-
BGG랭킹
BGG전체 : 6409
WARGAMES : 650
7.5Red Star Rising: The War in Russia, 1941-1944 (2007) -
-
인원
2-2 명
BGG추천: 1-2 명 -
게임시간
1200-1200 분
-
연령
12+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
3.27 / 5
-
디자이너
Adam Starkweather, Masahiro Yamazaki
-
아티스트
Nicolás Eskubi, Mark Mahaffey
-
인원
게임 소개
레드 스타 라이징: 러시아 전쟁(War in Russia)은 1941년 6월 독일의 소련 침공 이후 1944년 4월 말까지 제2차 세계 대전 중 동부 전선이 벌인 전쟁 게임이다. 한 선수는 독일과 그들의 동맹국인 추축국(Axis)과 경기를 하고 다른 한 명은 소련과 경기를 한다. 종이와 마분지는 대규모 전쟁을 시뮬레이션 할 수 없지만, 이 게임은 분쟁의 중요한 측면 중 일부를 모델링하고 플레이어들에게 역사적 상대가 직면한 문제에 대한 아이디어를 제공한다.
야마자키 마사히로는 오랫동안 일본 동부전선 전문가로 여겨져 왔다. 게이머들의 뛰어난 스탈린그라드 포켓을 포함한 그의 게임들은 1992년부터 영국 게이머들이 즐겨왔다. 이제, 처음으로, MMP는 러시아에서 전쟁에 대한 그의 궁극적인 비전을 제시하는 것을 매우 자랑스럽게 생각합니다. 마사히로는 10년이 넘는 개발 경험과 전문 지식을 바탕으로 제2차 세계 대전 동부 전선에서 최고의 게임을 선사하기 위해 자신의 모든 재능을 도태시켰습니다.
레드 스타 라이징(Red Star Rising)은 멀티맨 퍼블리싱(MMP)의 국제 게임 시리즈(IGS)의 일부이다. 인기 있는 빅토리 인 더 웨스트 치트 풀 시스템의 변형을 사용하지만, 몇몇 매우 새로운 반전을 통해 마사히로는 이전과는 다른 극장을 선보인다. 만약 소련 선수가 나치의 폭풍을 견뎌낼 수 있다면, 그녀는 잿더미에서 일어나 독일을 패배시킨 강력한 적이 될 것입니다. 전과는 다른 전세가 펼쳐질 것이다.
게임 규모:
전환: 2주에서 2개월
16진수: 35km/22마일
부대: 독일 군단/사단; 소련 군단/군
게임 세부 정보:
카드놀이 기능: 높은
복잡성 수준: 중간
플레이어: 1명 이상
게임 시간: 3~30시간
야마자키 마사히로는 오랫동안 일본 동부전선 전문가로 여겨져 왔다. 게이머들의 뛰어난 스탈린그라드 포켓을 포함한 그의 게임들은 1992년부터 영국 게이머들이 즐겨왔다. 이제, 처음으로, MMP는 러시아에서 전쟁에 대한 그의 궁극적인 비전을 제시하는 것을 매우 자랑스럽게 생각합니다. 마사히로는 10년이 넘는 개발 경험과 전문 지식을 바탕으로 제2차 세계 대전 동부 전선에서 최고의 게임을 선사하기 위해 자신의 모든 재능을 도태시켰습니다.
레드 스타 라이징(Red Star Rising)은 멀티맨 퍼블리싱(MMP)의 국제 게임 시리즈(IGS)의 일부이다. 인기 있는 빅토리 인 더 웨스트 치트 풀 시스템의 변형을 사용하지만, 몇몇 매우 새로운 반전을 통해 마사히로는 이전과는 다른 극장을 선보인다. 만약 소련 선수가 나치의 폭풍을 견뎌낼 수 있다면, 그녀는 잿더미에서 일어나 독일을 패배시킨 강력한 적이 될 것입니다. 전과는 다른 전세가 펼쳐질 것이다.
게임 규모:
전환: 2주에서 2개월
16진수: 35km/22마일
부대: 독일 군단/사단; 소련 군단/군
게임 세부 정보:
카드놀이 기능: 높은
복잡성 수준: 중간
플레이어: 1명 이상
게임 시간: 3~30시간
Red Star Rising: The War in Russia 1941-1944, is a wargame of the Eastern Front in World War II from the German invasion of the USSR in June 1941 until the end of April 1944, when the expulsion of the Axis powers from the USSR was all but assured. One player plays the Germans and their allies (the Axis) and the other plays the Soviets. While paper and cardboard cannot possibly simulate a large-scale war, this game does attempt to model some of the significant aspects of the conflict, and also give the players an idea of the problems their historical counterparts faced.
Masahiro Yamazaki has long been considered the East Front specialist in Japan. His games - including the excellent Stalingrad Pocket by the Gamers - have been enjoyed by English gamers since 1992. Now, for the first time, MMP is very proud to present his ultimate vision of the War in Russia. With over 10 years of development and expertise, Masahiro has culled all of his talents to give you the finest game on the entire Eastern Front of World War Two.
Red Star Rising is part of the International Games Series (IGS) from Multi-Man Publishing (MMP). Using a variant of the popular Victory in the West chit pull system, but with some very novel twists, Masahiro presents the theater as never before. If the Soviet player can weather the Nazi storm, she will rise from the ashes and become the powerful enemy that defeated Germany. You will see the tables turn as in no wargame before.
Game Scale:
Turn: 2 weeks to 2 months
Hex: 22 miles / 35 kilometers
Units: Corps/Division for the Germans; Corps/Army for the Soviets
Game Details:
Solitaire Playability: High
Complexity Level: Medium
Players: 1 or more
Playing Time: 3-30 hours
Masahiro Yamazaki has long been considered the East Front specialist in Japan. His games - including the excellent Stalingrad Pocket by the Gamers - have been enjoyed by English gamers since 1992. Now, for the first time, MMP is very proud to present his ultimate vision of the War in Russia. With over 10 years of development and expertise, Masahiro has culled all of his talents to give you the finest game on the entire Eastern Front of World War Two.
Red Star Rising is part of the International Games Series (IGS) from Multi-Man Publishing (MMP). Using a variant of the popular Victory in the West chit pull system, but with some very novel twists, Masahiro presents the theater as never before. If the Soviet player can weather the Nazi storm, she will rise from the ashes and become the powerful enemy that defeated Germany. You will see the tables turn as in no wargame before.
Game Scale:
Turn: 2 weeks to 2 months
Hex: 22 miles / 35 kilometers
Units: Corps/Division for the Germans; Corps/Army for the Soviets
Game Details:
Solitaire Playability: High
Complexity Level: Medium
Players: 1 or more
Playing Time: 3-30 hours
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.9
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
455
-
2024-11-18
-
Lv.9
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
429
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
368
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
329
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
599
-
2024-11-13
-
Lv.18