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5.9Age of Bismarck: The Unifications of Italy and Germany 1859-1871 (2017) -
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인원
2-4 명
BGG추천: 2-3 명 -
게임시간
180-360 분
-
연령
12+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
3.00 / 5
-
디자이너
John B. Firer
-
아티스트
John B. Firer, Mark Simonitch
-
인원
게임 소개
"비스마르크의 시대: 이탈리아와 독일의 통일, 1859 – 1871은 이러한 위대한 통일 운동과 그들을 탄생시킨 민족주의 운동을 모델로 한 전략적 시뮬레이션이다. 활발한 전쟁과 외교전 시스템을 혼합하여, 비스마르크 시대는 유럽 역사의 역동적인 13년 기간 동안 뜨거운 전쟁의 기간과 훨씬 더 널리 퍼진 냉전의 기간을 모델로 한다.
비스마르크의 시대는 We the People의 Mark Herman이 개척한 독특한 카드 구동 시스템을 사용하여 게임의 현대 시대로 안내된 SPI Power Politics라는 게임 브랜드로 되돌아갑니다. 이 시스템은 플레이어가 전쟁과 평화를 성공적으로 혼합하여 다른 국가의 목표와 충돌할 수 있고 충돌할 수 있는 국가적 목표 —을 달성할 수 있는지 보기 위해 프로이센, 사르데냐, 프랑스 또는 오스트리아의 역할을 맡을 수 있게 한다. 이 시스템은 또한 2인승과 3인승 게임을 허용하는데, 이는 국가 동맹의 이동과 민족주의적 목표의 혼합을 통해 플레이어에게 도전한다.
게임 콘텐츠
22x34&137; 풀 컬러 지도
280 1/2&다이컷 카운터
176 5/8&12; 다이컷 카운터
110 작업 카드
규칙 책자
두 명의 플레이어 지원 카드
파워 디스플레이 카드 4개
6면 주사위 4개
책장 상자
비스마르크의 시대는 We the People의 Mark Herman이 개척한 독특한 카드 구동 시스템을 사용하여 게임의 현대 시대로 안내된 SPI Power Politics라는 게임 브랜드로 되돌아갑니다. 이 시스템은 플레이어가 전쟁과 평화를 성공적으로 혼합하여 다른 국가의 목표와 충돌할 수 있고 충돌할 수 있는 국가적 목표 —을 달성할 수 있는지 보기 위해 프로이센, 사르데냐, 프랑스 또는 오스트리아의 역할을 맡을 수 있게 한다. 이 시스템은 또한 2인승과 3인승 게임을 허용하는데, 이는 국가 동맹의 이동과 민족주의적 목표의 혼합을 통해 플레이어에게 도전한다.
게임 콘텐츠
22x34&137; 풀 컬러 지도
280 1/2&다이컷 카운터
176 5/8&12; 다이컷 카운터
110 작업 카드
규칙 책자
두 명의 플레이어 지원 카드
파워 디스플레이 카드 4개
6면 주사위 4개
책장 상자
"Age of Bismarck: The Unifications of Italy and Germany, 1859 – 1871 is a strategic simulation which models these great unification campaigns and the nationalistic drives that gave birth to them. Blending an active war fighting with a diplomatic warfare system, Age of Bismarck models the periods of hot war and the much more prevalent periods of cold war during this dynamic thirteen year period of European history.
Age of Bismarck hearkens back to the SPI Power Politics brand of games, ushered into the modern era of gaming by using the unique card-driven system pioneered by Mark Herman in We the People. The system allows a player to assume the role of Prussia, Sardinia, France, or Austria to see if they can successfully blend war and peace to attain their national objectives — objectives which can and will conflict with those of the other nation-states involved. The system also allows two and three player games, which challenges the player through the shifting of national alliances and the blending of nationalistic objectives."
Game Contents
22x34" full-color map
280 1/2" die-cut counters
176 5/8" die-cut counters
110 Action cards
Rules Booklet
Two Player Aid Cards
Four Power Display Cards
Four 6-sided Dice
Bookcase Box
Age of Bismarck hearkens back to the SPI Power Politics brand of games, ushered into the modern era of gaming by using the unique card-driven system pioneered by Mark Herman in We the People. The system allows a player to assume the role of Prussia, Sardinia, France, or Austria to see if they can successfully blend war and peace to attain their national objectives — objectives which can and will conflict with those of the other nation-states involved. The system also allows two and three player games, which challenges the player through the shifting of national alliances and the blending of nationalistic objectives."
Game Contents
22x34" full-color map
280 1/2" die-cut counters
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