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6.7타임 스토리즈 레볼루션: 경험
TIME Stories Revolution: Experience (2020) -
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인원
1-4 명
BGG추천: 1-4 명 -
게임시간
180-180 분
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연령
12+
BGG추천: 12+ -
게임 난이도
3.00 / 5
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디자이너
Manuel Rozoy
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아티스트
Julien Carette, Cari, Ronan Toulhoat
-
인원
게임 소개
TSR-Experience(TSRE)는 각 시나리오를 아우르는 메인 서사 아크에 몰입도와 참여도를 풍부하게 하는 것을 목표로 하는 신비로운 내용이 담긴 상자다. 다음 미션을 준비하면서 여러분의 BOB 강사와 함께 더 자세히 요약하는 일종의 브리핑인 스페이스카우보이 웹사이트에서 TS 마니아들만이 이미 미션 리턴을 읽는 시간을 가졌다고 생각합니다.
TS 시나리오에는 정해진 순서가 없기 때문에 타임라인에서 주요 이야기의 일부를 검색할 수 있습니다. "Experience"는 이 블루 사이클의 콘텐츠를 내장하고 풍부하게 만드는 것을 목표로 합니다. 사용자가 거주하는 환경에 대한 자세한 내용을 검색하거나 에이전트를 사용자 정의할 수 있습니다.
이 마지막 요점은 나를 수심에 잠기게 한다... 비디오 게임에서처럼 경험의 형태, 화장품의 형태로 영웅들의 진보의 체계를 상상할 수 있는가, 아니면 당신이 영웅인 책처럼 객관적인 선택 경로를 역행하는 서술적 틀에서?
스페이스카우보이들의 생각은 다음과 같다.Experience" box는 플레이어가 시간 여행자의 모험을 그들이 적합하다고 생각하는 대로 사용할 수 있도록 하는 것입니다.
특정 시나리오의 테마에 영감을 받고 끌린다면 평소처럼 잠수해 비밀과 신비를 발견하고 스릴 넘치는 모험을 경험하며 상자를 깔끔하게 정리할 수 있다. 게임의 역사보다는 시나리오의 주제에 더 가깝다고 느끼는 이들의 손길이 닿는 곳에 독특한 용도가 남아 있다.
" 포함경험&인용;은 오히려 대상인 TS의 전설, 등장인물, 이야기 속의 역사에 대한 지식을 깊게 하고자 하는 플레이어들이다.
이 모든 것의 가장 좋은 점은 박스 & 인용문이다.경험"은 우리가 그것을 사용하기로 결정했을 때 이미 플레이된 시나리오의 순서나 우리가 가는 시나리오에 상관없이 우리의 진전에 적응할 수 있는 것처럼 보인다. 이해하라.
—출판사의 설명
TS 시나리오에는 정해진 순서가 없기 때문에 타임라인에서 주요 이야기의 일부를 검색할 수 있습니다. "Experience"는 이 블루 사이클의 콘텐츠를 내장하고 풍부하게 만드는 것을 목표로 합니다. 사용자가 거주하는 환경에 대한 자세한 내용을 검색하거나 에이전트를 사용자 정의할 수 있습니다.
이 마지막 요점은 나를 수심에 잠기게 한다... 비디오 게임에서처럼 경험의 형태, 화장품의 형태로 영웅들의 진보의 체계를 상상할 수 있는가, 아니면 당신이 영웅인 책처럼 객관적인 선택 경로를 역행하는 서술적 틀에서?
스페이스카우보이들의 생각은 다음과 같다.Experience" box는 플레이어가 시간 여행자의 모험을 그들이 적합하다고 생각하는 대로 사용할 수 있도록 하는 것입니다.
특정 시나리오의 테마에 영감을 받고 끌린다면 평소처럼 잠수해 비밀과 신비를 발견하고 스릴 넘치는 모험을 경험하며 상자를 깔끔하게 정리할 수 있다. 게임의 역사보다는 시나리오의 주제에 더 가깝다고 느끼는 이들의 손길이 닿는 곳에 독특한 용도가 남아 있다.
" 포함경험&인용;은 오히려 대상인 TS의 전설, 등장인물, 이야기 속의 역사에 대한 지식을 깊게 하고자 하는 플레이어들이다.
이 모든 것의 가장 좋은 점은 박스 & 인용문이다.경험"은 우리가 그것을 사용하기로 결정했을 때 이미 플레이된 시나리오의 순서나 우리가 가는 시나리오에 상관없이 우리의 진전에 적응할 수 있는 것처럼 보인다. 이해하라.
—출판사의 설명
TSR-Experience (TSRE) is a box with mysterious content that aims to enrich your immersion and your involvement in the main narrative arc that encompasses each scenario. I think that only TS enthusiasts have already taken the time to read mission returns on the SpaceCowboys website, a sort of debriefing with your BOB instructor summarizing the mission accomplished in more detail, while preparing you for the next one.
Because TS scenarios do not have an imposed order, you can discover pieces of the main story in a timeline that belongs to you. "Experience" aims to embed and enrich the content of this blue cycle. You can discover more details about the environment where you live or customize your agents.
This last point leaves me pensive ... Can one envisage a system of progression of the heroes in the form of experience, of cosmetics as in the video games, or then in a narrative frame retracing multiple choice paths, like a book of which you are the hero ?
The SpaceCowboys' thinking around this "Experience" box is to allow players to appropriate the adventure of Time Travelers as they see fit.
If you are inspired and attracted to the theme of a particular scenario, you can dive as usual, discover its secrets and mysteries, experience a thrilling adventure and tidy the box. The unique use remains within the reach of those who feel closer to the theme of a scenario than the history of the game.
With "Experience", it is rather the players eager to deepen their knowledge of the Lore of TS, its characters, history in the stories, which are targeted.
The best part of all this is that the box "Experience" seems to be able to adapt to our progress when we decide to use it, regardless of the order of the scenarios already played or the one from which we go. get it.
—description from the publisher
Because TS scenarios do not have an imposed order, you can discover pieces of the main story in a timeline that belongs to you. "Experience" aims to embed and enrich the content of this blue cycle. You can discover more details about the environment where you live or customize your agents.
This last point leaves me pensive ... Can one envisage a system of progression of the heroes in the form of experience, of cosmetics as in the video games, or then in a narrative frame retracing multiple choice paths, like a book of which you are the hero ?
The SpaceCowboys' thinking around this "Experience" box is to allow players to appropriate the adventure of Time Travelers as they see fit.
If you are inspired and attracted to the theme of a particular scenario, you can dive as usual, discover its secrets and mysteries, experience a thrilling adventure and tidy the box. The unique use remains within the reach of those who feel closer to the theme of a scenario than the history of the game.
With "Experience", it is rather the players eager to deepen their knowledge of the Lore of TS, its characters, history in the stories, which are targeted.
The best part of all this is that the box "Experience" seems to be able to adapt to our progress when we decide to use it, regardless of the order of the scenarios already played or the one from which we go. get it.
—description from the publisher
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