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  • 인원

    4-8 명

    BGG추천: - 명
  • 게임시간

    15-15 분

  • 연령

    0+

    BGG추천: 0+
  • 게임 난이도

    0.00 / 5

게임 소개

게임 트레이드 매거진 2018년 8월호(GTM #222)에 게재된 무료 게임입니다.

이 게임은 페어즈 게임 시스템을 사용하며 해적 덱으로 디자인되었지만 페어즈 덱으로도 플레이할 수 있다.

너희들은 선원들을 모아서 선장을 전복시키려는 반란 해적들이야. 하지만 함장님과 그의 동맹들은 당신들 사이에 숨어서 당신들의 계획을 저지하려고 해요!

캡틴’s Orders는 허풍과 추리의 게임입니다.

필요한 경우: 페어 덱과 점수를 기록하는 방법이 필요합니다.

정의: 캡틴은 최하위 카드를 쥐고 있는 비밀 플레이어입니다. 카드 플레이와 패스를 할 때마다 캡틴의 신분이 바뀔 수 있다. 때로는 가장 낮은 카드 동점이 생길 수 있기 때문에 캡틴이 한 명 이상일 수 있습니다.

캡틴이 아닌 선수는 모두 뮤티니어입니다. 반란자들은 캡틴을 발견하거나 손에 가장 많은 포인트를 축적하여 라운드에서 승리할 수 있다. 캡틴은 카드가 부족해야만 이길 수 있다.

각 라운드: 라운드를 시작하기 위해, 데크를 섞고 각 플레이어에게 6장의 카드를 건네세요. 딜러’s 왼쪽에서 시작하여 시계 방향으로 진행합니다. 매 라운드 후에 왼쪽으로 거래를 넘기세요.

차례에 따라: 테이블에 주문이 있는지 여부에 따라 옵션이 달라집니다.

주문 없음: 테이블에 주문이 없으면 주문을 재생하거나, 카드를 건네거나, 카드를 요청하거나, 캡틴을 찾아야 합니다.

주문하기: 테이블 중앙에서 카드 위를 향하여 플레이합니다. 이 카드는 주문이 되며 사용자는 주문의 소유자가 됩니다.

카드 전달: 카드를 손에서 다른 플레이어에게 전달합니다. 고개를 숙이고. 그런 다음 한 장의 카드를 뒤집어 폐기해야 합니다.

카드 요구: 다른 플레이어에게 카드를 건네달라고 합니다. 아래를 아래로 향하게 하십시오. 그러면 카드 한 장을 뒤집어 버리셔야 합니다.

선장 찾기: 캡틴이 누군지 안다면 그 선수를 고발할 수 있어 이렇게 하면 라운드가 종료되며, 모든 플레이어는 캡틴의 진짜 정체를 찾기 위해 즉시 손을 공개해야 합니다.

당신이 반란군이고 캡틴을 정확히 식별하면 라운드에서 승리합니다 그렇지 않으면 이길 수 있고, 가장 많은 포인트를 가진 다른 뮤티너가 라운드에서 승리합니다.

스탠딩 오더: 주문이 테이블 위에 있을 때, 당신의 옵션은 다릅니다. 명령을 따르거나 무시하거나 위에서 설명한 대로 캡틴을 찾아야 합니다.

예외: 자신의 주문에 응답하지 않습니다. 주문이 테이블을 한 바퀴 돌았다면 소유자는 단순히 테이블을 버리고 왼쪽으로 차례를 넘깁니다.

주문 준수: 카드를 아래쪽으로 향하게 하여 주문자에게 전달합니다. 통과되는 카드의 순위는 Order의 순위보다 높거나 같아야 합니다. (참고: 이 유형의 카드 통과 후에는 폐기되지 않습니다.)

Belay the Order: 현재 Order보다 낮은 순위의 새 Order를 재생합니다. 옛 기사단은 버려지고 새 기사단은 네 거야

라운드 종료: 플레이어의 카드가 부족하거나 캡틴을 찾으려 할 때 라운드가 종료된다.

