

게임 방법:
가장 나이가 많은 플레이어가 게임을 시작합니다. 그는 모든 주사위를 가지고 먼저 검은 주사위를 굴립니다. 그는 주사위 중 하나를 선택하고 표시된 숫자에 따라 자신의 폰을 움직입니다. 그 후 두 번째 플레이어는 남은 주사위 중 하나를 가져다가 자신의 폰을 이동시킨다. 그리고 세 번째 선수가 뒤따른다. 라운드의 마지막 선수가 마지막 남은 다이를 가져가야 한다.

모든 플레이어가 움직이면 시작 플레이어가 큰 흰색 다이를 굴리고 그에 따라 팬텀을 움직입니다.

그리고 나서 모든 주사위는 같은 절차를 따르는 다음 플레이어에게 시계 방향으로 전달됩니다.

팬텀
이번 라운드에서 검은 주사위를 굴린 플레이어가 팬텀을 움직입니다. 모든 플레이어가 검은 다이로 차례를 마치면, 그는 흰 다이를 굴리고 팬텀을 어느 방향으로든 움직인다. 그 후 시계 방향으로 가는 다음 플레이어가 모든 주사위를 받고 다음 라운드가 시작됩니다.

팬텀은 어떻게 움직일까?
환영은 어느 방향으로든 출발지를 떠난다.
팬텀은 벽 위에 착륙할 수 있으며, 거기서 멈출 수도 있습니다. 팬텀은 방을 이동할 수 있습니다. 그것은 어느 공간에서나 방을 드나든다. 방은 공간을 나타내며 이동 시 1포인트의 비용이 듭니다. 팬텀은 끝 공간 또는 바이올린 공간에 들어갈 수 없습니다. 그는 또한 그것들을 넘어뜨리지 않을 수도 있다.

화이트 팬텀 다이
1 - 5개의 핍과 팬텀을 보여줍니다. 핍은 팬텀이 해당 필드 수에 따라 이동됨을 의미합니다. 만약 하얀 죽다 유령을 보이면, 팬텀 자의적인 방으로 이동해야 한다. 그런 다음 플레이어는 하얀 주사위를 한 번 더 던지고 팬텀은 새 방에서 그 숫자의 공간을 이동시킨다. 환영은 장애물입니다. 어떤 폰도 팬텀이 서 있는 공간에 착륙하거나 통과할 수 없습니다.

게임은 바이올린을 소유하고 있는 플레이어와 필요한 수의 장미가 End 공간에 들어갈 수 있어야 종료된다. 정확한 카운트만으로 도달하는 선수가 승자입니다.
Extrapolated from the rules.

The frightful Phantom is on the move and spreading fear and fright. He has kidnapped a beautiful, young woman from the village and brought her to the castle "Zitterstein" to an underground hiding place whose secret doors open only to the sound of a Violin and the smell of Roses.

Object of the Game
Each player must find a Violin and a certain number of Roses in the underground labyrinth:

With 2 players 6 Roses
With 3 players 4 Roses
With 4 players 3 Roses
With 5 and 6 players 2 Roses.

The first player to advance to the hiding place of the Beauty with a Violin and the correct number of Roses wins the game.

Contents
1 Gameboard
1 Phantom figure
6 Player's pawns
1 Large Phantom die
6 Special dice
32 Hexagon Tiles
24 Magic Cards
14 Roses
6 Violins
1 Rule book

How to play:
The oldest player begins the game. He gets all the dice and rolls the black dice first. He selects one of the dice and moves his pawn according to the number shown. Afterwards the second player takes one of the remaining dice and moves his pawn. Then the third player follows, etc. The last player in a round must take the last remaining die.

Once all players have moved the start player rolls the large white die and move the Phantom accordingly.

Then all the dice are passed to the next player in a clockwise direction who follows the same procedure.

The Phantom
The player who rolled the black dice in this round moves the Phantom. After all players finish their turns with the black die, he rolls the white die and moves the Phantom in any direction. Afterwards the next player in a clockwise direction receives all the dice and the next round begins.

How Does the Phantom Move?
The Phantom leaves his Start place in any direction.
The Phantom may land on and over wall spaces and can also stop there. Phantom can move through rooms. It enters and leaves a room from any space. The room represents a space and costs one point of movement. The Phantom may not enter the End Space or a Violin Space. He also may not move over them.

The White Phantom Die
It shows 1 - 5 pips and a Phantom. The pips mean that the Phantom is moved a corresponding number of fields. If the white die shows the Phantom, the Phantom must be moved into an arbitrary room. Then the player throws the white die one more time and the Phantom moves that number of spaces from the new room. The Phantom is an Obstacle. No pawn may land on or pass through a space that the Phantom is standing on.

The game ends when the player that possesses a Violin and the required number of Roses can enter the End space. A player that reaches it only by exact count is the winner.

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