-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
6.4Nights of Fire: Battle for Budapest – Broadcast from the Radio Promo Card (2018) -
-
인원
1-3 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-90 분
-
연령
14+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Dávid Turczi
-
아티스트
Zak Eidsvoog
-
인원
게임 소개
설정: 이 카드를 가능한 한 District 5A에 가깝게 메인 보드 옆에 놓습니다.
게임플레이: 레볼루션 플레이어가 이동 동작을 취할 때 1개의 작전 동안 디스트릭트 5A와 라디오 카드 사이에서 하나의 전투기를 이동할 수 있습니다. 한번 전투기는 라디오에 옮겨지면, 즉시(만약 그것이 다시 지방을 5 움직이며 머무르는 것으로 나타났다)은 드러났다. 한 명 이상의 파이터가 존재하는 한, 혁명 플레이어는 각 라운드가 끝날 때마다(조정 단계 직전에) 1개의 탄력을 받게 되며, 매번 민간인이 체포된다.
카드에 있는 전투기는 여전히 디스트릭트 5A에 있는 부대로 간주되며 그곳에 있는 동안 공격의 표적이 될 수 있다. 카드는 최소 한 명의 파이터가 카드 위에 있는 후 처음 비워지면 플레이에서 제거됩니다.
라디오의 반란군들은 라운드의 마지막에 숨겨져 있지 않다.
코네브 자동화 상대와 게임을 할 경우, 라디오 상의 유닛은 위협 계산 목적으로 두 배로 계산되며, 먼저 피해를 입게 된다.
라디오 카드에 적어도 한 명의 반란자가 있는 한, 베토벤’의 에그몬트 서곡을 매우 크게 연주하세요.
주간 & 야간 캠페인 모드(레드 아미 팩 확장 필요)를 재생할 때, 라디오 방송은 인쇄기 홍보용 팜플렛 만들기 이벤트가 3-5일만에 해결된 경우에만 사용할 수 있습니다.
라디오 브로드캐스트는 주코프 모드와 충돌 모드에서 모두 지원됩니다.
게임플레이: 레볼루션 플레이어가 이동 동작을 취할 때 1개의 작전 동안 디스트릭트 5A와 라디오 카드 사이에서 하나의 전투기를 이동할 수 있습니다. 한번 전투기는 라디오에 옮겨지면, 즉시(만약 그것이 다시 지방을 5 움직이며 머무르는 것으로 나타났다)은 드러났다. 한 명 이상의 파이터가 존재하는 한, 혁명 플레이어는 각 라운드가 끝날 때마다(조정 단계 직전에) 1개의 탄력을 받게 되며, 매번 민간인이 체포된다.
카드에 있는 전투기는 여전히 디스트릭트 5A에 있는 부대로 간주되며 그곳에 있는 동안 공격의 표적이 될 수 있다. 카드는 최소 한 명의 파이터가 카드 위에 있는 후 처음 비워지면 플레이에서 제거됩니다.
라디오의 반란군들은 라운드의 마지막에 숨겨져 있지 않다.
코네브 자동화 상대와 게임을 할 경우, 라디오 상의 유닛은 위협 계산 목적으로 두 배로 계산되며, 먼저 피해를 입게 된다.
라디오 카드에 적어도 한 명의 반란자가 있는 한, 베토벤’의 에그몬트 서곡을 매우 크게 연주하세요.
주간 & 야간 캠페인 모드(레드 아미 팩 확장 필요)를 재생할 때, 라디오 방송은 인쇄기 홍보용 팜플렛 만들기 이벤트가 3-5일만에 해결된 경우에만 사용할 수 있습니다.
라디오 브로드캐스트는 주코프 모드와 충돌 모드에서 모두 지원됩니다.
Setup: Place this card next to the main board, as close to District 5A as possible.
Gameplay: When a Revolutionary player is taking a move action, for 1 ops they may move a single fighter between District 5A and the Radio card. Once a fighter is moved onto the Radio, it is immediately revealed (and stays revealed if it moves back to District 5A). As long as there is at least one fighter present, the Revolutionary player(s) gain 1 momentum at the end of each round (immediately before the Adjustment Phase), and each time a civilian is arrested.
Fighters on the card still count as units in District 5A and can be targeted by attacks while there. The card is removed from play when it first empties after at least one fighter was present on it.
Insurgents on the Radio are NOT hidden at the end of the round.
If playing against the Konev automated opponent, units on the Radio count double for the purposes of calculating threat, and are dealt damage to first.
For added thematic flair, as long as there is at least one insurgent on the Radio card, play Beethoven’s Egmont Overture very loudly.
When playing Days & Nights campaign mode (Red Army Pack expansion required), the Radio Broadcast is only available for play if the Making Pamphlets event on the Printing Press promo was solved in day 3-5.
The Radio Broadcast is supported both in Zhukov and Conflict modes, in any player counts.
Gameplay: When a Revolutionary player is taking a move action, for 1 ops they may move a single fighter between District 5A and the Radio card. Once a fighter is moved onto the Radio, it is immediately revealed (and stays revealed if it moves back to District 5A). As long as there is at least one fighter present, the Revolutionary player(s) gain 1 momentum at the end of each round (immediately before the Adjustment Phase), and each time a civilian is arrested.
Fighters on the card still count as units in District 5A and can be targeted by attacks while there. The card is removed from play when it first empties after at least one fighter was present on it.
Insurgents on the Radio are NOT hidden at the end of the round.
If playing against the Konev automated opponent, units on the Radio count double for the purposes of calculating threat, and are dealt damage to first.
For added thematic flair, as long as there is at least one insurgent on the Radio card, play Beethoven’s Egmont Overture very loudly.
When playing Days & Nights campaign mode (Red Army Pack expansion required), the Radio Broadcast is only available for play if the Making Pamphlets event on the Printing Press promo was solved in day 3-5.
The Radio Broadcast is supported both in Zhukov and Conflict modes, in any player counts.
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.9
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
462
-
2024-11-18
-
Lv.9
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
430
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
369
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
331
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
599
-
2024-11-13
-
Lv.18