카드 부족: 카드를 건네거나 주문을 통해 손을 비울 때마다 카드를 공개하고 자신이 캡틴임을 선언할 수 있습니다. 이것으로 라운드가 끝나고, 당신이 맞으면 당신이 이기는 겁니다. 만약 당신이 캡틴이 아닌 카드를 건네준다면, 그 카드는 득점하기 위해 그 선수의 손에 넘어간다.

선장 넥타이: 둘 이상의 선수가 가장 낮은 카드를 가지고 있으면 둘 중 한 명이 카드가 부족해서 이길 수 있고, 뮤티너스는 둘 중 한 명을 고발해서 이길 수 있다. 하지만 한 캡틴이 다른 캡틴을 식별함으로써 이길 수 있습니다.

점에 대한 동점: 두 명 이상의 뮤티너들이 같은 점수로 이기면, 그들은 각각 라운드에서 승리를 얻는다.

우승: 먼저 3라운드를 이긴 선수가 승리합니다.
Free game published in the August 2018 (GTM #222) issue of Game Trade Magazine.

The game utilizes the Pairs game system and is designed with the Pirate Deck, though it can be played with any Pairs deck.

Story: You are mutinous pirates trying to gather a crew and overthrow the Captain. But the Captain and his allies hide among you, and they aim to foil your plans!

Captain’s Orders is a game of bluffing and deduction.

You Need: A Pairs deck and a way to keep score.

Definitions: The Captain is a secret player, the person holding the lowest ranked card. The identity of Captain can change whenever cards are played and passed. Sometimes there will be a tie for lowest card, so there may be more than one Captain.

All non-Captain players are Mutineers. Mutineers can win the round either by discovering the Captain, or by accumulating the most points in their hands. (Cards are worth their face value in points.) The Captain can win only by running out of cards.

Each Round: To begin the round, shuffle the deck and deal a hand of six cards to each player. Play begins on the dealer’s left and proceeds clockwise. Pass the deal to the left after each round.

On Your Turn: Your options are different depending on whether there is an Order on the table.

NO ORDER: If there is no Order on the table, you must do one of the following: play an Order, pass a card, ask for a card, or discover the Captain.

Play an Order: Play a card face up in the middle of the table. This card becomes an Order and you are its owner.

Pass a Card: Pass a card from your hand to another player, face down. That player must then discard one card face down.

Ask for a Card: Ask another player to pass you a card from their hand, face down. Then you must discard one card face down.

Discover the Captain: If you think you know who the Captain is, you can accuse that player. This ends the round, and all players must immediately reveal their hands to find the true identity of the Captain(s).

If you are a Mutineer, and you correctly identify the Captain, you win the round. Otherwise, you can’t win, and the other Mutineer with the most points wins the round.

STANDING ORDER: When an Order is on the table, your options are different. You must either follow or belay the Order, or discover the Captain as described above.

Exception: You do not respond to your own Order. If an Order has traveled all the way around the table, its owner simply discards it, and the turn passes to the left.

Follow the Order: Pass a card face down to the owner of the Order. The rank of the card you pass must be equal to or higher than the rank of the Order. (Note: there is no discard after this type of card pass.)

Belay the Order: Play a new Order of a lower rank than the current Order. The old Order is discarded, and the new one belongs to you.

Ending the Round: The round ends when any player runs out of cards, or tries to discover the Captain.

Running out of Cards: Whenever you empty your hand, either by passing a card or by playing an Order, you may reveal that card and declare that you are the Captain. This ends the round, and if you’re right, you win. If you were passing that card away, and you are not the Captain, then the card passes into that player’s hand for scoring.

Ties for Captain: If more than one player holds the lowest card, then either of them can win by running out of cards, and Mutineers can win by accusing either of them. However, one Captain can’t win by identifying another one.

Ties for Points: If two or more Mutineers win with the same score, they each score a win for the round .

Winning: The first player to win three rounds wins the game.

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