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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: 2-4 명 -
게임시간
90-150 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Chris Winterburn
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아티스트
Jordan Alexander Farquhar, Gary Myers
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인원
게임 소개
독특한 액션 덱 업그레이드 시스템과 적은 플레이어의 다운타임을 이용한 빠른 속도의 플레이로 2 - 4인용 4배 스페이스 제국 게임(1 - 8명까지 확장 가능)입니다. 한 게임은 두 시간 안에 할 수 있습니다.
각 플레이어는 6가지 타입의 10개의 액션 카드를 가지고 있으며, 한 개의 액션 카드를 플레이하고 다른 하나는 폐기한다. 플레이어는 자신의 함대를 움직이고, 은하를 탐험하고, 공격하고, 무역하고, 연구하고, 상품과 배를 생산하고, 마지막으로 외교를 수행할 수 있다.
게임이 진행되는 동안 타일이 배치되어 다양한 공간적 이상과 어려운 전술적 결정과 불안정한 동맹에 대한 시스템을 통해 항상 다른 보드를 연다.
게임을 하는 동안 플레이어들은 기본 액션 카드를 대체할 더 나은 카드를 연구할 것이다. 한 번에 한 데크에 10장의 카드만 있으면 필요한 동작이 코앞에 다가왔습니다.
모든 공간 타일을 사용할 때 게임 엔드는 플레이어가 점유한 시스템, 완전히 업그레이드, 돈, 기술, 축적된 부를 포함한 다양한 것에 대한 점수를 획득하는 엔드 스코어를 유발한다.
선박 설계: Alexander Farquar 및 Chris Winterburn
알렉산더 파르쿠하르의 초기 컨셉 아트워크
게리 마이어스의 마지막 일러스트
각 플레이어는 6가지 타입의 10개의 액션 카드를 가지고 있으며, 한 개의 액션 카드를 플레이하고 다른 하나는 폐기한다. 플레이어는 자신의 함대를 움직이고, 은하를 탐험하고, 공격하고, 무역하고, 연구하고, 상품과 배를 생산하고, 마지막으로 외교를 수행할 수 있다.
게임이 진행되는 동안 타일이 배치되어 다양한 공간적 이상과 어려운 전술적 결정과 불안정한 동맹에 대한 시스템을 통해 항상 다른 보드를 연다.
게임을 하는 동안 플레이어들은 기본 액션 카드를 대체할 더 나은 카드를 연구할 것이다. 한 번에 한 데크에 10장의 카드만 있으면 필요한 동작이 코앞에 다가왔습니다.
모든 공간 타일을 사용할 때 게임 엔드는 플레이어가 점유한 시스템, 완전히 업그레이드, 돈, 기술, 축적된 부를 포함한 다양한 것에 대한 점수를 획득하는 엔드 스코어를 유발한다.
선박 설계: Alexander Farquar 및 Chris Winterburn
알렉산더 파르쿠하르의 초기 컨셉 아트워크
게리 마이어스의 마지막 일러스트
A 4X space empire game for 2 - 4 players (expandable to 1 - 8) with a unique action deck upgrade system and fast paced play with little player down time. A game can be played in under two hours.
Each player has a deck of ten action cards of six different types, during a turn a player plays one action card and discards the other. The actions allow the player to move his fleet, explore the galaxy, attack, trade, research, produce goods and ships and finally perform diplomacy.
As the game progresses tiles are placed during explore actions which opens up a board that is always different with varying groups of spacial anomalies and systems making for difficult tactical decisions and shaky alliances.
During the game players will research better cards which replace their basic action cards. With only ten cards in a deck at one time you know the action you need is just round the corner.
When all the space tiles are used up the game ends prompting the end scoring where players gain points for different things including systems they occupy and fully upgrade, money, technology researched and wealth accumulated.
Ship Designs by Alexander Farquhar and Chris Winterburn
Early Concept Artwork by Alexander Farquhar
Final Illustration by Gary Myers
Each player has a deck of ten action cards of six different types, during a turn a player plays one action card and discards the other. The actions allow the player to move his fleet, explore the galaxy, attack, trade, research, produce goods and ships and finally perform diplomacy.
As the game progresses tiles are placed during explore actions which opens up a board that is always different with varying groups of spacial anomalies and systems making for difficult tactical decisions and shaky alliances.
During the game players will research better cards which replace their basic action cards. With only ten cards in a deck at one time you know the action you need is just round the corner.
When all the space tiles are used up the game ends prompting the end scoring where players gain points for different things including systems they occupy and fully upgrade, money, technology researched and wealth accumulated.
Ship Designs by Alexander Farquhar and Chris Winterburn
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