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BGG랭킹
BGG전체 : 12420
WARGAMES : 2000
7.7The Devil's to Pay! The First Day at Gettysburg (2019) -
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인원
1-2 명
BGG추천: 1-2 명 -
게임시간
120-240 분
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연령
9+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
3.00 / 5
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디자이너
Hermann Luttmann
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아티스트
Rick Barber, José Ramón Faura, Alfred Rudolph Waud
-
인원
게임 소개
1863년 7월 1일 아침, Br.에서 온 반란군 병사들이었다. 북버지니아군의 제임스 아처 장군의 여단은 식량을 찾기 위해 펜실베이니아주 캐쉬타운에서 게티즈버그 마을로 향했습니다. JEB 스튜어트’의 기병대는 어디에서도 찾을 수 없었기 때문에, 남군 부대는 실제로 페그람’의 포병 여단이 이끄는 19세기 드문 화력”재콘 배치였다. 그러나 헨리 헤스 소장은 이 지역에 민병대만 있고 우리가 나타나자마자 그들이 도망칠 것이라고 확신했다. 게티즈버그 서쪽에 있는 헤르&르스쿼스 능선에 접근하던 북군 기병 피켓이 부포드&르스쿼스 제1기병사단의 버터넛 부대를 괴롭히기 시작했다. 그들이 쫓겨나고 렙이 산등성이에 올랐을 때, 그들은 예상보다 훨씬 더 많은 기병 부대와 마주쳤고, 그들은 예상치 못한 격전을 벌이고 있었다. 아처와 스쿼의 부하들, 그리고 빠르게 행군하는 브릭스의 병사들. 로버트 데이비스 여단이 뷰포드&러스쿠스의 기마병들을 향해 합동 진격을 시작했다. 푸른 옷을 입은 병사들은 압박을 받았지만, 탄약으로 인해 빠르게 엄호 사격할 수 있었다. 이스트 군단의 존 레이놀즈 소장이 루터 신학교에 있는 뷰포드로 말을 타고 올라오자 마침내 오전 9시 30분 경에 안도감이 나타났다. 그는 뷰포드에게 유명한 질문을 했다.뭐가 문제야, 존?” Buford’의 답변은 “였습니다.악마는 대가를 치러야 해!그리고 그러한 불길한 시작으로부터 역사상 가장 위대한 전투 중 하나가 시작되었다. 이 첫날은 게티즈버그 & 헬립 전투의 분위기를 조성하기 위한 것이었다.
The Devil’s to Pay!는 게티스버그 전투에서 7월 1일의 실제 사건들뿐만 아니라 그 운명적인 첫날에 일어날 수 있었던 일들을 그린 게임이다. 두 명의 선수가 각각 중위의 남군을 지휘할 것이다. AP통신대 힐 차관보와 리처드 이웰 중장 또는 존 레이놀즈 소장과 올리버 하워드 소장으로 구성된 북군 병력이 이번 사건에 관여했다. 이 게임은 릭 바버가 디자인하고 그린 각 헥스가 250야드인 멋진 전장 지도에서 진행된다. 대형을 이루는 여러 개의 여단으로 구성되어 있으며, 각 병력은 약 100명의 병력을 나타내며, 각 부대 카운터는 연대를 나타내며, 전투에 배치되는 대로 할당된다. 이 시스템은 블라인드 소드 계열의 다른 게임들로 대표되는 “역사적 혼돈”의 대중적인 정신을 유지하면서 플레이의 용이성과 접근성을 강조하는 새로운 버전의 블라인드 소드 시스템이다. 이 시스템은 선수들이 경기 내내 긴장을 늦추지 않고 참여하도록 하는 독특한 치트풀 메카닉을 활용한다.
지불해야 할 데블&rsquo!에는 다음이 포함됩니다.
1 - 17” x 22” 지도
176 – 카운터
3 – 플레이어 지원 카드(연합 1개, 남부 1개 및 전투 결과 표 1개)
1 – 전투 훈장 카드
6 – 6면 주사위(검은색 2개, 흰색 2개, 빨간색 2개)
1 – 36페이지 분량의 규칙집
-디자이너의 설명
The Devil’s to Pay!는 게티스버그 전투에서 7월 1일의 실제 사건들뿐만 아니라 그 운명적인 첫날에 일어날 수 있었던 일들을 그린 게임이다. 두 명의 선수가 각각 중위의 남군을 지휘할 것이다. AP통신대 힐 차관보와 리처드 이웰 중장 또는 존 레이놀즈 소장과 올리버 하워드 소장으로 구성된 북군 병력이 이번 사건에 관여했다. 이 게임은 릭 바버가 디자인하고 그린 각 헥스가 250야드인 멋진 전장 지도에서 진행된다. 대형을 이루는 여러 개의 여단으로 구성되어 있으며, 각 병력은 약 100명의 병력을 나타내며, 각 부대 카운터는 연대를 나타내며, 전투에 배치되는 대로 할당된다. 이 시스템은 블라인드 소드 계열의 다른 게임들로 대표되는 “역사적 혼돈”의 대중적인 정신을 유지하면서 플레이의 용이성과 접근성을 강조하는 새로운 버전의 블라인드 소드 시스템이다. 이 시스템은 선수들이 경기 내내 긴장을 늦추지 않고 참여하도록 하는 독특한 치트풀 메카닉을 활용한다.
