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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-5 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-40 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Josh Cappel, Helaina Cappel
-
아티스트
Josh Cappel, Apolline Etienne
-
인원
게임 소개
새로운 프레스로 행운의 위치를 눌러 게임 중에 방문하십시오!
구성 요소:
4개의 비석 타일(앞면과 동일). 뒷면에 2개는 비어 있고, 1개는 두개골, 1개는 팬텀)을 나타냅니다.
게이트 카드 1개
설정:
4개의 묘비를 아래를 향해 섞어서 게이트 근처에 일렬로 놓아라.
게임플레이:
차례가 되면(회전당 최대 한 번), 1 액션을 사용하여 게이트 카드를 아래로 하여 공포 얼굴을 재생할 수 있습니다. 비석을 골랐을 때, 당신은 아무 비석이나 골라서 뒤쪽을 엿본 후 같은 장소에 다시 놓을 수 있습니다.
플레이하는 공포가 다섯 번째 '게이트의 공포'인 경우 이전의 '게이트의 공포' 4개가 삭제됩니다(방금 플레이한 공포는 그대로 유지됨).
BOO가 발생하여 올바른 보이지 않는 무서움을 플레이한 플레이어가 보상을 청구할 때, 보상을 선택하는 플레이어는 비석을 가리키고 공개하는 세 번째 보상 선택권을 갖게 된다. 그 플레이어는 뒷면에 있는 모든 것을 얻고, 그 안에 있는 두려움의 수를 곱한다. 그런 다음(아무것도 승리하지 못했더라도) 게이트의 모든 공포가 취소되고 묘비 모양이 바뀝니다.
구성 요소:
4개의 비석 타일(앞면과 동일). 뒷면에 2개는 비어 있고, 1개는 두개골, 1개는 팬텀)을 나타냅니다.
게이트 카드 1개
설정:
4개의 묘비를 아래를 향해 섞어서 게이트 근처에 일렬로 놓아라.
게임플레이:
차례가 되면(회전당 최대 한 번), 1 액션을 사용하여 게이트 카드를 아래로 하여 공포 얼굴을 재생할 수 있습니다. 비석을 골랐을 때, 당신은 아무 비석이나 골라서 뒤쪽을 엿본 후 같은 장소에 다시 놓을 수 있습니다.
플레이하는 공포가 다섯 번째 '게이트의 공포'인 경우 이전의 '게이트의 공포' 4개가 삭제됩니다(방금 플레이한 공포는 그대로 유지됨).
BOO가 발생하여 올바른 보이지 않는 무서움을 플레이한 플레이어가 보상을 청구할 때, 보상을 선택하는 플레이어는 비석을 가리키고 공개하는 세 번째 보상 선택권을 갖게 된다. 그 플레이어는 뒷면에 있는 모든 것을 얻고, 그 안에 있는 두려움의 수를 곱한다. 그런 다음(아무것도 승리하지 못했더라도) 게이트의 모든 공포가 취소되고 묘비 모양이 바뀝니다.
A new press your luck location for you to visit during the game!
Components:
4 Gravestone tiles (identical on the front. On the back, 2 are blank, 1 shows a skull, 1 shows a Phantom)
1 Gate card
Setup:
Shuffle the 4 Gravestones face down and place them in a row, with the Gate nearby.
Gameplay:
On your turn (max once per turn), you may use 1 Action to play a Scare face down onto the Gate card. When you do, you may pick any Gravestone and peek at the back side, then place it back in the same spot.
If the Scare you play is the fifth Scare on the Gate, the four earlier Scares on the Gate are discarded (but the one you just played stays there).
When there has been a BOO and players who played correct invisible Scares are claiming their rewards, a player picking a reward has the third reward choice of pointing at a gravestone and revealing it. That player earns whatever is on the back side, multiplied by the number of Scares on the Gate. Then (even if nothing was won), all Scares on the Gate are discarded and the Gravestones are reshuffled.
Components:
4 Gravestone tiles (identical on the front. On the back, 2 are blank, 1 shows a skull, 1 shows a Phantom)
1 Gate card
Setup:
Shuffle the 4 Gravestones face down and place them in a row, with the Gate nearby.
Gameplay:
On your turn (max once per turn), you may use 1 Action to play a Scare face down onto the Gate card. When you do, you may pick any Gravestone and peek at the back side, then place it back in the same spot.
If the Scare you play is the fifth Scare on the Gate, the four earlier Scares on the Gate are discarded (but the one you just played stays there).
When there has been a BOO and players who played correct invisible Scares are claiming their rewards, a player picking a reward has the third reward choice of pointing at a gravestone and revealing it. That player earns whatever is on the back side, multiplied by the number of Scares on the Gate. Then (even if nothing was won), all Scares on the Gate are discarded and the Gravestones are reshuffled.
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