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7.9Pub Battles: Gettysburg – Shall I Advance? (2018) -
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인원
1-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-180 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
-
아티스트
-
인원
게임 소개
북군은 게티즈버그에서 남북전쟁의 중요한 전투에서 로버트 E 리를 막기 위해 필사적으로 싸운다.를 막기 위해 필사적으로 싸운다.
크리그슈피엘을 본떠서 만든 이 게임은 명령의 묘사에 있어서 정확성과 사실성에서 전례가 없다.
유닛이 도로 기둥에 현실적으로 무질서하게 뻗어 있어 지연, 스니킹 및 교통 혼잡을 초래합니다. 수하물 열차는 교통과 혼잡 문제를 가중시킨다. 그들은 보호받아야 하지만 적절한 병력 공급을 위해 행동과 가까이 있어야 합니다. 현실적이고 혼란스러운 이동 순서. 당신네 군대는 당신이 원할 때 움직이지 않아요. 당신은 언제 당신의 군대가 움직일지 적군이 언제 움직일지 정확히 알 수 없습니다. 지휘관으로서 속도를 높이거나 늦출 수 밖에 없다. 만약 그것이 실패한다면, 당신은 비상 계획으로 빠르게 대응해야 합니다. 현실적인 안개: 블록은 정확한 단위 강도 및 유형을 숨깁니다. 비축량을 배 밖으로 숨길 수도 있습니다. 이것은 플레이어들이 현실적으로 스크리닝하고 프로브를 하도록 강제한다. 적을 격파하는 것에 얼마나 근접했는지는 결코 확신할 수 없다.
—출판사의 설명
크리그슈피엘을 본떠서 만든 이 게임은 명령의 묘사에 있어서 정확성과 사실성에서 전례가 없다.
유닛이 도로 기둥에 현실적으로 무질서하게 뻗어 있어 지연, 스니킹 및 교통 혼잡을 초래합니다. 수하물 열차는 교통과 혼잡 문제를 가중시킨다. 그들은 보호받아야 하지만 적절한 병력 공급을 위해 행동과 가까이 있어야 합니다. 현실적이고 혼란스러운 이동 순서. 당신네 군대는 당신이 원할 때 움직이지 않아요. 당신은 언제 당신의 군대가 움직일지 적군이 언제 움직일지 정확히 알 수 없습니다. 지휘관으로서 속도를 높이거나 늦출 수 밖에 없다. 만약 그것이 실패한다면, 당신은 비상 계획으로 빠르게 대응해야 합니다. 현실적인 안개: 블록은 정확한 단위 강도 및 유형을 숨깁니다. 비축량을 배 밖으로 숨길 수도 있습니다. 이것은 플레이어들이 현실적으로 스크리닝하고 프로브를 하도록 강제한다. 적을 격파하는 것에 얼마나 근접했는지는 결코 확신할 수 없다.
—출판사의 설명
The Union desperately fights to stop Robert E Lee in this tense board game on the pivotal battle of the Civil War at Gettysburg.
Patterned and modeled on Kriegsspiel, this game is unprecedented in accuracy and realism in its portrayal of command.
Units realistically sprawl out in road column, resulting in delays, snaking and traffic snarls. Baggage Trains add to the traffic and congestion problems. They have to be protected but also need to be kept close to the action to properly supply the troops. Realistic, chaotic move sequence. Your troops don’t move when you want them to. You don’t know when exactly when your troops or the enemy will move. As the commander, you can only try to speed them up or slow them down. If that fails, you have to react quickly with contingency planning. Realistic Fog of War: blocks hide exact unit strength and type. You can also hide your reserves off board. This forces players to realistically screen and probe. You can never be certain as to how close you are to breaking the enemy.
—description from the publisher
Patterned and modeled on Kriegsspiel, this game is unprecedented in accuracy and realism in its portrayal of command.
Units realistically sprawl out in road column, resulting in delays, snaking and traffic snarls. Baggage Trains add to the traffic and congestion problems. They have to be protected but also need to be kept close to the action to properly supply the troops. Realistic, chaotic move sequence. Your troops don’t move when you want them to. You don’t know when exactly when your troops or the enemy will move. As the commander, you can only try to speed them up or slow them down. If that fails, you have to react quickly with contingency planning. Realistic Fog of War: blocks hide exact unit strength and type. You can also hide your reserves off board. This forces players to realistically screen and probe. You can never be certain as to how close you are to breaking the enemy.
—description from the publisher
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