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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
4-12 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
45-45 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.00 / 5
-
디자이너
Luke Morris
-
아티스트
Ryan Betker
-
인원
게임 소개
Fittest의 서바이벌은 배틀로얄 사가의 팬보이입니다. 게임에서는 유학생 반이 수학여행 온 교사에 의해 무인도로 이송된다. 그들에게는 불행하게도, 이 선생님은 소설의 열렬한 팬이다.배틀로얄". 일단 학생들이 섬에서 깨어나면, 그들의 가장 큰 두려움은 실현된다: 섬 밖으로 나갈 수 있는 길은 오직 하나뿐이다 - 마지막으로 서 있는 길이다. 죽거나 죽거나, 적자생존이다.
파티 게임으로 계획된 적자생존은 방의 손놀림과 허세를 웨어울프의 두 번째 추측과 동맹과 결합하여 최대 12명의 플레이어가 무작위로 (출발 무기와 함께) 14개의 고유한 캐릭터 중 12명으로 플레이하게 한다.
각 턴마다 플레이어는 12개의 맵 좌표 중 하나를 선택하여 턴으로 이동하며, 각 공간은 각기 다른 이점(추가 체력, 새로운 근거리 무기)을 부여한다. 하지만, 일단 그곳에 도착하면, 행동을 취해야 할 때입니다! 플레이어들은 친구들에게 등을 돌리기 전에 다른 플레이어들을 쓰러뜨리기 위해 연합합니다. 상대를 죽이면 플레이어가 무기를 빼앗을 수 있고, 자신의 위치를 강화하며, 다시 자신을 타겟으로 만들 수 있다. 하지만, 겁쟁이처럼 숨는 것은 받아들일 수 있는 전술인데, 플레이어들은 오직 같은 좌표의 다른 사람들을 공격할 수 있기 때문이다. 많은 메타게이밍과 속삭임으로 인해, 여러분은 누구를 믿어야 할지 결코 확신할 수 없습니다!
게임이 진행되면서 좌표는 무작위로 게임을 중단시켜 영역을 폐쇄하고 생존자인 적자 한 명만 남을 때까지 대립을 강요한다.
루크 모리스가 디자인하고 게임스 온 더 웨이(Games On The Way)가 발행하는 서바이벌 오브 더 피테스트는 대형 그룹 및 파티 게임 장르에 먼저 머리를 들이미는 것을 목표로 하고 있다.
파티 게임으로 계획된 적자생존은 방의 손놀림과 허세를 웨어울프의 두 번째 추측과 동맹과 결합하여 최대 12명의 플레이어가 무작위로 (출발 무기와 함께) 14개의 고유한 캐릭터 중 12명으로 플레이하게 한다.
각 턴마다 플레이어는 12개의 맵 좌표 중 하나를 선택하여 턴으로 이동하며, 각 공간은 각기 다른 이점(추가 체력, 새로운 근거리 무기)을 부여한다. 하지만, 일단 그곳에 도착하면, 행동을 취해야 할 때입니다! 플레이어들은 친구들에게 등을 돌리기 전에 다른 플레이어들을 쓰러뜨리기 위해 연합합니다. 상대를 죽이면 플레이어가 무기를 빼앗을 수 있고, 자신의 위치를 강화하며, 다시 자신을 타겟으로 만들 수 있다. 하지만, 겁쟁이처럼 숨는 것은 받아들일 수 있는 전술인데, 플레이어들은 오직 같은 좌표의 다른 사람들을 공격할 수 있기 때문이다. 많은 메타게이밍과 속삭임으로 인해, 여러분은 누구를 믿어야 할지 결코 확신할 수 없습니다!
게임이 진행되면서 좌표는 무작위로 게임을 중단시켜 영역을 폐쇄하고 생존자인 적자 한 명만 남을 때까지 대립을 강요한다.
루크 모리스가 디자인하고 게임스 온 더 웨이(Games On The Way)가 발행하는 서바이벌 오브 더 피테스트는 대형 그룹 및 파티 게임 장르에 먼저 머리를 들이미는 것을 목표로 하고 있다.
Survival of the Fittest is a fanboy retelling of the Battle Royale saga. In the game, a class of international students are ferried over to a deserted island by a teacher on a field trip. Unfortunately for them, the teacher is a big fan of the novel "Battle Royale". Once the students awake on the island, their biggest fears are realized: There is only one way off the island - to be the last one standing. Kill or be killed, true survival of the fittest.
Intended as a party game, Survival of the Fittest mixes together hand-management and bluffing of Bang! with the second guessing and alliances of Werewolf, bringing in up to 12 players to play as twelve of the fourteen unique characters which are dealt out randomly (along with a starting weapon) to the players.
Each turn the players secretly (or openly!) choose one of the twelve map co-ordinates to go to that turn, each space giving different advantages (an extra health, a new melee weapon). However, once there, it's time for action! Players ally together to take down other players before turning on their friends. Killing an opponent allows the player to take the weapon, strengthening their own position and in turn making themselves more of a target. However, hiding like a coward is an acceptable tactic, as players can only attack others in the same co-ordinate. With plenty of meta-gaming and whispering going around the table, you can never be sure who to trust!
As the game goes on, co-ordinates get randomly taken out of play to close down the areas and force confrontation until only one player remains - the fittest, the survivor.
Designed by Luke Morris and published by Games On The Way, Survival Of The Fittest aims to push itself head first into the big group and party game genre.
Intended as a party game, Survival of the Fittest mixes together hand-management and bluffing of Bang! with the second guessing and alliances of Werewolf, bringing in up to 12 players to play as twelve of the fourteen unique characters which are dealt out randomly (along with a starting weapon) to the players.
Each turn the players secretly (or openly!) choose one of the twelve map co-ordinates to go to that turn, each space giving different advantages (an extra health, a new melee weapon). However, once there, it's time for action! Players ally together to take down other players before turning on their friends. Killing an opponent allows the player to take the weapon, strengthening their own position and in turn making themselves more of a target. However, hiding like a coward is an acceptable tactic, as players can only attack others in the same co-ordinate. With plenty of meta-gaming and whispering going around the table, you can never be sure who to trust!
As the game goes on, co-ordinates get randomly taken out of play to close down the areas and force confrontation until only one player remains - the fittest, the survivor.
Designed by Luke Morris and published by Games On The Way, Survival Of The Fittest aims to push itself head first into the big group and party game genre.
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