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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-5 명
BGG추천: 3-5 명 -
게임시간
45-45 분
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연령
8+
BGG추천: 10+ -
게임 난이도
3.00 / 5
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디자이너
John Bohrer, Wolfgang Panning
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아티스트
Jo Hartwig
-
인원
게임 소개
2012년 판은 베이스 게임과 사마르칸트를 모은 것이다. Routes to BGG Store를 통해 자체 출시된 Routes to Bughs – Family Connection.
사마르칸트의 상인 가족 구성원으로서: 부자로 가는 길목에서 플레이어들은 다른 부유한 상인 가문과 결혼합니다. 그들은 이 가문들의 교역로를 넓히고 다른 가문들과 무역 관계를 맺는다. 인연과 굿즈로 가장 많은 승점을 얻은 선수가 경기 종료 시 승자가 된다.
각 차례에 따라 플레이어는 상인 가족과 결혼하거나 이미 결혼한 가족의 교역로를 확장한다.
가족과 결혼하기 위해, 플레이어는 가족의 비용을 지불한다. 각 가정에는 오직 두 명의 선수만이 결혼할 수 있다. 가족의 교역로를 확장하기 위해서는 반드시 가족과 결혼해야 하며 가족의 돈으로 경로 비용을 지불할 수 있다. 기존에 만나지 못한 다른 가족을 만나고(무역관계 표시자 포함), 상품 공간(상품 토큰 포함)에 먼저 도달하는 것이 목표다.
모든 가정이 최소한 한 가지 이상의 무역 관계를 맺거나 한 가족이 다섯 가지 무역 관계를 맺으면 게임은 종료된다. 각 플레이어는 획득한 상품 표시, 수집한 무역 관계 표시, 자신의 돈으로 상품 카드를 채점한다.
패밀리 확장:
지금은 가족 관계가 더욱 긴밀해졌습니다. 상인이기 때문에, 플레이어들은 그들의 아들과 딸들에게 상품과 보석을 준비시키고 무역로를 여행하기 위해 그들을 내보낸다. 아직 부족한 건 적절한 파트너뿐입니다. 어떤 결혼이 가장 유망한가요?
사마르칸트의 상인 가족 구성원으로서: 부자로 가는 길목에서 플레이어들은 다른 부유한 상인 가문과 결혼합니다. 그들은 이 가문들의 교역로를 넓히고 다른 가문들과 무역 관계를 맺는다. 인연과 굿즈로 가장 많은 승점을 얻은 선수가 경기 종료 시 승자가 된다.
각 차례에 따라 플레이어는 상인 가족과 결혼하거나 이미 결혼한 가족의 교역로를 확장한다.
가족과 결혼하기 위해, 플레이어는 가족의 비용을 지불한다. 각 가정에는 오직 두 명의 선수만이 결혼할 수 있다. 가족의 교역로를 확장하기 위해서는 반드시 가족과 결혼해야 하며 가족의 돈으로 경로 비용을 지불할 수 있다. 기존에 만나지 못한 다른 가족을 만나고(무역관계 표시자 포함), 상품 공간(상품 토큰 포함)에 먼저 도달하는 것이 목표다.
모든 가정이 최소한 한 가지 이상의 무역 관계를 맺거나 한 가족이 다섯 가지 무역 관계를 맺으면 게임은 종료된다. 각 플레이어는 획득한 상품 표시, 수집한 무역 관계 표시, 자신의 돈으로 상품 카드를 채점한다.
패밀리 확장:
지금은 가족 관계가 더욱 긴밀해졌습니다. 상인이기 때문에, 플레이어들은 그들의 아들과 딸들에게 상품과 보석을 준비시키고 무역로를 여행하기 위해 그들을 내보낸다. 아직 부족한 건 적절한 파트너뿐입니다. 어떤 결혼이 가장 유망한가요?
The 2012 edition is a compilation of the base game and Samarkand: Routes to Riches – Family Connection which was released by itself at Essen 2010 and through the BGG Store.
As members of merchant families in Samarkand: Routes to Riches, the players marry into other wealthy merchant families. They expand the trading routes of these families and establish trade relationships with other families. The player who gains the most victory points with relationships and goods will be the winner at the end of the game.
Each turn, the players either marry into a merchant family or expand the trading route of a family they are already married into.
To marry into a family, the player pays the cost of the family. Only two players may marry into each family. To expand the trading route of a family, the player must be married into the family and may pay for the route with the money of the family. The goal is to meet other families not met before (gaining trade relationship markers) and to reach goods spaces first (gaining goods tokens).
When all families have established at least one trade relationship or one family has established five trade relationships, the game ends. Each player scores their goods cards with the corresponding goods markers they have acquired, the trade relationship markers they have collected, and their money.
Family expansion:
Family ties are established even tighter now. Being merchants, the players equip their sons and daughters with goods and gems and send them out to travel the trading routes. The only thing still missing is the adequate partner. Which marriage is most promising?
As members of merchant families in Samarkand: Routes to Riches, the players marry into other wealthy merchant families. They expand the trading routes of these families and establish trade relationships with other families. The player who gains the most victory points with relationships and goods will be the winner at the end of the game.
Each turn, the players either marry into a merchant family or expand the trading route of a family they are already married into.
To marry into a family, the player pays the cost of the family. Only two players may marry into each family. To expand the trading route of a family, the player must be married into the family and may pay for the route with the money of the family. The goal is to meet other families not met before (gaining trade relationship markers) and to reach goods spaces first (gaining goods tokens).
When all families have established at least one trade relationship or one family has established five trade relationships, the game ends. Each player scores their goods cards with the corresponding goods markers they have acquired, the trade relationship markers they have collected, and their money.
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