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BGG랭킹
BGG전체 : 4239
STRATEGY : 1759
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인원
1-1 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-20 분
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연령
10+
BGG추천: 10+ -
게임 난이도
2.18 / 5
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디자이너
Bojan Prakljacic
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아티스트
Bojan Prakljacic
-
인원
게임 소개
악마가 마을을 덮쳤고 우리는 그들의 마지막 희망이었다. 우리의 임무를 무시할 수 없어서 마지막 탐사에 착수했습니다 내가 마지막 생존자가 될 때까지 한 명씩 쓰러졌어 흔들리지 않고, 나는 마지막으로 도끼를 휘둘렀다. 땅에 떨어졌을 때, 나는 마침내 평화를 찾았다는 것을 알았다.
Ragemore는 퀘스트를 완료하고 어둠과 싸우는 악마들을 파헤치는 동안 여러분의 손과 자원을 관리하면서, 이 모든 것을 10분에서 이 모든 것을 10분에서 15분 동안 할 수 있습니다.
각각의 카드는 양면이다; 악마와 영웅. 게임 초반에 플레이어는 2개의 악마 쪽 퀘스트 더미와 3개의 영웅 쪽 카드 파티를 준비한다. 그리고 나서 즉각적인 위협은 처리되거나 처리되지 않을 수 있는 현재의 악마 카드로서 제비뽑기에서 드러난다. 만약 죽이지 않으면, 악마 카드는 퀘스트 더미 중 하나로 이동하게 되고 그 카드에 적힌 이벤트가 적용됩니다. 죽이면 영웅 쪽으로 악마 카드가 뒤집혀 일행 중 하나가 된다. 플레이어는 또한 즉각적인 악마 위협을 무시하고 승리 조건을 얻기 위한 탐색을 계속하거나, 영웅의 도덕성을 희생하여 일부 악마와 거래를 할 수 있다.
게임은 영웅이 각 카드에 그려진 4개의 기호를 조합하여 필요한 수의 퀘스트 카드를 획득하면 승리한다. 이 게임은 묘지에 3명의 사망자가 있거나 퀘스트 더미에 4명의 악마가 있거나, 파티의 영웅이 없거나, 퀘스트 카드 수가 완료되기 전에 퀘스트 더미가 비어 있을 때, 퀘스트 카드 수가 완료되기 전에 퀘스트 더미가 비어 있을 경우 패한다. 1승 5패.
2020년 5월 이달의 보드 게임 $20 이상 패키지로 출시되었다.
Ragemore는 퀘스트를 완료하고 어둠과 싸우는 악마들을 파헤치는 동안 여러분의 손과 자원을 관리하면서, 이 모든 것을 10분에서 이 모든 것을 10분에서 15분 동안 할 수 있습니다.
각각의 카드는 양면이다; 악마와 영웅. 게임 초반에 플레이어는 2개의 악마 쪽 퀘스트 더미와 3개의 영웅 쪽 카드 파티를 준비한다. 그리고 나서 즉각적인 위협은 처리되거나 처리되지 않을 수 있는 현재의 악마 카드로서 제비뽑기에서 드러난다. 만약 죽이지 않으면, 악마 카드는 퀘스트 더미 중 하나로 이동하게 되고 그 카드에 적힌 이벤트가 적용됩니다. 죽이면 영웅 쪽으로 악마 카드가 뒤집혀 일행 중 하나가 된다. 플레이어는 또한 즉각적인 악마 위협을 무시하고 승리 조건을 얻기 위한 탐색을 계속하거나, 영웅의 도덕성을 희생하여 일부 악마와 거래를 할 수 있다.
게임은 영웅이 각 카드에 그려진 4개의 기호를 조합하여 필요한 수의 퀘스트 카드를 획득하면 승리한다. 이 게임은 묘지에 3명의 사망자가 있거나 퀘스트 더미에 4명의 악마가 있거나, 파티의 영웅이 없거나, 퀘스트 카드 수가 완료되기 전에 퀘스트 더미가 비어 있을 때, 퀘스트 카드 수가 완료되기 전에 퀘스트 더미가 비어 있을 경우 패한다. 1승 5패.
2020년 5월 이달의 보드 게임 $20 이상 패키지로 출시되었다.
Evil had beset the village, and we were their last hope. We could not ignore our duty, so we set out on one last quest. We fell one by one, until I was the last survivor. Holding steadfast, I swung my axe one last time. As I crashed to the ground, I knew I had found, at last, peace.
Ragemore is an 18 card solo game where you will complete quests, while managing your hand and resources as you delve though the dark, fighting demons, all in a span of 10-15 minutes.
Each card is two sided; a demon and a hero. In the beginning of the game, the player will set up 2 piles of demon-sided quests and a party of 3 hero-sided cards. Then an immediate threat is revealed from the draw deck as the current demon card that may or may not be dealt with. If it is not killed, the demon card will go to one of the quests piles and an event written on that card will take effect. If it is killed, the demon card is flipped to the hero side and becomes one of the party. The player can also ignore the immediate demon threat and goes on a quest to obtain the win condition, or parlay with some of the demons to turn them into heroes but with the cost of the hero's morality: the hero is flipped to the demon side and joins the draw deck of demons.
The game is won when the hero gains the required number of quest card by using a combination of four symbols drawn on each cards. The game is lost when the graveyard has 3 deaths or when a quest pile has 4 demons or the party has no more heroes or the draw deck of demons is empty before the number of quest cards is fulfilled or if the quest piles are empty before the number of quest cards is fulfilled. 1 winning condition and 5 losing conditions.
Released in the May 2020 Board Game of the Month Club $20+ package.
Ragemore is an 18 card solo game where you will complete quests, while managing your hand and resources as you delve though the dark, fighting demons, all in a span of 10-15 minutes.
Each card is two sided; a demon and a hero. In the beginning of the game, the player will set up 2 piles of demon-sided quests and a party of 3 hero-sided cards. Then an immediate threat is revealed from the draw deck as the current demon card that may or may not be dealt with. If it is not killed, the demon card will go to one of the quests piles and an event written on that card will take effect. If it is killed, the demon card is flipped to the hero side and becomes one of the party. The player can also ignore the immediate demon threat and goes on a quest to obtain the win condition, or parlay with some of the demons to turn them into heroes but with the cost of the hero's morality: the hero is flipped to the demon side and joins the draw deck of demons.
The game is won when the hero gains the required number of quest card by using a combination of four symbols drawn on each cards. The game is lost when the graveyard has 3 deaths or when a quest pile has 4 demons or the party has no more heroes or the draw deck of demons is empty before the number of quest cards is fulfilled or if the quest piles are empty before the number of quest cards is fulfilled. 1 winning condition and 5 losing conditions.
Released in the May 2020 Board Game of the Month Club $20+ package.
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