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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
4-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
35-35 분
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연령
13+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
1.00 / 5
-
디자이너
April Preyar
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아티스트
-
인원
게임 소개
트라이얼 & 트라이엄프(Trials & Triump)는 형사변호사가 청소년들에게 법 집행기관과의 상호작용을 안내하기 위해 고안했다. 이 게임은 간단한 롤 앤 무브 포맷을 사용하여 플레이어가 가능성의 세계와 문제의 세계를 오가는 과정을 도표로 만든다. 게임의 목적은 트라이엄프 공간에 도착한 첫 번째 플레이어가 됨으로써 클린 슬레이트로 트러블의 세계에서 벗어나는 것이다.
보드의 일부 공간은 플레이어가 플래싱 라이츠 카드를 그려서 소리 내어 읽어야 한다. 이 카드는 법 집행 기관과의 만남과 관련된 50가지 이상의 다른 시나리오를 보여줍니다. 시나리오는 디자이너가 형사변호사로 19년간 활동한 경험을 바탕으로 작성됐다. 카드는 플레이어가 어떤 선택을 할 수 있도록 허락하지 않으며, 단지 시나리오를 설명하고 결과를 제공한다. Flashing Lights 카드의 결과는 양수(예: 폰을 두 칸 전진)이거나 음수(예: 폰을 형사 사법 시스템을 나타내는 원형 트랙인 World of Trouble)일 수 있습니다.
플레이어가 트러블 월드 트랙을 떠날 수 있는 방법은 다양하다. 플레이어가 경범죄로 유죄판결을 받으면 플레이어는 월드 오브 퍼실리티스(World of Possibility)의 스타트(Start) 스페이스로 돌아가며, 무죄를 선고받으면 클린 슬레이트(Clean Slate)의 페이블리티스(Possibility) 월드 오브 퍼실리티스(World of Poss)로 돌아갈 수 있다.
게임 디자이너의 주요 교훈은 7개의 경찰 만남에 대한 "7개의 R" 목록에 담겨 있으며, 게임 전반에 걸쳐서 울려 퍼지는 할 일과 하지 말아야 할 일의 요약 목록입니다. 도망치거나, 손을 뻗거나, 저항하거나, 입을 놀리지 마십시오. 즉, 모든 음주운전 검사를 거부하고, 수색에 대한 동의를 거부하고, 변호사를 요청하십시오.
보충 게임 가이드 전자책은 별도 구매가 가능합니다. 게임 가이드는 Flashing Lights 카드의 시나리오에 맞추어 게임에 관련된 범죄 및 법적 개념에 대한 배경 정보를 제공합니다.
—사용자 요약
보드의 일부 공간은 플레이어가 플래싱 라이츠 카드를 그려서 소리 내어 읽어야 한다. 이 카드는 법 집행 기관과의 만남과 관련된 50가지 이상의 다른 시나리오를 보여줍니다. 시나리오는 디자이너가 형사변호사로 19년간 활동한 경험을 바탕으로 작성됐다. 카드는 플레이어가 어떤 선택을 할 수 있도록 허락하지 않으며, 단지 시나리오를 설명하고 결과를 제공한다. Flashing Lights 카드의 결과는 양수(예: 폰을 두 칸 전진)이거나 음수(예: 폰을 형사 사법 시스템을 나타내는 원형 트랙인 World of Trouble)일 수 있습니다.
플레이어가 트러블 월드 트랙을 떠날 수 있는 방법은 다양하다. 플레이어가 경범죄로 유죄판결을 받으면 플레이어는 월드 오브 퍼실리티스(World of Possibility)의 스타트(Start) 스페이스로 돌아가며, 무죄를 선고받으면 클린 슬레이트(Clean Slate)의 페이블리티스(Possibility) 월드 오브 퍼실리티스(World of Poss)로 돌아갈 수 있다.
게임 디자이너의 주요 교훈은 7개의 경찰 만남에 대한 "7개의 R" 목록에 담겨 있으며, 게임 전반에 걸쳐서 울려 퍼지는 할 일과 하지 말아야 할 일의 요약 목록입니다. 도망치거나, 손을 뻗거나, 저항하거나, 입을 놀리지 마십시오. 즉, 모든 음주운전 검사를 거부하고, 수색에 대한 동의를 거부하고, 변호사를 요청하십시오.
보충 게임 가이드 전자책은 별도 구매가 가능합니다. 게임 가이드는 Flashing Lights 카드의 시나리오에 맞추어 게임에 관련된 범죄 및 법적 개념에 대한 배경 정보를 제공합니다.
—사용자 요약
Trials & Triumph was designed by a criminal defense attorney to guide teens in their interactions with law enforcement. The game uses a simple roll-and-move format to chart the course of a player navigating between the World of Possibilities and the World of Trouble. The object of the game is to get out of the World of Trouble with a Clean Slate by being the first player to arrive at the Triumph space.
Some spaces on the board require a player to draw a Flashing Lights card and read it aloud. The cards present over 50 different scenarios involving encounters with law enforcement. The scenarios are based on the designer's 19 years of experience as a criminal defense attorney. The cards do not permit the player to make any choices, they merely spell out the scenario and provide a result. The result of a Flashing Lights card can be positive (e.g. advance your pawn two spaces) or negative (e.g. move your pawn to the World of Trouble, a circular track representing the criminal justice system).
There are various ways a player may leave the World of Trouble track: If a player is convicted of a misdemeanor, the player returns all the way to the Start space in the World of Possibilities; being acquitted allows a player to return to the World of Possibilities on the Clean Slate space; however, if a player is convicted of a felony in the World of Trouble, the player may be eliminated from the game.
The game designer's key lessons are captured in a list of the "7 R's of police encounters," a summary list of do's and don'ts that are echoed throughout the game: Don't run, reach, resist, or run your mouth (i.e. make a statement to the police); do refuse all DUI tests, refuse consent to search, and request a lawyer.
A supplemental Game Guide ebook is available for separate purchase. The Game Guide aligns with the scenarios on the Flashing Lights cards to provide background information about the criminal offenses and legal concepts involved in the game.
—user summary
Some spaces on the board require a player to draw a Flashing Lights card and read it aloud. The cards present over 50 different scenarios involving encounters with law enforcement. The scenarios are based on the designer's 19 years of experience as a criminal defense attorney. The cards do not permit the player to make any choices, they merely spell out the scenario and provide a result. The result of a Flashing Lights card can be positive (e.g. advance your pawn two spaces) or negative (e.g. move your pawn to the World of Trouble, a circular track representing the criminal justice system).
There are various ways a player may leave the World of Trouble track: If a player is convicted of a misdemeanor, the player returns all the way to the Start space in the World of Possibilities; being acquitted allows a player to return to the World of Possibilities on the Clean Slate space; however, if a player is convicted of a felony in the World of Trouble, the player may be eliminated from the game.
The game designer's key lessons are captured in a list of the "7 R's of police encounters," a summary list of do's and don'ts that are echoed throughout the game: Don't run, reach, resist, or run your mouth (i.e. make a statement to the police); do refuse all DUI tests, refuse consent to search, and request a lawyer.
A supplemental Game Guide ebook is available for separate purchase. The Game Guide aligns with the scenarios on the Flashing Lights cards to provide background information about the criminal offenses and legal concepts involved in the game.
—user summary
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