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7.7Fire and Steel: Skirmish Wargames Rules 1700 to 1900 (1996) -
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인원
2-8 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
120-120 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.50 / 5
-
디자이너
Mark Evans (I), Dave Wilson
-
아티스트
-
인원
게임 소개
교전 미니어처스는 18세기와 19세기 동안 WRG에 의해 통치되었다. 시나리오는 ACW, F&를 포함한다.IW, 서부, 인디언 반란, 나폴레옹.
규칙의 디자인 철학 섹션에서 추출:
이러한 규칙은 쉽게 배우고 기억되는 복잡한 메커니즘을 사용하는 1~2시간 동안 빠르게 움직이는 게임을 제공하기 위해 작성되었다. 이를 염두에 두고 우리는 여러 가지 기본 표준을 채택해 왔습니다. 모든 다이롤은 단일 d6(높은 숫자는 유리한 결과를 나타냄)에서 만들어지며, 수식어는 최소로 유지되며, 현실성은 "포인트 값"힘이 아닌 시나리오를 사용하여 달성된다. 그가 사용하는 무기보다 남자가 더 중요하다는 것이 우리의 믿음이며, 따라서 당신은 다양한 소총 등에 대한 기술 자료를 끝없이 찾을 수 없을 것이다. 단지 일반적인 무기 종류만 있을 뿐이다. 무기를 사용하는 방식과 그것을 사용하는 군인의 질은 상황의 결과에 영향을 미친다.
규칙의 디자인 철학 섹션에서 추출:
이러한 규칙은 쉽게 배우고 기억되는 복잡한 메커니즘을 사용하는 1~2시간 동안 빠르게 움직이는 게임을 제공하기 위해 작성되었다. 이를 염두에 두고 우리는 여러 가지 기본 표준을 채택해 왔습니다. 모든 다이롤은 단일 d6(높은 숫자는 유리한 결과를 나타냄)에서 만들어지며, 수식어는 최소로 유지되며, 현실성은 "포인트 값"힘이 아닌 시나리오를 사용하여 달성된다. 그가 사용하는 무기보다 남자가 더 중요하다는 것이 우리의 믿음이며, 따라서 당신은 다양한 소총 등에 대한 기술 자료를 끝없이 찾을 수 없을 것이다. 단지 일반적인 무기 종류만 있을 뿐이다. 무기를 사용하는 방식과 그것을 사용하는 군인의 질은 상황의 결과에 영향을 미친다.
Skirmish Miniatures rules by WRG for the 18th and 19th Centuries. Scenarios include ACW, F&IW, Wild West, Indian Mutiny and Napoleonics.
Extract from the Design Philosophy section of the rules:
These rules have been written with the aim of providing a fast moving game, lasting one or two hours, that uses uncomplicated mechanisms that are easily learned and remembered. With this in mind we have adopted a number of basic standards throughout. All die rolls are made on a single d6 (with high numbers indicating a favorable result), modifiers are kept to a minimum, and realism is achieved using scenarios rather than "point value" forces. It is our belief that the man is more important than the weapon he uses, consequently you will not find endless tables of technical data on various rifles etc., only generic weapon types. It is the way the weapon is used, and the quality of the soldiery using it, that affects the outcome of the situation.
Extract from the Design Philosophy section of the rules:
These rules have been written with the aim of providing a fast moving game, lasting one or two hours, that uses uncomplicated mechanisms that are easily learned and remembered. With this in mind we have adopted a number of basic standards throughout. All die rolls are made on a single d6 (with high numbers indicating a favorable result), modifiers are kept to a minimum, and realism is achieved using scenarios rather than "point value" forces. It is our belief that the man is more important than the weapon he uses, consequently you will not find endless tables of technical data on various rifles etc., only generic weapon types. It is the way the weapon is used, and the quality of the soldiery using it, that affects the outcome of the situation.
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