지불해야 할 데블&rsquo!에는 다음이 포함됩니다.
1 - 17” x 22” 지도
176 – 카운터
3 – 플레이어 지원 카드(연합 1개, 남부 1개 및 전투 결과 표 1개)
1 – 전투 훈장 카드
6 – 6면 주사위(검은색 2개, 흰색 2개, 빨간색 2개)
1 – 36페이지 분량의 규칙집
-디자이너의 설명
On the morning of July 1st, 1863 a column of Rebel soldiers from Brig. Gen. James Archer’s brigade of the Army of Northern Virginia headed down the Chambersburg Pike from Cashtown, PA towards the town of Gettysburg in search of provisions. Since JEB Stuart’s cavalry was nowhere to be found, the Confederate column was actually being led by the cannons of Pegram’s Artillery Brigade in a rare 19th century deployment of “recon by fire”. Archer’s Division commander, Maj. Gen. Henry Heth, was not worried however – he had it on firm authority that only militia was in the area and that “they would run as soon as we appeared”. Upon their approach up to Herr’s Ridge to the west of Gettysburg, the dismounted Union cavalry pickets of Buford’s 1st Cavalry Division began harassing the approaching butternut columns. As they were driven off and the Rebs crested the ridge, they were confronted with a far larger cavalry force than they had anticipated and they were now hotly engaged in an unexpected encounter. Archer’s men, along with the quick-marching soldiers of Brig. Gen. Robert Davis’ brigade, began a coordinated advance on Buford’s horse soldiers. The blue-clad troopers were hard pressed but their carbines allowed them to fire rapidly and from cover. Relief finally appeared at about 9:30 am when Maj. Gen. John Reynolds of Ist Corps rode up to Buford at the Lutheran Seminary. He then famously asked Buford, “What’s the matter, John?” Buford’s reply was “The Devil’s to pay!” And from such inauspicious beginnings started one of the greatest battles of history. This first day was to set the tone of the entire three-day Battle of Gettysburg …. a first day in which ultimate victory or defeat for either side could be traced to the decisions, maneuverings and fighting performances of each army’s soldiers and leaders during these initial critical hours.
The Devil’s to Pay! is a game depicting not only the actual events of July 1st at the Battle of Gettysburg, but also what could have happened on that fateful first day. Two players will each command either the Confederate forces of Lt. Gen A.P. Hill and Lt. Gen. Richard Ewell or the Union forces of Maj. Gen. John Reynolds and Maj. Gen. Oliver Howard. The game is played on a gorgeous map of the battle area designed and drawn by Rick Barber, with each hex equaling 250 yards. Formations are multi-counter brigades, with each Strength Point representing about 100 men, with each unit counter representing a group of regiments, apportioned as they were deployed at the battle. The system is a new version of the Blind Swords system, with this implementation emphasizing ease-of-play and accessibility while maintaining the popular spirit of “historical chaos” represented by the other games in the Blind Swords family. The system utilizes a unique chit-pull mechanic that will keep players on their toes and engaged throughout the entire game.
The Devil’s to Pay! contains the following:
1 - 17” x 22” map
176 – Counters
3 – Player Aid Cards (1 Union, 1 Confederate and 1 Combat Results Table)
1 – Order of Battle Card
6 – six-sided dice (2 black, 2 white and 2 red)
1 – 36-page Rulebook
-description from designer
The Devil’s to Pay! is a game depicting not only the actual events of July 1st at the Battle of Gettysburg, but also what could have happened on that fateful first day. Two players will each command either the Confederate forces of Lt. Gen A.P. Hill and Lt. Gen. Richard Ewell or the Union forces of Maj. Gen. John Reynolds and Maj. Gen. Oliver Howard. The game is played on a gorgeous map of the battle area designed and drawn by Rick Barber, with each hex equaling 250 yards. Formations are multi-counter brigades, with each Strength Point representing about 100 men, with each unit counter representing a group of regiments, apportioned as they were deployed at the battle. The system is a new version of the Blind Swords system, with this implementation emphasizing ease-of-play and accessibility while maintaining the popular spirit of “historical chaos” represented by the other games in the Blind Swords family. The system utilizes a unique chit-pull mechanic that will keep players on their toes and engaged throughout the entire game.
The Devil’s to Pay! contains the following:
1 - 17” x 22” map
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3 – Player Aid Cards (1 Union, 1 Confederate and 1 Combat Results Table)
1 – Order of Battle Card
6 – six-sided dice (2 black, 2 white and 2 red)
1 – 36-page Rulebook
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