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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-12 명
BGG추천: 3-4 명 -
게임시간
60-240 분
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연령
10+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
1.67 / 5
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디자이너
Nicolas Stratigos
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아티스트
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인원
게임 소개
파비용 누아르! *Règles d'escarmouche pour Flybustiers*는 해적 교전 미니어처 워게임이다. 재미있고 단순하며 원래 Vae Victis 잡지 #30에 실렸습니다.
이 게임은 플레이어 간에 간단한 활성화 시스템(1d6 사용)을 사용한다. 각각의 활성화된 피규어는 민첩한 가치와 무기를 가지고 있다. 2개의 짧은 동작, 1개의 롱 액션 또는 1개의 "쿱 d'éclat"를 수행할 수 있습니다. 행동에는 움직이고, 싸우고, 발포하고, 물건을 던지고, 문을 부수고... 또는 "d"clat" 동작을 수행합니다(예: 민첩성을 이용한 샹들리에 - 2d6 테스트). 레인지 전투는 1d6 +/- 수식어를 굴려서 합니다. 전투는 수식어(전투기 스킬, 방어구, 무기 종류 등)를 사용하여 1d6을 굴리면 해결된다. 도덕 테스트도 1d6을 사용합니다.
이 게임은 원거리 무기, 엄호, 사기를 위한 규칙을 포함한다.
눈금: 1 mini = 1 man, 1 cm = 1 m, 회전 순서 = 몇 초
이 게임은 플레이어 간에 간단한 활성화 시스템(1d6 사용)을 사용한다. 각각의 활성화된 피규어는 민첩한 가치와 무기를 가지고 있다. 2개의 짧은 동작, 1개의 롱 액션 또는 1개의 "쿱 d'éclat"를 수행할 수 있습니다. 행동에는 움직이고, 싸우고, 발포하고, 물건을 던지고, 문을 부수고... 또는 "d"clat" 동작을 수행합니다(예: 민첩성을 이용한 샹들리에 - 2d6 테스트). 레인지 전투는 1d6 +/- 수식어를 굴려서 합니다. 전투는 수식어(전투기 스킬, 방어구, 무기 종류 등)를 사용하여 1d6을 굴리면 해결된다. 도덕 테스트도 1d6을 사용합니다.
이 게임은 원거리 무기, 엄호, 사기를 위한 규칙을 포함한다.
눈금: 1 mini = 1 man, 1 cm = 1 m, 회전 순서 = 몇 초
Pavillon Noir ! *Règles d'escarmouche pour Flibustiers* is a pirate skirmish miniature wargame. Fun, simple and originally published in Vae Victis magazine issue #30.
The game uses a simple activation system (using 1d6) between players. Each activated figure has an agility value and weapons. It can perform 2 short actions, 1 long action or 1 "coup d'éclat". Actions can be move, fight, fire, throw stuff, destroy a door... or perform a "coup d'éclat" action (such as clinging a chandelier - 2d6 test using agility). Range combat is done by rolling 1d6 +/- modifiers. Combat is resolved by rolling 1d6 with modifiers (for fighters skill, armor, weapon types...). Moral test also uses 1d6
The game includes rules for ranged weapons, cover, morale.
Scale: 1 mini = 1 man, 1 cm = 1 m, a turn sequence = a few seconds
The game uses a simple activation system (using 1d6) between players. Each activated figure has an agility value and weapons. It can perform 2 short actions, 1 long action or 1 "coup d'éclat". Actions can be move, fight, fire, throw stuff, destroy a door... or perform a "coup d'éclat" action (such as clinging a chandelier - 2d6 test using agility). Range combat is done by rolling 1d6 +/- modifiers. Combat is resolved by rolling 1d6 with modifiers (for fighters skill, armor, weapon types...). Moral test also uses 1d6
The game includes rules for ranged weapons, cover, morale.
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