-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
15-30 분
-
연령
6+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Samaira Matha
-
아티스트
-
인원
게임 소개
상자에서:
2045년입니다. 인공 신경망이 만들어졌습니다. 보, 모, 포, 조는 훈련이 필요해요. 일단 훈련을 받으면 그들은 이미지를 인식하는 것을 도울 수 있다.
하지만 반전이 있습니다. 봇으로 가득 찬 세상에서도 당신은 여전히 마스터 마인드입니다. 코드 카드를 사용하여 봇을 훈련하고 이미지를 유추할 수 있도록 도와줍니다. 로보 애니멀, 신경 데이터 세트 숫자, 로보 에디블, 로보 차량 등 4가지 이미지 세트 중 하나를 선택합니다. 코딩 개념 외에도 인공지능 개념을 가르치는 6개 레벨이 있다.
재미있고 신나는 뉴럴 어드벤처에서 보드 게임을 하고, 코드를 가지고 봇을 훈련시키고, 인공지능을 배우는 아이디어는 쉽습니다!
...
CoderMindz는 6세 이상을 대상으로 하는 카드 기반 프로그래밍 게임입니다. 목표는 각 턴마다 그린 카드를 사용하여 보드의 그리드를 가로질러 봇을 이동하여 시작에서 끝까지 이동하는 것입니다. 이 카드들은 Move와 Zap에서 시작하여 Conditionals, Loops, Functions를 기반으로 하는 다양한 종류의 코딩 명령을 사용한다.
6가지 수준의 게임 플레이는 카드 학습(기본 및 고급 교육)에서 이 카드를 사용하여 게임보드와 아이템(이미지 인식)을 이동하고 마지막으로 봇의 전체 여정을 한 번에 프로그래밍한 다음 "running" 프로그램을 실행하여 디버그로 돌아갈 필요가 있는지 확인합니다. 그 과정에서 다른 봇(시선)을 ZAP하여 시작 부분으로 되돌릴 수 있습니다. 첫 번째 Bot to the End 자리가 승자입니다.
2045년입니다. 인공 신경망이 만들어졌습니다. 보, 모, 포, 조는 훈련이 필요해요. 일단 훈련을 받으면 그들은 이미지를 인식하는 것을 도울 수 있다.
하지만 반전이 있습니다. 봇으로 가득 찬 세상에서도 당신은 여전히 마스터 마인드입니다. 코드 카드를 사용하여 봇을 훈련하고 이미지를 유추할 수 있도록 도와줍니다. 로보 애니멀, 신경 데이터 세트 숫자, 로보 에디블, 로보 차량 등 4가지 이미지 세트 중 하나를 선택합니다. 코딩 개념 외에도 인공지능 개념을 가르치는 6개 레벨이 있다.
재미있고 신나는 뉴럴 어드벤처에서 보드 게임을 하고, 코드를 가지고 봇을 훈련시키고, 인공지능을 배우는 아이디어는 쉽습니다!
...
CoderMindz는 6세 이상을 대상으로 하는 카드 기반 프로그래밍 게임입니다. 목표는 각 턴마다 그린 카드를 사용하여 보드의 그리드를 가로질러 봇을 이동하여 시작에서 끝까지 이동하는 것입니다. 이 카드들은 Move와 Zap에서 시작하여 Conditionals, Loops, Functions를 기반으로 하는 다양한 종류의 코딩 명령을 사용한다.
6가지 수준의 게임 플레이는 카드 학습(기본 및 고급 교육)에서 이 카드를 사용하여 게임보드와 아이템(이미지 인식)을 이동하고 마지막으로 봇의 전체 여정을 한 번에 프로그래밍한 다음 "running" 프로그램을 실행하여 디버그로 돌아갈 필요가 있는지 확인합니다. 그 과정에서 다른 봇(시선)을 ZAP하여 시작 부분으로 되돌릴 수 있습니다. 첫 번째 Bot to the End 자리가 승자입니다.
From the box:
It's the year 2045. An Artificial Neural Network has been created. Bo, Mo, Po, and Jo need to be trained. Once trained they can help recognize images.
But here's the twist - in a world full of bots, you are still the Master Mind. Train the bots with the Code Cards and help them infer the images. Pick one of the 4 set of images: robo-animals, neural dataset digits, robo-edibles, and robo-vehicles. There are 6 levels that teach Artificial Intelligence concepts on top of coding concepts.
The idea is easy - play a board game, train bots with code, and learn AI - all in a fun and exciting Neural Adventure!
...
CoderMindz is a card-based programming game for ages 6 and up. The goal is to use the cards you draw each turn to move your Bot across the grid on the board to get from your Start to your End. The cards use various types of coding commands, starting with Move and Zap, and building on that with Conditionals, Loops, and Functions.
Six different levels of game play move you from learning the cards (basic and advanced training) to using those cards to move about the gameboard and pick up items (image recognition) and finally to programming the Bot's entire journey at once and then "running" the program to see if you're successful or need to go back to debug. Along the way, you can Zap another Bot (in your line of sight) back to their Start. The first Bot to their End spot is the winner.
It's the year 2045. An Artificial Neural Network has been created. Bo, Mo, Po, and Jo need to be trained. Once trained they can help recognize images.
But here's the twist - in a world full of bots, you are still the Master Mind. Train the bots with the Code Cards and help them infer the images. Pick one of the 4 set of images: robo-animals, neural dataset digits, robo-edibles, and robo-vehicles. There are 6 levels that teach Artificial Intelligence concepts on top of coding concepts.
The idea is easy - play a board game, train bots with code, and learn AI - all in a fun and exciting Neural Adventure!
...
CoderMindz is a card-based programming game for ages 6 and up. The goal is to use the cards you draw each turn to move your Bot across the grid on the board to get from your Start to your End. The cards use various types of coding commands, starting with Move and Zap, and building on that with Conditionals, Loops, and Functions.
Six different levels of game play move you from learning the cards (basic and advanced training) to using those cards to move about the gameboard and pick up items (image recognition) and finally to programming the Bot's entire journey at once and then "running" the program to see if you're successful or need to go back to debug. Along the way, you can Zap another Bot (in your line of sight) back to their Start. The first Bot to their End spot is the winner.
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.9
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
455
-
2024-11-18
-
Lv.9
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
429
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
367
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
329
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
599
-
2024-11-13
-
Lv.18